Witam Wszystkich . Mam 16 lat mam 178wzrostu i waze 82kg!!!! Prosze o rozpisanie jakiejs dokladnej diety oraz planu treningowego jestem kompletnie zielony . cwicze dopiero od okolo 2 tygodni wyciskam na klatke 80kg .. Chcialbym Miec ladna sylwetke a Duzo osob na silowni mowi mi ze mam dobra posture i predyspozycje!!1 Prosze o szczegolowe rozpisanie diety i planu treningowego . Wiekszosc moich kolegow bieze sterydy z widocznym skutkiem ale ja wolalbym nie niszczyc zdrowia i cwiczyc na sucho PROSZE O POMOC !!!!!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
na forum mozna znalesc ogrom informacji dotyczacych tego czego chce autor ale i nie tylko tego. ww. nie pokusil sie nawet aby sprobowac przeczytac cokolwiek co go interesuje.
rozumiem ze moze byc jakis tam problem zeby posluzyc sie wyszukiwarka i poszukac czegos na wlasna reke...
no ale po co sa tematy podwieszone? po co niektorzy pisza naprawde niezle artykuly? po co "wladza" je podwiesza?
takie cos mnie poprostu irytuje, tyle.
rozumiem ze moze byc jakis tam problem zeby posluzyc sie wyszukiwarka i poszukac czegos na wlasna reke...
no ale po co sa tematy podwieszone? po co niektorzy pisza naprawde niezle artykuly? po co "wladza" je podwiesza?
takie cos mnie poprostu irytuje, tyle.
...
Napisał(a)
Wątpie zeby ktos napisal Ci diete albo plan treningowy!!
1. Podaj wiecej info o sobie
2.Wylicz zapotrzebowanie dietetyczne itp.
W ciemno Ci nikt nie ulozy planu pponiewaz nic o tobie nie wiemy
1. Podaj wiecej info o sobie
2.Wylicz zapotrzebowanie dietetyczne itp.
W ciemno Ci nikt nie ulozy planu pponiewaz nic o tobie nie wiemy

...
Napisał(a)
https://www.sfd.pl/Jaki_plan_na_początek-t330492-s2.html
edit. zerknij na wypowiedz michala.
Zmieniony przez - ilna w dniu 2007-05-03 11:19:26