SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta redukcyjna (tajski + siłownia), dieta na spalanie tłuszczu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2823

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70
Witam.
Zakładam nowy temat ponieważ informacje jakie znalazłem na SFD i konkurencyjnym forum dyskusyjnym nie dało mi jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie.
Chciałbym sobie ułożyć dietę żeby spalić nadmiar tkanki tłuszczowej, po to żeby poprawić sprawność i sylwetkę. Jednak jest pewien warunek, trenuje boks tajski już siódmy miesiąc + siłownia szósty miesiąc i nie chciałbym żeby ograniczenia wynikające ze stosowania diety negatywnie wpłynęły na uprawiany sport i siłownie tzn. żeby uniknąć efekty zmęczenia, ospałości (czytałem, bodajże tutaj, że przy złym ułożeniu diety, jeżeli spożywanie dziennych kalorii jest za małe następuje pogorszenie wyników w ćwiczeniach), lub żeby dieta nie dość że zredukuje mi tkankę tłuszczową to jeszcze zredukowała masę mięśniową, bo wtedy cały siedmiomiesięczny trud szlag trafi

Wzrost: 181 cm
Waga: 83 kg
Wiek: 22 lata
poniedziałek, środa, piątek - siłownia
wtorek, czwartek - tajski
ogólnie aktywny fizycznie bez zbędnego siedzenia przed komputerem wink.gif
BMI pokazuje mi że mam lekka nadwagę bez otyłości, wynik 25,75.

którą dietę powinienem stosować ? CKD, TKD, niskowęglowodanowa itd, czy może jakaś dieta i zmodyfikować ją dla moich potrzeb ?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc przy wyborze diety, żebym mógł sobie ułożyć plan posiłków itp.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 83

Wzrost: 181

Obwód klatki: 106

Obwód ramienia: 37

Obwód talii: 88

Obwód uda: 58

Obwód łydki: 41

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 20,7 %

Aktywność w ciągu dnia: praca

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: pon,śr,pr - siłownia
wt,czw - tajski


Odżywianie: nie jadam słodyczy, jasnego pieczywa, tłustego mięsa.
lubię ciemny chleb, warzyw i owoce


Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak

Preferowane formy aktywności fizycznej: 90 minut 5x w tygodniu, tyle poświęcam na siłownię i tajski

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie wiem

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2843 Napisanych postów 51026 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343993
10 przykazań żywieniowych na początek.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70
ok, dzięki Koniu. zastosuje sie do niej, zobaczymy co wyjdzie. z tego co wyczytałem to jedna ze stosujących osób straciła tkankę tłuszczowa z 17% do 10% przy utracie tylko 2kg. o takie co w sumie by mi chodziło. oby tylko nie odbiło się to aż tak negatywnie na sile i wytrzymałości.
pozdrwiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta ENDOMORFIK

Następny temat

dobre zapotrzebowanie

sosy