SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy z youtube (daniel ortęga)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5476

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 79
Wypowie się ktoś w sprawie poniższego filmu? na układaniu planów nie znam się dlatego korzystam z tzw gotowców i co o tym sądzicie? dodam że stosuje plan co drugi dzień






Jeszcze znalazłem taki 'plan' chociaż wydaje mi się że za dużo tego

FBW Wszystko w 3 seriach po 8-12x (co drugi dzień)

BARKI
1 Wznosy ramion w bok w opadzie tułowia
2 Arnoldki - wyciskanie hantli nad głowę z rotacją
3 Wyciskanie hantli nad głowę siedząc

KLATKA
4 Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej
6 Rozpietki na laweczce plaskiej

PLECY
7 Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia

BICEPS
8 Zginanie przedramienia z hantlem - łokieć oparty na udzie
9 Zginanie przedramion w chwycie młotkowym siedząc na ławce

TRICEPS
10 Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 79
Z tą drugą strofą się zgodzę, a co do sprzętu to mam tylko hantle i na tę chwile mi odpowiada a co dalej? zobaczymy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17708 Napisanych postów 132171 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460727