SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierwsze kroki szukają wsparcia

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 704

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 56 dni Przeczytanych tematów 5
Witam!
Poniżej częściowo wypełniona ankieta i najważniejsze dane
Dużo ominęłam ponieważ nie mam stałego dziennika ani regularnych posiłków, to samo tyczy się treningów.
Dlatego się do Was zwracam. Polecacie wykupienie diety oraz treningu np. na potreningu.pl ? Wzięcie trenera? Samego dietetyka?
A może pozbieranie informacji i wystarczy ułożyć wszystko samemu? Jestem zielona i szukam Waszej porady! :)
Od paru miesięcy chodzę na siłownię ale zauważyłam, że treningi nie trzymają mi się kupy, wiem jak wykonywać poszczególne ćwiczenia ale to za mało.
Nie wiem jakie najlepiej wykonywać, po ile, i jak łączyć siłowe z aerobami.
Co do żywnienia również od jakiegoś czasu zmieniłam produkty, dołożyłam troche produktów SFD, K**. Zredukowałam cukry, tłuszcze, sól, dałam zamienniki itp. ale uważam, że jest gorzej niż było. Zaczęłam zwracać uwagę na to co jem, ile, czytac etykiety. Staram się omijać fast foody, robię jedzenie w domu i biorę
ze soba. Ale dalej nic.

Co Wy na to ??

P.S. Proszę nie hejtujcie od razu. Jestem tu nowa i się dopiero uczę i nawet nie wiem czy ten wpis jest poprawny!


ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE*************************** ************

NICK: stamanka
WIEK: 21
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3 miesiące

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 76
WZROST: 179

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?

Redukcja wagi (np. 7-10kg maks) ale najważniejsze obwody i odbicie w lustrze!
Ujędrnić, umięśnić,wyrzeźbić ciało, zredukować cellulit.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: astma z dzieciństwa
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: lekkie
ALERGIE: na niektóre produkty. Nie wiem które. Alergie wychodzą nagle, nieregularnie.
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Tak
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Antykoncepcyjne

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Białko K**, Kompleks Witamin FORMATIVA
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) - NIE

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8442 Napisanych postów 110219 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1349773
Jeśli nie masz konkretów a wiesz np że jak nad sobą kogoś będziesz miała to śmiało mozesz wykupić treningi i diete

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
A jakieś zrzuty diety? Opis treningu?

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 619 Wiek 129 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22363
Jedząc „zdrowo” również można jeść za dużo w stosunku do swojego zapotrzebowania. Od niego powinnaś wyjść.
To, że trening nie trzyma się kupy to chyba częste na początku. Najważniejsze, że regularnie go robisz. Konsekwencja i wyrobienie dobrych nawyków na stałe ma również ogromne znaczenie.
I tak, jak wyżej zostało już napisane, jeżeli tylko masz ochotę to wykupienie diety i opieki trenera nie zaszkodzi a może pomóc.
Natomiast nie gwarantuje to sukcesu.
Powodzenia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1689 Napisanych postów 14022 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 267820
Tak jak wyżej, albo więcej informacji o tym, jak jesz i jak wygląda Twoja codzienna aktywność - nie tylko o treningach tu mowa, ale i np spacery etc.
Albo zgloś się do trenera i dietetyka po pomoc

na pewno
-ruszaj się więcej
-możesz liczyć kroki (apka w tel) i zawsze min 7-8tys kroków robic
-spij 7-8h
-Jedz więcej świezych owoców i warzyw
-pij min 2 l wody dziennie (zmineralizowanej zwykłej wod, żadne smakowe)
-bazuj na produktach o niskim stopniu przetworzenia (jajka, mieso, ryby, ryże, kasze, płatki owsiane, ziemniaki, orzechy, oliwa, awokado, owoce, warzywa)

Możesz też zainstalować sobie jakąś aplikację i podliczyć ile jesz kcal
Ważne jes, zeby to nie bylo ani za duzo ani za mało
żadne 1000-1200kcal
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zaburzenia estrogenów i progesteronu

;