SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MASÓWKA DO OCENY!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1144

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1371
Mój staż na siłowni: 2 lata
Waga : 70 kg
Wzrost 176 cm
Wiek 17 lat


Proszę was abyście ocenili mój cykl na masę!

Poniedziałek:
Trening na macie - zapasy

Wtorek:
klatka, triceps , przedramiona
wyciskanie na ławce poziomej 4 serie 12 10 8 6
wyciskanie na ławce skośnej 4 serie 12 10 8 6
rozpietki 4 serie 10

pompki na krzesłach 4 serie 12 10 8 6
wyciskanie francuskie hantlom 4 serie 12 10 8 6
prostowanie ramienia stojąc serie 12 10 8 6

uginanie przedramion ze sztangą z przodu 6 serii 16 12 10 8 6
uginanie przedramion ze sztanga z tyłu 6 serii 16 12 10 8 6

Środa:
Trening na macie - zapasy

Czwartek:
Barki, nogi
Wyciskanie za głową sztangi 4 serie 12 10 8 6
Wznoszenie sztangi stojąc 4 serie 12 10 8 6
Wyciskanie sztangielkami 4 serie 10

Przysiady za sztangą 6 serii 16 14 12 10 8 6
Wyciskanie na maszynie 6 serii 16 14 12 10 8 6

Wspięcia na palcach z kolegą na plecach 6 serii 20
Wspięcia na palcach siedząc 6 serii 20

Piątek:
Trening na macie - zapasy

Sobota:
Biceps, plecy, kaptury

Uginanie ramion sztangą łamana 4 serie 12 10 8 6
Uginanie ramion z hantlami 4 serie 12 10 8 6
Uginanie ramienia z hantlom na kolanku 4 serie 12 10 8 6

Zupełnie nie wiem co na plecy aby je zmasować!
Nie mam drążka ani żądnego wyciągu - proszę o pomoc!

Wznosy barków trzymając sztangę z przodu 5 serii 14 12 10 8 6
Wznosy barków trzymając sztangę z tyłu 5 serii 14 12 10 8 6

Niedziela:
WOLNE

Proszę o sumienną ocenę!
Dieta jest dopięta na ostatni guzik 170g białka 420g węglowodanów i 75g tłuszczu co daje ok. 3100 kcl
Nie jestem pewien czy progresja jest wskazana w każdym z tych ćwiczeń! Jeżeli macie jakieś uwagi to bardzo proszę!
Jeżeli proponujecie wykonywać jakieś ćwiczenie hantlami a nie sztangą lub na odwrót to piszcie!
Bardzo zależ mi na plecach!
Brzuch ćwiczę codziennie {aerobiczna szóstka weidera}

Z góry dziękuje!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 716 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9168
1.nie widze sensu stosowac progresji w takich ćwiczeniach jak pompki na krzesłach, prostowanie ramienia stojąc, wyciskanie francuskie hantlom (no tutaj to jescze ewentualnie) ale lepiej założyć w tych ćwiczeniach mniejszy a stały cieżar i wykonać te 4X10 powtórzeń.
2.kaptury ćwiczył bym razem z barkami
3.na plecki-wiosłowanie sztangą, martwy ciąg, no drążek też by tu sie przydał to fakt

--pomogłem??-daj soga--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1089 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12061
- nie wszędzie jest koniczna progresja
- na triceps masz tyle samo serii co na klatkę. ???. Wyrzuć jedno ćwiczenie
- po co tyle serii na przedramię? Wystarczy 4-5 po 20-25 powtórzeń
- barki. Zamiast wyciskania hantli i unoszenia sztangi daj unoszenie ramion bokiem i w opadzie tułowia
- daj coś na dwugłowe nóg, zmniejsz trochę ilość serii w ćw. na czworogłowe (do 4-5)
- wyrzuciłbym również jedno ćwiczenie na biceps
- plecy: *podciąganie szerokim nachwytem 4*max (podstawowe ćwiczenie rozwijające szerokość najszerszego, wuięć najlepiej załatw sobie drążek)
*wiosłowanie sztangielką/sztangą 12/10/8/8
*martwy ciąg 12/10/8/8 + oczywiśce rozgrzewka
*szrugsy (wznosy barków) 4*20-25

mundur niebieski, orzeł żelazny, zabiłeś dziecko, jesteś odważny...
nie odpowiadasz za swoje czyny, polska policja to sk***ysyny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 604 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2468
mikolaj nie rob masowki bo pudziana przegonisz a plecy i tak masz wielkie ze nie musisz ich cwiczyc. a masowka kiepska pozdrawiam, wracaj do zdrowia szybko i dawaj na mate
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1315 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 14829
bill chyba Cię pięty szczypią :o Szrugsy 20-25 powtórzeń ?? 3 x 15 wystarczy.

wuder

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1371
TOMASZU ZMIEN TEN SMIESZNY PROFIL KLUBOWY!
KLAMSTWEM W ZYCIU DO NICZEGO NIE DOJDZIESZ!
JAK WROCE NA MATE TO ... ZA PIĄTKE!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1089 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12061
Wiele osób robi w szrugsach (tak jak ćwiczeniach na łydki i przedramiona) większą liczbę powtórzeń. Ja tak robię i nie narzekam. Zresztą, to tylko propozycja.

mundur niebieski, orzeł żelazny, zabiłeś dziecko, jesteś odważny...
nie odpowiadasz za swoje czyny, polska policja to sk***ysyny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 604 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2468
o co ci chodzi z moim profilem. w sumie teraz lapka spadla mi gdziesz o centymetr, klatka tez gdzies o tyle. waze 86,5kg a nie 88. ale nie bede zmieniac profilu przez takie drobne zmiany bo i tak to niedlugo powroci a 41 w lapie a 42 to nie taka roznica wiec odczep sie odemnie a 1 cm i 1,5 kg roznicy to chyba nie jest klamstwo :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1371
Jwzeli ktos po przeczytani tych wszystkich wypowiedzi nadal chcialby dodoac jakies spostrzerzenie i uwagi-- to zapraszam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 604 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2468
chyba poniedzialki, srody i piatki mozesz inaczej rozpisac przynajmniej narazie :) zrob sobie teraz jeden dzien przerwy najlepiej w srode. a na plecy jedz to co kiedys robiles - z jednej strony sztangi ciezar, drugi koniec stangi unieruchominy i podnos do klatki. trzeba w koncu dobrego motyla zrobic nie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mała pomoc

Następny temat

jakie długie przerwy miedzy seriami???

sosy