SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy ten plan treningowy jest poprawny?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 779

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 15 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 390
Kłaniam się.
Ćwiczę już jakiś czas, ale teraz tak na poważniej. Sam plan wydaje mi się przyjemny do ćwiczeń, choć nie głównie o to chodzi. Chodzi mi o zwiększenie siły, umięśnienie ciała. Ćwiczę codziennie. W jeden dzień nogi, w drugi ręce. Tak żeby miały jeden dzień regeneracji poszczególne partie. W rękach raczej nie chodzi mi o wygląd, głównie o siłę (na początku miałam bardzo słabe), a nogi chodzi mi i o siłę i o wygląd. Łydy i czworoglowe to są moje małe fetysze.


ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
WIEK: 15
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 4 miesiące

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 65
WZROST: 175
OBWÓD RAMIENIA: 26, 28(w napięciu)
OBWÓD ŁYDKI: 36
OBWÓD UDA: 53
OBWÓD BIODER: 94
OBWÓD TALI 70
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 83

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Przez dietę przytyć, przez ćwiczenia zwiększyć siłę i umięśnić ciało.
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: nie
WADY POSTAWY: nie
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? Nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? Nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) brak konkretnej, 2600 kcal na dzień, codziennie jakiś słodycz, a poza tym dużo węglowodanych


****SPRZĘT********************************************** hantle i guma oporowa

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

****TRENING**********************************
Od dołu
Łydki:
4 minuty wznosy obunóż na schodach
1,5 min lewa nogą
1,5 prawa nogą
Czasem dołożę hantle, 2kg jedna

Uda:
Żurawie - zachaczam stopami o grzejnik i robię ok. 10 powoli, czasem dziele 2x7
Krzesełko robię rzadko, raz w tygodniu, trzy serie na maxa
Skacze na skrzynie, wysokość okolice kolan, schodzę, nie zeskakuje, 3x15
Zakroki, na maksa po 3 serie, czyli gdzieś 2-3 min. Urozmaicam też i przy zakrokach daje tylnia nogę na krzesło. Przy zakrokach hantle
Brzucha nie ćwiczę, nie chce poszerzyć talii
Cała góra:
Szwedki 3 serie w stylu 12:10:8 (15 to mój max)
sphinx push up na kolanach, kilka powtórzeń, więcej nie dam rady
Pompki 3xmax
Z hantlami na bicepsa siedzę i od kolana do klatki wymach**e pomału reka z 4kg (nie wiem jak to profesjonalnie się nazywa), robię max moich możliwości
Plank
Czy taki trening da radę? Żeby mój cel został osiągnięty? Proszę o pomoc, trening układałam z najbardziej polecanych i z dobrym słowem w Internecie.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1580 Napisanych postów 3783 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 312366
Witaj. W przypadku treningu siłowego więcej nie zawsze znaczy lepiej. Trening poszczególnych partii 2xw tyg w zupełności wystarczy i jesli Twoim celem jest umięśniona sylwetka, to cwiczenia z ciężarem ciała mogą szybko przestać być wystarczającym bodźcem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Codziennie to za dużo. Napisz jeszcze jakie masz te hantelki - regulowane są czy tylko te 2 kg?? Regulowane dałyby możliwość znacznie lepszego doboru ćwiczeń. Poza tym jakieś szczegóły diety by się przydały, Bo kalorie można nabić węglowodanami i mieć za mało białka - a wtedy ciężko coś zbudować poza tkanką tłuszczową.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 15 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 390
Zwykle hantle, nieregulowane. Białko szczególnie liczę po treningu, 20g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
No to z 2 kg za dużo nie powalczysz. A przez cały dzień ile zjadasz białka węglowodanów i tłuszczu?? Policz sobie - to warto wiedzieć.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 15 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 390
Super polityka!! 600 osób przeczyta ale tylko dwie chcą pomóc, fjufju
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Nie narzekaj tylko wrzuć zrzuty diety z dziennika żywieniowego na potreningu.pl. A poza tym ćwicząc tylko z ciężarem ciała nie uzyskasz jakichś spektakularnych rezultatów. Ja osobiście nie wierzę w te 2600 kcal i chciałbym zobaczyć w detalach jak jesz. Bez diety nie ma efektów sylwetkowych.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521871
Mebel101
Super polityka!! 600 osób przeczyta ale tylko dwie chcą pomóc, fjufju

Teraz jeszcze więcej osób bedzie chciało pomóc, tak myslisz?
Załozyłas dziennik, czyli również zerknęłaś do dzienników innych - przynajmniej ja bym tak zrobiła. Widzisz jak makro przedstawiają? TO daj tą podstawową informację o Twojej diecie. Kcal są mniej istotne niż BWT (policzymy sobie z rozkładu).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 15 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 390
Ale ja tylko spytałam czy ten trening jest dobry. Czy czegoś nie brakuje, czy coś może jest zbędne, co można dodać i takie sprawy. Po co do tego dieta? Dieta podalabym w temacie np. "jak schudnąć"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 15 lat Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 390
Tak mniej więcej wygląda moja dieta:
Herbata 1 kcal
Ogórek 6 kcal
Pasztet 150 kcal
Chleb 130 kcal
Szynka 20 kcal
Masło 40 kcal

Fasolka po bretońsku 330 kcal
Chleb 130 kcal
Kompot z wiśni 200 kcal

---------
Po treningu:
Mandarynki 60 kcal (1g białka)
Baton orzechowy z czekolada 560 kcal (13 g białka)
---------
Chleb 130 kcal
Masło 80 kcal
Dżem śliwkowy 160 kcal
Mleko 220 kcal
Kakao 150 kcal

2377 kcal!!




----------------------------------
Herbata 1
Chleb 130
Masło 80
Kiełbasa krakowska 50
Pomidor 32

Karkówka 200
Ziemniaki 120
Kapusta kiszona 20
Zupa jarzynowa 70

Kurczak 70
Ziemniaki 60
Ogórki kiszone 7

2 paczki premium z biedry 700

Mandarynki 60

Herbata 1
Chleb 130 (zapiekanka)
Masło 80
Ser żółty 200

Mleko 150
Kakao 160



2321


I nie wiem po co to :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
No to jak dla mnie trening bardzo taki sobie - bo nie masz czym trenować niektórych partii. Ciężko coś poprawić ćwicząc 2kg lub 4 kg albo samym ciężarem ciała.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze kroki szukają wsparcia

;