SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW - ocena

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 375

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez rion10 z działu Plany treningowe.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 382
Hej
Piszę do Was z prośbą ocenę planu treningowego. Chciałem zacząć teraz od połowy maja i myślałem nad fbw. Wybrałem ćwiczenia z różnych planów w internecie, które po prostu mi się podobają i wydaje mi się, że będę mógł robić na początku i połączyłem po jednym ćwiczeniu na partie na trening.

Mam 21 lat i jestem początkujący nigdy nie byłem na siłowni. Trenowałem tylko pływanie nieregularnie. Na co dzień z siedzącym trybem życia.
Mam 69 kilo przy 175 i jestem raczej skinnyfatem, więc cel treningowy to zbudowanie mięśni

Zamierzam trenować około dwa/ trzy razy w tygodniu na zmianę A i B
Trening A:
1. Nogi- Przysiad klasyczny ze sztangą trzymaną z tyłu 6-10, 4
2. Plecy- Ściąganie drążka wyciągu górnego szerokim chwytem 6-10, 4
3. Klata- Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej/na ławce prostej 6-10, 4
4. Barki- wyciskanie żołnierskie 6-10, 4
5. Biceps- zginanie przedramion ze sztangą stojąc 6-10, 3
6. Triceps- prostowanie przedramion na wyciągu górnym z użyciem drążka 6-10, 3
7. Brzuch - Plank, lub Allahy 6-10, 3

Trening B:
1. Nogi- Wykroki z hantlami 6-10, 4
2. Plecy- Martwy ciąg(na prostych nogach) 8-12, 4, lub Podciąganie na drążku nadchwytem
3. Klata- Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 8-12, 4
4. Barki- Wyciskanie hantli siedząc na ławce 8-12, 4
5. Biceps - Naprzemienne uginanie przedramion z hantlami chwytem młotkowym siedząc
6. Triceps- Pompki na poręczach (z dodatkowym obciążeniem), 8-12, 3
7.Brzuch- wznosy zgiętych nóg w zwisie na drążku 8-12, 3

Czy ten schemat ćwiczeń i same ćwiczenia będą git czy coś jeszcze zamienić albo dodać?