SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 917

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134
B-217g T-70g W-83g

1) 7:00
3 jajka (150g) B-19g T-15g W-1g
1 kromka chleba żytniego pełnoziarnistego (10g) B-0,7g T-0,2g W-5g
Odżywka białkowa WPC (30g) B-24g T-2,4g W-1,8g
pomidor,sałata,ogórek
2)10:30
1 pomarańcza
3)14:20
schab (200g) B-42g T-20g W-0g
ryż brązowy (50g) B-3,5g T-1g W-34g
ogórek, pomidor
4) 15:20 przed treningowy
Makrela wędzona (150g) B-35g T-24g W-0,5g
Odżywka białkowa WPC (30g) B-24g T-2,4g W-1,8g
ryż brązowy (50g) B-3,5g T-1g W-34g
16:00 Trening
5)16:10 po treningu
Odżywka białkowa WPC (30g) B-24g T-2,4g W-1,8g
6) 18:00
Tuńczyk w wodzie (100g) 21/1,2/0
ogórek, pomidor
7) 19:00
Ser twarogowy chudy (100g) B-20g T-0,5g W-3,5g


Wklejam tutaj swoją dietę która sam ułożyłem.Proszę o ewentualne poprawki. Moja aktualna waga 80kg, wzrost 177cm. Trening siłowy mam 3x w tygodniu, aerobowy 5x w tygodniu.Chciałbym schudnąć do 70kg i zbudować masę mięśniową.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2706 Napisanych postów 50602 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341268
za mało kcal, gówniana kompozycja, poczytaj jeszcze posty podwieszone, bo tu nawet nie ma co poprawiać.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1254 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31306
skąd bierzesz kromki 10g?

Zmieniony przez - marian1970 w dniu 2012-04-19 22:30:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134
Czytałem wszystkie tematy nie tylko na tym forum. Mało kcal bo ustaliłem deficyt 500kcal. Więc może podpowiecie co dodac do posiłków a nie tylko krytykujecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1254 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 31306
ogólnie: za dużo proszku
1.daj owsiane
2.przesuń ten z 14:20 na 11:00/12:00
3,przedtreningowy(1-1,5h):po co wpc?
daj-ryż/makaron+mięcho
4,potreningowy-to samo:kura/indyk/wół+ryż/kasza
5.ser+oliwa
+jakieś o-3
i nie tnij 500 tylko 200/250
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134
B: 180g
W: 200g
T: 70g


I posiłek

60g płatków owsianych + 200ml mleka/50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu żytniego razowego/ 70g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
+
150g piersi z kuraka/150g wołowiny/4 jaja/150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/puszka tuńczyka w sosie własnym/150g pstrąga/150g makreli wędzonej/150g piersi z indyka
+
10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego/20g orzechów

II posiłek

50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu żytniego razowego / 70g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
+
150g piersi z kuraka/150g wołowiny/4 jaja/150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/puszka tuńczyka w sosie własnym/150g pstrąga/150g makreli wędzonej/150g piersi z indyka/40g odżywki białkowej
+
10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego/ 20g orzechów


III posiłek
50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu żytniego razowego / 70g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
+
150g piersi z kuraka/150g wołowiny/4 jaja/150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/puszka tuńczyka w sosie własnym/150g pstrąga/150g makreli wędzonej/150g piersi z indyka/40g odżywki białkowej
+
10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego


IV posiłek - przedtreningowy
50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu żytniego razowego
+
150g piersi z kuraka/150g wołowiny/150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/puszka tuńczyka w sosie własnym/150g pstrąga/150g piersi z indyka
+
Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)


TRENING siłowy
Bezpośrednio po skończonym treningu:

Odżywka białkowa WPC 30g



V posiłek - potreningowy


150g piersi z kuraka/150g wołowiny/150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/puszka tuńczyka w sosie własnym/150g pstrąga/150g piersi z indyka
+
Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)


VI posiłek:

100g makreli wędzonej/3 jaja/ 100g łososia


A taka dieta była by lepsza?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2706 Napisanych postów 50602 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341268
masz ją sam rozpisać wg swojego zapotrzebowania nie wyszukać w internecie.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134
Przecież to jest pod moje zapotrzebowania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2706 Napisanych postów 50602 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341268
skoro jest to powodzenia!

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Praca a Masa Pomocy!!!

Następny temat

Dieta na masę do oceny, 52kg

Fruzelina