SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

FBW do sprawdzenia ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 578

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 109 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 806
Poniedziałek

Klata:
Wyciskanie na maszynie
Barki:
Unoszenie sztangielek bokiem w górę
Triceps:
Frencuskie wyprosty sztangielką siedząc
Grzbiet:
Przyciąganie drążka wyciągu pionowego
Nogi:
Wyprosty nóg na maszynie
Biceps:
Zginanie przedraoion obciążonych sztangielkami

Środa

Klata :
Butterfly
Barki :
Wyciskanie sztangielek siedząc
Triceps:
Wyprosty przedramion stojąc przy wyciągu
Grzbiet:
Przyciąganie jednorącz sztangielki w opadzie tułowia
Nogi:
''Spacer'' ze sztangielkami
Biceps :
Zginanie przedramion stojąc przodem do wyciągu

Piątek

to samo co w Poniedziałek

P.S ;] - Większość ćwiczeń jak widać wykonuje na atlasie i ja robie tak ponieaż ćwicze na mase wiem że powiecie że na atlasie nie wurobi się masy ale to jużmoja sprawa... ;] ale tak prosze o pomoc i napisze jak robię.Robię ogólnie 9 seri na duże partie mięśni i 6 seri na małe partie. I teraz podaj jak zwiększam obciążenie na atlasie pierwsze trzy serie daje 40kg ,kolejne trzy serie daj 50 kg a na ostatnie trzy serie 60 oczywiście tak jest z dużymi partiami a małe to prawue wszystko robie z hantlami prawie wszystkie robie tak : pierwsze trzy serie biore hantle 6kg a na na kolejne trzy serie biore 8kg ... więc oceńcie mój plan i podajcie czy coś źle wykonuje ?? Z góry thx :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 887 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 37426
oczywiscie 9 i 6 serii robisz lacznie w tygodniu mam nadzieje

progresja ciezau to indywidualna sprawa

a co do atlasu no cuz zainwestuj lepiej w laweczke, sztange i ciezary oraz drazek

wybacz ze nie podejmuje sie oceny tego planu bo uwazam ze atlas jest zlym rozwiazaniem, oczywiscie majac schemat fbw ulozonego przez georga zawsze mozemy dopasowac sobie cwiczenia pod odpowiednie grupy itd i ty tak zrobiles wiec nie wiem co tu oceniac poprostu, skoro cwiczenia dobierales pod atlas a piszesz ze to twoja sprawa to nie widze poprostu tutaj nawet jakiejs mozliwosci

pozdrawiam

edit no ale spacer ze sztangielkami to skomentuje ;) zrob chociaz moze przysiady wykroczne lub przysiady na jednej nodze z obciazeniem (oczywiscie potem zmieniasz noge)

Zmieniony przez - x_pulse_x w dniu 2008-03-18 22:13:49

"Training is like life, you get your ups and downs(...)"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mięśnie brzucha- ćwiczenia

Następny temat

MASS - Kajo

WPC zestaw