SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase 60kg do poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5080

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282
Witam. Postanowiłem sobie ułożyć dietę i chiałbym by ocenili ją znawcy Ćwiczę na poważnie już około 2 miesiące, wcześniej robiłem jakieś pompki itp. Jestem ektomorfikiem mam 173cm wzrostu ważę około 60kg mam 16 lat. Po tych 2 miechach zauważyłem już jakieś przyrosty w obwodach ale masa nie ma zamiaru iść w górę.

1.7:00
Platki owsiane 70g
3 jaja kurze całe

2.11:35
Serek wiejski 200g
Chleb zytni pelnoziarnisty 100g

3.14:30
Ryz 80g
Piers z kurczaka 80g
Oliwa z oliwek 15ml

4.17:00
Chleb żytni pełnoziarnisty 100g
Pierś z kurczaka 100g

Trening

5.19:30
2 banany

6.20:00
Tunczyk 100g
Chleb zytni pelnoziarnisty 100g

7.22:00
Twarog chudy 100g
Oliwa z oliwek 10g

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport Doradca
Ekspert
Szacuny 738 Napisanych postów 34662 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 254618
dodaj warzywa/
zdrowych tłuszczy za mało
i nie czerpałbym tyle ww z chleba - lepiej zamien to na jakiś ryz,kasze,makaron,owsiane

potreningowo przydałaby sie porcja białka bezposrednio

poczytaj sobie - moze sie przydac
http://www.sfd.pl/Potreningowa_suplementacja__potreningowe_okno_anaboliczne-t699437.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45034 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Nic dziwengo że masa nie idzie jak non stop chleb jesz i 0 oliwy w ciągu dnia. Zjedz dziennie z 0,5 kg kurczaka lub innego mięsa zamiast twarogu i serków
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1216 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35536
P4tr1ck łatwo Ci powiedzieć jeżeli jesteś na utrzymaniu rodziców i trzeba kombinować.

1.7:00
Platki owsiane 70g
3 jaja kurze całe

Dodać oliwę + warzywa


2.11:35
Serek wiejski 200g
Chleb zytni pelnoziarnisty 100g

j/w


Okołotreningowo zamiast chleba dałbym ryż/kaszę. No i warzywa z wyjątkiem okołotreningowych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 397 Napisanych postów 72270 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 304514
Chłopak waży 60 kg. Nie przesadzajcie z tym białkiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282
A czym moge zastąpić tuńczyka w 6 posiłku? Dziękuje za odpowiedzi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282
A i jeszcze jedno pytanie pasuje, co tu zmienić żeby było 6 posiłków, a nie 7...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 424 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 184874
daj rybę mrożoną. I przygtuj. Posiłki musisz bardziej skumulować i skoncentrować i bedzie ok jeśli Ci pasuje może być tyhc posiłków nawet 5

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282
1.7:00
Platki owsiane 70g z mlekiem
3 jaja kurze całe
oliwa z oliwek

2.11:35
Serek wiejski 200g
Chleb zytni pelnoziarnisty 100g
Oliwa z oliwek 10ml

3.14:30
Ryz Biały 80g
Piers z kurczaka 100g
Oliwa z oliwek 15ml

4.17:00
Ryż Brązowy 100g
Pierś z kurczaka 100g

Trening

5.19:30
Mintaj 100g
Ryż Biały 100g
Oliwa z oliwek 10ml

Czy tak będzie dobrze :)? Wiem ze brakuje warzyw ale trawie tylko ogórki i pomidory gdzie je wrzucić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45034 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
warzywa daj wszedzie poza około tren;D dodaj 6 posiłek o 22 np. 150g sera białego + masło orzechowe/oliwa/orzechy z 30g i według mnie po tren troche wiecej ryby bo mało białka daj tak z 150-170g i coś innego nie mintaja :D np. dorsza :D

ps.możesz sobie dać bezpośrednio po tren jakieś wegle szybkowchłanialne,jak chcesz bez supli to wafle ryżowe,albo rozgotowany biały ryż :D a jak z suplami to carbo/vitargo
i jakieś białko by sie przydało ale to już zależy od Ciebie ;]

Zmieniony przez - MatixJaw w dniu 2011-07-27 13:50:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282
Gdzieś czytałem, że jak po treningu zjem dwa banany to będzie tak jak carbo czy to prawda?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wzrost wagi

Następny temat

Redukcja.9 tydz/Prosze o podpowiedz..