SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan Push Pull Legs szmexego pytania

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1425

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 17 lat Na forum 262 dni Przeczytanych tematów 323
Siema chodzę regularnie na siłownię od 4 miesięcy (wcześniej też chodziłem ale z przerwami) ćwiczyłem planem fbw 3 razy w tygodniu plan ten po prostu mi się znudził i przestałem widzieć progres chciałbym przetestować coś nowego i trafił mi się plan szmexego Push Pull Legs 3 dniowy i mam parę pytań w związku z tym planem.

PUSH

1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławce 4x3-5

2. Wyciskanie hantli skos dodatni 4x8-12

3. Rozpiętki 3x10-12

4. Wyciskanie żołnierskie 4x5-8

5. Wznosy bokiem hantli 3x12-15

6. Francuz hantlami za głowę 4x8-10



PULL

1. Wiosłowanie sztangą 4x3-6

2. Wiosłowanie hantlem 4x8-12

3. Podciąganie na drążku 4x5-8 lub ściąganie do klaty nachwytem lub innymi chwytami 4x8-12

4. Wznosy w opadzie tułowia 3x12-15

5. Wznosy bokiem hantli 3x12-15

6. Uginanie przedramion ze sztangą 3-4x8-10



LEGS

1. Przysiad ze sztangą 4x5-8

2. Martwy ciąg 4x3-5

3. Wykroki 3x10-12

4. Prostowanie nóg siedząc (czwórki) 3x8-10 albo 3x10-12

5. Uginanie nóg leżąc (dwójki) 3x8-10 albo 3x10-12

6. Łydki
7. Brzuch

1.Co myślicie o tym planie i jakie zmiany mógłbym zastosować?
2. Czy nie jest to zbyt mała objętość w skali tygodnia szczególnie na biceps i triceps? (Trenuje pod masę)
3. Czy mogę w wyciskaniu sztangi i przysiadach zastosować metodę odwrotnej piramidy czyli na początku ciężar największy na 4 powtórzenia potem -10 % ciężaru na 6 powtórzeń i znowu -10% ciężaru na 8 powtórzeń

Bardzo bym prosił jakieś rady
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
1 Plan jak plan, każdy co ukąłda ma jakieś cele w nim
2 jest ok, to jest proste FBW do łapania pdostaw a nie katowania bicepsa czy triceps
3 wg mnie nie, jesteś poczatkujący, jak dasz maksy jako pierwsze jeszcze coś pozrywasz czy kontuzja Cię dopadnie, pzoa tym nie masz tyle siły by zaczynać od maksów.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 17 lat Na forum 262 dni Przeczytanych tematów 323
W tym planie i tak jest ławka zrobiona siłowo więc by wychodziło na to samo prawie a większe liczby powtórzeń są na wyciskaniu na skosie hantlami więc sam już nie wiem ale dzięki za rady. Mam nadzieję że ktoś jeszcze się wypowie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny

Zestaw 1