SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW ocena/

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 488

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256
Witam :P Jako że mój ostatni trening okazał się do d... wyrzucenia, postanowiłem przeczytać pare postów/treningów. I pomyślałem o głównym celu rozwijania Klatka Piersiowa, Nogi, Plecy. Podobno przy głównych ćwiczeniach z tych partii pracują takie mięśnie jak biceps, triceps, barki itd .. więc przejde do sedna :

Poniedziałek :
1. Nogi - Przysiady ze sztangą na barkach ( i tu jest problem mam pytanie bo nie mam stojaka na sztange jak mogę to robić, trudno z ławki mi jest to podnieść bo przeszkadzają stojaki )3 serie po 12 powtórzeń
2. Plecy - Martwy Ciąg 3 serie po 10 powtórzeń
3. Klatka - Wyciskanie na płaskiej 3 serie po 10powtórzeń

Środa :
1. Nogi - Wspięcia na łydki 3 serie po 14powtórzeń
2. Plecy - Podciąganie Nachwytem 3 serie po 2powtórzenia (nie wiem czy to dobre czy może inne ćwiczenie ?)
3. Rozpiętki na płaskiej 3 serie po 10powtórzeń

Piątek :
1. Nogi - Przysiad ze sztangą na barkach 3 serie po 12powtórzeń
2. Plecy - Martwy Ciąg 3 serie po 10powtórzeń
3. Klatka - Wyciskanie na płaskiej 3 serie 10 powtórzeń


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 14

Waga: 57

Wzrost: 170

Cel treningowy: Głównie wzrost masy mięśniowej, ale także powiększenie wyników dla własnej satysfakcji

Staż treningowy na słowni: 5 miesięcy

Uprawiane inne sporty: Biegi na 100metrów, 1000metrów, siatkówka, koszykówka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka regulowany skos, hantle, gryf prosty i łamany, obciążenia, drążek

Dieta: Jest, jem więcej produktów z białkiem. Nie jem wgl. słodyczy, czipsów itd ... Staram się przestrzegać ok 6 posiłków dziennie

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1136 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8078
przysiad 3s
drążek 3s
MC 3s
wl 3s
wyciskanie sprzed głowy siedząc 3s

ja bym tak to widział.a jak masz problem z przysiadami to zastąp je np. hack przysiadami.ale łap technike.bo łatwo w tym ćwiczeniu o koci grzbiet.

... a 7 dnia Bóg stworzył siłownie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256
Ok dzięki. Powtórzeń zostawić tyle ile jest ? + w wyciskaniu sprzed głowy 10powtórzeń w serii czy 8 ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
poczekaj poczekaj masz tu przeczytaj pogłeb wiedze i dodatkowo masz tam gotowy omówiony plan który napewno przyniesie ci efekty zadowalajace

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=91 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 256
Ok. Dziękuje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozgrzewka

Następny temat

Trening na bardzo słaby brzuch

Fruzelina