SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna - btw

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2377

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 155 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6183
Czesc chcial bym zaczac redukcje i mam pytanie czy taki rozklad btw bedzie dobry b 2,7g 1012 kcal t 1.2g kcal 1008 W 1.8g 680 kcal czyli B:253 T:112 W:170
cos mi wegli malo wyszlo hehe nie umre z braku weglowodanow ? to tak ma byc tego wegla ? wczesniej szamalem 5 g na 1 kg moze zmiejszyc tluszcze i dodac do wegla aha zapomnialem dodac moja waga wynosi 94 kg dzieki sfd ^^ wczesniej przyjmowalem 3600 kcal teraz wychodzi zebym przyjmowal 2700 kcal wiedze oswiecim :(
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45246
ja kiedyś na 1200kcal jechałem przy niewiele mniejszej wadze więc oświęcimiu przy 2700 mieć napewno nie będziesz

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 155 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6183
o Rothen :D a co z roskladem makro skladnikow ? nie za malo wegla ???do tego maja byc 3 dni treningu silowego i 2 areo ^^ niechce zamocno poleciec z miesa
a tak wogole to dzieki po przeczytaniu twojego postu o masie chyba w styczni zrobilem na nim 3 kg dobrej maski :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4082 Napisanych postów 64598 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686618
Ile kalorii odjales z zapotrzebowania? Zacznij od 0 i schodz powoli z kaloriami.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 155 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6183
domer zaczne od 3000 kcal i wtedy powli bede schodzi co 100 chyba bedzie dobrze maly eksperyment nie zaszkodzi zrobic na sobie ;)
jeszcze nie przyjmowalem nigdy tak malo wegla jak 170 g martwi mnie to ze nie bede mial sily
to bedzie moja pierwsza redukcja tak ze jeszcze nie jestem za zbytnio kumaty w tym temacie ^^ postaram sie jeszcze wpisac jadlospis do oceny
ps z gory dzieki za rade :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 155 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6183
oki tak jak mowilem dodam jeszcze liste jakies sugestie i rady mile widziane trening robie z rana bo reszte dania mam zarezerwowana praca dziewczyna wiecie jak to jest ^^ ayha to ma byc redukca znaczy poczatek z 3600 kcal obuscilem do 3000 jest mala nadwyzka w bialku o 20 g w tluszczach o 8 g

to lecimy
B-227 T-91 W-317 KCAL 3000
6:30
omega3 1 caps multi witamina 1caps
sniadanie 1
bialko jajek 250g
mleko 1,5% 250g
platki owsiane 100g
rodzynki 30g
B:48.089 T 11.1 W 105.16 KCAL 534.7

7:00 trening

odrazu po treningu
TUNCZYK W WODZIE 140g
B 29 T.1.68 W 0 KCAL 135.8

9:30
OMEGA3 1 CAPS
posilek przed treningiem
ryz 110g
cycek 150g
ogorasy 200g
oliwa z oliwek 40g
B 41 T 42 W 92 KCAL 915

12:30
gracham 60g
ser gouda 100g
pomidor 200g
B 33.72 T 24.375 W 39.640 KCAL 492.4

17:00
ryz 70g
cycek 150g
ogorasy 200g
B 38.34 T 2.63 W 61 KCAL 420.9

19:30
na sen
twarug poltlusty 250g
mleko 1,5% 250g
B 55 T 15 W 21 KCAL 455


Zmieniony przez - ACP.45 w dniu 2007-06-09 12:37:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5239 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 75867
oki tak jak mowilem dodam jeszcze liste jakies sugestie i rady mile widziane trening robie z rana bo reszte dania mam zarezerwowana praca dziewczyna wiecie jak to jest ^^ ayha to ma byc redukca znaczy poczatek z 3600 kcal obuscilem do 3000 jest mala nadwyzka w bialku o 20 g w tluszczach o 8 g

to lecimy
B-227 T-91 W-317 KCAL 3000
6:30
omega3 1 caps multi witamina 1caps/daj do innego posiłku
sniadanie 1
bialko jajek 250g/ok
mleko 1,5% 250g/ok
platki owsiane 100g/ok
rodzynki 30g/ok
B:48.089 T 11.1 W 105.16 KCAL 534.7
Także ćwiczę po pierwszym posilku ale jem śniadanko na około 2 godziny przed treningiem. Nie odczuwasz dyskomfortu podczas ćwiczeń?

7:00 trening

odrazu po treningu
TUNCZYK W WODZIE 140g/zjedz ryż z tuńczykiem
B 29 T.1.68 W 0 KCAL 135.8

9:30
OMEGA3 1 CAPS/ok
ryz 110g/dałbym odrazu po treningu, a tu np. kaszę/makaron w mniejszej ilości
cycek 150g/ok
ogorasy 200g/ok
oliwa z oliwek 40g/ok ale za dużo
B 41 T 42 W 92 KCAL 915

12:30
gracham 60g/daj głównie warzywa
ser gouda 100g/daj ser biały
pomidor 200g/ok
B 33.72 T 24.375 W 39.640 KCAL 492.4
Dodaj oliwę z poprzedniego posilku

17:00
ryz 70g/j.w.
cycek 150g/ok
ogorasy 200g/ok
B 38.34 T 2.63 W 61 KCAL 420.9
Dodaj tłuszcze

19:30
na sen
twarug poltlusty 250g/ok
mleko 1,5% 250g/mleko niekoniecznie
B 55 T 15 W 21 KCAL 455

Węgle spożywaj głównie w okolicach treningu, w reszcie posiłków niech ich głównym źródłem będą warzywa. Dodaj do dietki orzechy/olej lniany tak aby zapewnić odpoweidnią proporcję tłuszczy. omegę możesz dać np. do obiadu, nie spożywaj jej w posiłkach okołotreningowych.


Zmieniony przez - Mateo 1983 w dniu 2007-06-09 16:31:44

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szkolenia Fitness Basic-wakacje!

Następny temat

Problem z dieta

FuckBaton