SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kobieca sylwetka, szukam ćwiczeń w domu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 323

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 360
Jak wyżej. Młodym jestem chłopakiem i przeszkadza mi moja sylwetka, chciałbym osiągnąć "V". Chociaż trochę, do wakacji. Do dyspozycji mam drążek, trochę miejsca w pokoju. Myślałem też czy nie wybrać się.na siłownię kiedy będą pootwierane ale nie jest wstyd?
Moja waga to 66kg +/- 1kg przy wzroście 180cm.

Moje obecny wymiary (+/- 1cm)
Biceps 34cm
Klatka na wysokości sutków: 88-91cm
Klatka mierzona pod pachami: 94-96cm
Talia: 73cm
Pas (1cm pod pępkiem): 82cm
Biodra: 92cm
Udo: ok. 55cm.
Na jutro rano na czczo postaram się wrzucić zdjęcia jeśli nie zapomnę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1376 Napisanych postów 726 Wiek 335 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 7376
Napisz dokładnie jak trenujesz i jak wygląda twoja dieta. Na drążku możesz fajnie wyrobić plecy barki i ramiona, ale najlepszym rozwiązaniem będzie trening całego ciała. W domu też możesz wykonać bardzo dużo ćwiczeń gdy nie masz sprzętu, masz dziesiątki różnych wariacji pompek, które angażują inne mięśnie, podciągania, moźesz dipy robić trzymając się krzeseł, lub czegoś na czym możesz zrobić je. Ważną sprawą też jest dieta, aby była z dodatnim bilansem kalorycznym. Nie ma się czego wstydzić. Na siłownie chodzą osoby o wiele chudsze od ciebie i nikt się z nich nie śmieje. Z ciebie też nie będzie. https://www.sfd.pl/DOMOWY_ATLAS_ĆWICZEŃ-t946176.html  https://www.sfd.pl/art/Dietetyka_i_zdrowe_odżywianie/Dieta_na_masę:_Co_jeść_na_masę_-a2591.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 360
Dzięki. Aktualnie nic nie ćwiczę bo trochę latam na speedzie, wcześniej trzymałem tylko ujemny bilans kcal żeby schudnąć (73/5 do 65/6 w 3 miesiące niecałe :D)
Jak ułożyć taki plan w domu pod drążek i pompki? Wiele można przeczytać i różnie przede wszystkim.
Napisałem coś takiego seria 60% maxa pompek, minuta przerwy i to samo (5x60%maxa). Do tego 50%maxa podciągniec, tak samo, razy 5. Takie ćwiczenia co 2 dzień, co jakiś czas sprawdzanie maxow.
Czy jest ok?
Kiedyś pamiętam napisałem coś podobnego i w 2 tygodnie doszły 3cm w klatce piersiowej, ale to zeszlo po miesiącu :(


Zmieniony przez - grzechu1162 w dniu 2020-11-02 14:30:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5523 Napisanych postów 60321 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 743187
Do tego trzeba podejść w bardziej zorganizowany przecież podciąganie na drążku i pompki to nie jedyne ćwiczenia, które można zrobić z masą ciała.
Żeby podejść do tego w jakiś rozsądny sposób trzeba trenować całe ciało, a jeśli jest możliwość zaopatrzyć się w jakiś dodatkowy sprzęt jak choćby komplet hantli regulowanych.

A trening to tylko podstawa i bez prawidłowego odżywiania nie poprawisz swojej sylwetki. Tutaj trzeba podejścia całościowego. Zajrzyj też do działu trening w domu dużo fajnych rzeczy znajdziesz.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16397 Napisanych postów 127941 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1439073
musisz całe ciało trenować
https://www.sfd.pl/Trening_w_domu-f308.html

Na siłownie nie chodzą napakowani kolesie, każdy zaczynał.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4988 Napisanych postów 69144 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710984
Zdecydowanie sugeruję wybrać się do fitness klubu, gdy tylko zostaną one otwarte. Na samym drążku niestety ciężko będzie o zadowalające efekty kształtowania sylwetki. Na podstawie tego artykułu polecam ułożyć plan treningowy, który zaczniesz po otwarciu siłowni:

https://potreningu.pl/articles/6102/jaki-trening-dla-poczatkujacych-wybierz-fbw

Nie ma się czego wstydzić. Nikt nawet nie będzie specjalnie zwracał na Ciebie uwagi. Ludzie mają ciekawsze rzeczy do roboty

Obecnie polecam poczytać o treningu z ciężarem własnego ciała i gumami:

https://potreningu.pl/articles/6399/jak-trenowac-z-gumami-najlepsze-cwiczenia-z-gumami

https://potreningu.pl/articles/5329/trening-z-wlasnym-ciezarem---dlaczego-warto

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Możesz robić tym systemem który robisz ale dodaj sylwetki gimnastyczne na cora i jakieś ćwiczenia na nogi wykroki i bułgary jak masz gumę to hip thrust możesz pykać żeby dupa coś pracowała.
Jak lecisz na 50% dodaj coś jeszcze body row na plecy ( można na stole robić albo ręcznik zaczep o drążek) i czachołamacze na triceps możesz zamiast nich robić pompki sfinksa jak nie masz parapetu albo mocnego stołu albo też z ręcznika na drążku
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Regeneracja - trening na mase

nutloveb