SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW do sprawdzenia :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1222

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2217
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 19

Waga : 82

Wzrost : 173

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na słowni : 1 rok

Dieta : jest

Przeciwskaznania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak


Jak w temacie prosze o sprawdzenie planu :) wcześniej robiłem FBW by georgu teraz tydzień przerwy i dalej masówka :). Niestety mam tylko do dyspozycji sztange oraz ławeczke ponieważ zrezygnowałem z siłowni publicznej.

3x w tygodiu

- sztanga skos (wg. wodyna priorytet na klatke 15,10,5)
- podciaganie wzdluz tlowia (do wysokosci oczu, zeby robic odrazu kaptury) 4s
- francuzy siedząc 3s
- wiosłowanie pod chwytem 2s
- martwy na prostych nogach 3s
- pełne przysiady 3s + łydki
- uginanie ramion sze sztanga 3s
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2217
- przysiady 5x5 + łydki
- MC 3s
- wiosło 2s
- wycisk na ławce skos (by wodyn 15,10,5)
- military press 3s
- francuz siedzac 3s
- modlitewnik (udało sie zdobyć godzine temu :D) 2-3s

Zmieniony przez - rzeszman w dniu 2010-09-05 22:38:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52767
jak robiłeś już jakiś czas fbw to może ułóż sobie tym razem 2 zestawy i ćwicz naprzemiennie??

tylko ćwiczenia układaj od największych parti:
nogi-plecy-klatka-barki-triko-biko

Zmieniony przez - dabadu w dniu 2010-09-05 15:14:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2217
cały czas wałiłem splita, od 2 miesięcy FBW na 2 plany AB.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52767
to czemu teraz ułózyłeś jeden plan?
IMO lepiej 2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2217
1 ponieważ mam tylko sztange :) żadnych poręczy, wyciągów, hantelek :) sama sztanga i ławeczka regulowana.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52767
to spróbuj i tak pokombinować. np:

Przysiad
Wiosło nachwytem
Wyciskanie płasko
Wyciskanie sprzed głowy
Francuz leżąc
Uginanie ze sztangą podchwytem

MC
wiosło podchwytem, albo końca sztangi
Wyciskanie skos
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
pompki odwrotne (np. ręce na ławce nogi na krześle)
Modlitewnik albo powtórz uginanie nachwytem, albo podchwytem

i już masz dwa plany ;)-
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Załatw drązek lub coś do podciągania.

Podciąganie wzdłuz tułowia ci stawy barkowe rozwali.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52767
nie koniecznie. jest to kontuzjogenne ćwiczenie ale po prostu nie podnoś do brody tylko mostka. albo po prostu zrób unoszenie sztangi do przodu i będzie najlepiej

Zmieniony przez - dabadu w dniu 2010-09-05 15:31:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Ćwiczenie izolowane [unoszenie w przod sztangi] się nie nadaje do FBW.

To, że podniesie do mostka i ograniczy ROM w jakims stopniu spowoduje zmniejszenie kontuzjogennosci cwiczenia ale dalej będzie ono jedym z najgorszych do wyboru w tym wypadku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52767
to jakie polecasz w tym wypadku? do dyspozycji sztanga? wyciskanie sprzed głowy, poza tym zza głowy (kontuzjogenne) podciąganie (kontuzjogenne), do przodu (izolacja) wiele nie narobi mając sztange. wielkiego wyboru nie ma. jak będzie podnosił do mostka ograniczy niebezpieczeństwo i będzie w porządku. takie moje zdanie. albo po prostu zrobić izolacje i trudno. no chyba że chce poprzestać na jednym planie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 21399 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141207
Tyle ćwiczeń jest np. push press, high pull, military press, hang clean...

Zmieniony przez - Viren w dniu 2010-09-05 15:49:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co tu zmienic ??

Następny temat

Ćwiczenia po zakończeniu odchudzania

nutloveb