SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PROSZE O POMOC!!!!!!BARDZO WAZNE DLA MNIE!!!POMOCY!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1757

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85
Witam Wszystkich . Mam 16 lat mam 178wzrostu i waze 82kg!!!! Prosze o rozpisanie jakiejs dokladnej diety oraz planu treningowego jestem kompletnie zielony . cwicze dopiero od okolo 2 tygodni wyciskam na klatke 80kg .. Chcialbym Miec ladna sylwetke a Duzo osob na silowni mowi mi ze mam dobra posture i predyspozycje!!1 Prosze o szczegolowe rozpisanie diety i planu treningowego . Wiekszosc moich kolegow bieze sterydy z widocznym skutkiem ale ja wolalbym nie niszczyc zdrowia i cwiczyc na sucho PROSZE O POMOC !!!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 136 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4483
na forum mozna znalesc ogrom informacji dotyczacych tego czego chce autor ale i nie tylko tego. ww. nie pokusil sie nawet aby sprobowac przeczytac cokolwiek co go interesuje.
rozumiem ze moze byc jakis tam problem zeby posluzyc sie wyszukiwarka i poszukac czegos na wlasna reke...
no ale po co sa tematy podwieszone? po co niektorzy pisza naprawde niezle artykuly? po co "wladza" je podwiesza?
takie cos mnie poprostu irytuje, tyle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 803 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11735
Wątpie zeby ktos napisal Ci diete albo plan treningowy!!
1. Podaj wiecej info o sobie
2.Wylicz zapotrzebowanie dietetyczne itp.