SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szukam dobrych cwiczen na dziwny problem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 953

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45
Witam,
Mam 17 lat jestem przy kości, cwicze na siłowni i widze postępy w budowie mojego ciała. Mam jeden problem jakim są "boczki" to dosc specyficzny problem jak na faceta i nie wiem skad one sie wzięły... brzucha nie mam dużego ale boczki tak i śmiesznie to wygląda. Poprosiłbym o cwiczenia na owe "boczki". Jeszcze jak ktoś zna to na usunięcie tłuszczu z klaty. Cwicze klate na siłowni ale nie wiem czy to wystarczy... Prosze o pomoc

Z góry dziękuje.
Piotrek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 63599
nie wysrtarczy

redukcja to zlozony proces od diety przez aeroby po trening silowy tak wiedz nie lodz sie ze zrzucisz bez pracy

to samo tyczy sie "boczkow" albo waga schodzi z calego ciala albo wcale

tak wiec zastanow sie czy warto tracic wage i robic z siebie patyk
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45
a wiec jakie cwiczenia polecacie bo na "boczki" to tylko takie dla pań znalazłem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 63599
czytasz ze zrozumieniem ??

wklej ankiete i dokladny cel treningowy (nie zgubienie boczkow bo sie nie da zgubic ich samych masa,redukcja,kondycja,dynamika - to sa cele treningowe )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45
Płeć : mężczyzna

Wiek : 17 lat

Waga : 85 kg

Wzrost : 185

Cel treningowy : schudnięcie (szczególnie "boczki" i klata )

Staż treningowy na siłowni : 3 miesiące

Uprawiane inne sporty : wf w szkole dosc wyczerpujący 3h w tyg. i czasem piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full (siłownia)

Dieta
: raczej nie ale uważam co jem

Przeciwskazania medyczne : -

Zażywane suplementy : na koniec wakacji l-carnityna i hmb (okolo 5 kg w 11 dni w dół)

Cel treningowy: redukcja


Zmieniony przez - piotr1233 w dniu 2009-11-13 21:46:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 793 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11813
tak j/w

zacznij od obliczenia sojwgo zapotrzebowania i ulozenia diety

pozniej uloz trening najlepiej cos typu FBW

co do tracenia tluszczu , to nie da sie go stracic miejscowo
tracisz go z calego ciala rownomiernie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ból stawów

Następny temat

Prośba o ocene treningu dla nowicjusza

Shaker