SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny. Masa.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1323

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 351
Witam.
Chciałem was poprosić o sprawdzenie i ewentualne poprawki planu na masę który ułożyłem. Na siłownię mogę chodzić trzy razy w tygodniu a moim priorytetem raczej jest klatka i plecy.
Za wszelkie sugestie i pomoc z góry dziękuję (:




Aha. Brzuch mogę robić na poniedziałkowym treningu lub w sobotę (dom).

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 80

Wzrost: 180

Cel treningowy: Masa + siła

Staż treningowy na słowni: 7 miesiecy

Uprawiane inne sporty: Nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full osprzęt siłownia

Dieta: Jest.

Przeciwskaznania medyczne: Brak.

Zażywane suplementy: Nie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6160 Napisanych postów 44471 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354274
1. Podaj nam wyniki lub ciezary na jakich pracujesz w przysiadzie, wyciskaniu lezac i martwym ciagu.
2. Jak cwiczyles przez ten czas?

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 351
Wcześniej ćwiczyłem również splitem gdzie robiłem 4 serie w każdym ćwiczeniu po 14/12/10/8 powt (z progresją ciężaru)... Te same partie robiłem identycznie jak w ułożonym planie.
Klatkę robiłem przeważnie przy użyciu sztang zaczynając od ławeczki z dolnym pochyleniem, dodatnim, płasko i rozpiętki na maszynie. Natomiast plecy na wyciągach (przyciąganie linki w siadzie płaskim i ściąganie drążka). Robiłem jeszcze podciąganie sztangielki w opadzie i martwy ciąg.
Przy martwym ćwiczyłem obciążeniem 80 kg cały czas.
Klatka (płasko) na początku serii 50 kg, na końcu 70 kg.
Klatka (dodatnia) - początek 30, koniec 50.
Nogi - wypychanie na maszynie 110 do 130 kg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 561
[ot]

ja sie zapytam, czy tabelkie itd robiles sam, czy to jest jakis gotowy programik jak vitalmax?

[/ot]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 351
Tablę robiłem sam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6160 Napisanych postów 44471 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 354274
W takim wypadku raczej byl bym za planem HST lub splitem partia 2 razy w tygodniu.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW dla 2 osób, różne cele.

Następny temat

Prosze o sprawdzenie planu ćwiczeń

Fruzelina