SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gentleman In Progress - Lose Body Fat

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1696

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 532
I am Gentle... Always!

Wstęp:
Dziennik ten zakładam dla własnej motywacji, ponieważ wiele razy brałem się za redukcję jednak po tygodniu/dwóch powróciłem do syfu z dzieciństwa, czyli coca-coli i słodyczy. Chciałbym zredukować poziom bf do okolic 10-8% do wakacji. Mam nadzieję, że mi się uda - choć wiem, że dużo pracy przede mną.

Informacje:
wiek: 16 lat
wzrost: 176 cm
waga: 72 kg
obwód klatki piersiowej: 97 cm (na wydechu)
obwód barków: 109 cm
obwód bicepsa (lewy, ramię wyprostowane, bez spiny): 28 cm
obwód przedramienia: 26 cm
obwód uda: 57 cm
obwód łydki: 36 cm
obwód talii: 86 cm
obwód brzucha (najszersze miejsce): 91 cm
obwód bioder: 96 cm

Dieta:
I posiłek: płatki owsiane + słonecznik + rodzynki + mleko 1,5%
II posiłek: ciemne pieczywo z kiełbasą i warzywami
III posiłek: pierś z kurczaka/kotlet/ryba + ryż + warzywa
IV posiłek: Jajecznica z 2 jajek
V posiłek: biały ser + dżem (niesłodzony)

Trening:
Tutaj co drugi dzień siłownia-hiit-siłownia-hiit -> więcej informacji w każdym dniu.

Podsumowanie:
Życzę wam miłego czytania mojego dziennika a sobie wytrwałości
Dodam jeszcze, że miałem już tutaj dziennik w którym prosiłem moderatorów o usunięcie tematu (nie został on jednak usunięty, więc ponawiam prośbę)

Fotki:















Zmieniony przez - Gentleman w dniu 2011-11-13 19:48:28

I'm Gentle ..... Always!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 502 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3196
Wszyscy pisza ci zebys sie masowal a ty dalej swoje :P , chcesz sie redukowac choc nie ma zbytnio z czego . Tak jak pisza koledzy zaczniesz cwiczyc i jesc i ten tłuszczyk fajnie sie rozłoży , ogolnie rzezba na + bedzie . Za jakis czas zobacz jak bedziesz wygladal i wtedy zdecydujesz co chcesz dalej robic .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50411 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
witam, ty masuje nie ma co redukować

jak zredukujesz to zostanie skóra i kości, ja bym polecał masę jakościową nawet z lekkim HIIT, żeby się nie zalać, sog i powodzenia;) zapraszam też do mnie ;)

co do usunięcia starego dziennika to jest w dziale MODERATORZY taki temat edycja/kasowanie wrzuć link to Ci skasują

Zmieniony przez - KUBINHO w dniu 2011-11-13 19:51:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 532
Dzień 1 (13.11.11)

Dieta:
I posiłek: płatki owsiane + słonecznik + rodzynki + mleko 1,5%
II posiłek: 2 kiełbaski + 1,5 bułki z warzywami
III posiłek: pierś z kurczaka + ryż
IV posiłek: Jajecznica z 2 jajek
V posiłek: biały ser + dżem (niesłodzony)

Siłownia:
Przysiad ze sztangą (40kg) 15/15/15
Wiosłowanie sztangą (25kg) 15/15/15
Wyciskanie sztangi leżąc (30kg) 15/15/15
Szrugsy (30kg) 15/15/15
Wyciskanie francuskie sztangielką siedząc (3,5kg) 15/15/15
Uginanie ramion ze sztangą (15kg) 15/15/15

I'm Gentle ..... Always!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50411 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
dieta lekko do poprawki wywal kiełbaski, 2 jajka to za mało wrzuć do odżywiania to Ci poprawią i będzie ideał

Zmieniony przez - KUBINHO w dniu 2011-11-13 19:58:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
j.w. tutaj nie redukcja a masa potrzebna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 532
Chciałbym zrzucić ten zalegający tłuszcz z ud/brzucha/klaty i ogólnie - przecież teraz mam około 18-20% BF'a. Więc nie lepiej zredukować do ~10% do wakacji a potem dokupić jakieś białko i przymasować?

I'm Gentle ..... Always!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 577 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9620
Ważysz mało, jak dorobisz mięcha to tłuszcz inaczej się rozłoży i zobaczysz na czym stoisz. Tak jakby Poza tym, trochę zejdzie nawet na masie, jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć.
72 kg i redukował będzie, bezczelny Tu ludzie mają prawdziwą nadwagę!!!111

Zmieniony przez - turboj w dniu 2011-11-13 20:48:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 532
No ale patrz na ten FAT! xd

I'm Gentle ..... Always!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
i co z tego? każdy ma fat, nie bądz baba:) dołożysz 15kg, z czego wiekszośc to miecho niech będzie, to sylwetka będzie już dobra a potem dopiero wytniesz fat i bedzie cacy

jeśli teraz wytniesz, zostaną z ciebie kości i będziesz wygladął jak ktos kto nigdy nie cwiczyl i nie jadł;)

powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95109
Chłopie.

Weź się za michę i porządny trening - i rośnij
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 532
Dzień 2 (14.11.11)

Dieta:
I posiłek: płatki owsiane + słonecznik + rodzynki + mleko 1,5%
II posiłek: 3 kanapki z kiełbasą + warzywami + jabłko
III posiłek: ryż + pierś z kurczaka + ogórki
IV posiłek: jajecznica (3 jajka)
V posiłek: ser biały + dżem (niesłodzony)

Trening:
Hiit, który polega na wykonywaniu 4 ćwiczeń jedno po drugim po 30 sek każde (i 3 takie serie)
1 ćwiczenie - wyskok w górę -> wypad nóg w tył -> pompka (30sek)
2 ćwiczenie - skip "A" (30sek)
3 ćwiczenie - przysiady w szerokim rozkroku (30sek)
4 ćwiczenie - boksowanie z obciążeniem (30sek)
I takie 3 serie - między każdą 30 sek przerwy

Oraz drugi dzień A6W (podobno najbardziej pomaga spalić tłuszcz z okolic brzucha) Wczoraj zapomniałem napisać o a6w.

I'm Gentle ..... Always!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwsze kroki na siłowni

Następny temat

Trening stacyjny/obwodowy.

nutloveb