SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki plan treningowy wybrać?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 215

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 15 dni Na forum 171 dni Przeczytanych tematów 69
Witam, mam 16 lat na siłowni ćwiczę 4,5 mies. Do tej pory ćwiczyłem planem fbw 3x w tygodniu (Każdy z 3 dni był inny). Słyszałem o planie push pull legs i zastanawiam się nad zmianą. Czy warto czy zostać przy starym planie. Moje cele to rozbudowa masy mięśniowej i poprawa siły.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6623 Napisanych postów 62465 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 779563

Bardzo młody jesteś i nie masz jakiegoś dużego zaawansowania więc tutaj nie ma konieczności jakiegoś kombinowania z planami treningowymi, ale wszystko zależy od Ciebie i tego jak się czujesz na takiej formule treningu.

Zanim zaczniesz zmieniać formułę treningu to trzeba by było najpierw odpowiedzieć na pytanie czy na tym treningu fbw, na którym teraz lecisz osiągnąłeś wszystko co się da. Bo plan można zmienić bez problemu, ale plan fbw dla początkujących ma sporo zalet.

Przede wszystkim częstotliwość trenowania partii jest duża, co z kolei sprawia, że dane ćwiczenie jest częściej wykonywane i opanowujesz technikę wykonania zdecydowanie szybciej.
Dlatego jeśli czujesz, że wykorzystałeś już możliwości treningu fbw, a jednocześnie jesteś pewny, że nie kuleje dieta czy regeneracja, to bez problemu możesz spróbować innego podziału.

Na 3 dni treningowe możesz zrobić push/pull/legs, góra/dół/legs możesz zrobić też zamiennie push/pull co trening.

Każda z tych opcji będzie dobra , a da Ci kolejne doświadczenie treningowe.




Zmieniony przez - rion10 w dniu 2024-07-11 14:12:31
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 33674 Napisanych postów 23676 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 279180
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17767 Napisanych postów 132364 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1461591
w w/w linku masz podane plany z tym podziałem. moze być push pull legs czy push pull pusch a kolejny tydzien pull pusch pull

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 76603 Wiek 39 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 758206
Nie ma czegoś takiego, jak plan treningowy, który daje lepsze efekty kształtowania sylwetki, niż inny. Nie można więc stwierdzić, że trening Push Pull Legs da lepsze efekty niż Full body workout, który stosowałeś do tej pory. Jesteś osobą początkującą, więc najważniejsze będzie to, żeby wykonywać w takiej sytuacji jak najwięcej i najczęściej ćwiczenia wielostawowe/złożone, ucząc się ich prawidłowej techniki i czucia nerwowo-mięśniowego. Oba plany będą dobre i wyniki uzyskane porównywalne. Zależy też jak będą wyglądały.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy - porady

Następny temat

Plan treningowy i wyjście z redukcji

WHEY premium