SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dieta na mase

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1438

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 739
178cm, 78 kg, 17 lat, 15 miesięcy stażu. Waga stoi w miejscu od miesiąca, BF 9%- ekto. Musiałbym podnieść kalorie ale nie chce sie na lato zalać. Rozważam nad cyklem z carbo,kreatyna,bcca. Wiadomo bcca spala tłuszcz, carbo może zalać, ale waga nie może stać w miejscu, coś z tym trzeba zrobić. Przedtem stosowałem tylko kreatyne. Prosze o pomoc.

Współczynnik BMR 1873.6
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3231.96
Węglowodany 55% 1777.58kcal = 444.4gram
Białko 15%% 484.79kcal = 121.2gram

Weglowodany zazwyczaj są nieco wyższe na poziomie 400/450g.



Zmieniony przez - Marwin0406 w dniu 2015-03-28 15:13:13

Zmieniony przez - Marwin0406 w dniu 2015-03-28 15:13:32

Zmieniony przez - Marwin0406 w dniu 2015-03-28 15:55:33

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 6466 Napisanych postów 142503 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1128475
od kiedy bcaa to spalacz tluszczu? nie czytaj etykiet, tylko realne info o produkcie, i o tym czym sa aminokwasy. bcaa przy diecie masowej nie pomoze w ruszeniu z miejsca, tym bardziej, ze bialka w diecie ci nie brakuje.
ekto raczej o problemy z zatluszczeniem nie powinien sie martwic, wiec dorzuc kalorii do pieca to ruszy forma.
w sniadaniu moglbym wrzucic zrodlo biala zwierzecego, bo tak golo ta owsianka troche wyglada.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 739
Ile kalorii na początek dorzucić, 300 wystarczy ? Jeszcze jedno pytanie mi sie nasuwa, mam odżywke białkową, ale jak widać w diecie białka nie brakuje, mam jedzenie zastąpic proszkiem?

Zmieniony przez - Marwin0406 w dniu 2015-03-28 17:20:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 6466 Napisanych postów 142503 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1128475
w jakim celu zastapic chcesz jedzenie proszkiem? to tylko zmiana na gorsze
dorzuc 300 i obserwuj co sie bedzie dzialo.

ogolnie moglbys podbic ilosc miesa jaj, uciac ta szynke niepotrzebna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 739
No dobrze, ale jak podbije miesem i jajami to nie bedzie zbyt wysoki poziom białka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 6466 Napisanych postów 142503 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1128475
najpierw podbij, a wyrzuc szynke i zobaczymy jak to wyjdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 739
No białko poszybowało :D
Przy wadze 77kg x2,5= 193g. Jest max.
Sniadanie rozbiłem na 2 porcje.
Wywaliłem otręby z sniadania, za dużo troche tego błonnika było.
Jak myslisz 2 banany po treningu to nie za dużo?
I jak z tym węglem, jest wystarczająco? :)
No i co byś jeszcze ewentualnie zmienił? ;D



Zmieniony przez - Marwin0406 w dniu 2015-03-29 13:31:03

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
Do śniadania dałbym źródło białka zwierzęcego - np. serek/twaróg/jogurt/odżywka. Białka owszem wychodzi dużo, ale winduje je roślinne.
Jogurt naturalny - 30g - co to za ilość? :D
Ogólnie rzecz biorąc zmieniłbym trochę koncepcję i z 7 posiłków zszedł do np. 4 solidniejszych.
Śniadanie: owsiane + jaja/jogurt/ mleko i dodatki
Potem mięso + ryż/kasza/makaron/ziemniaki, do tego warzywa/owoce
Po treningu to samo (możesz zrobić więcej naraz i podzielić to po prostu na 2 porcje)
Kolacja twaróg/jajka i co tam jeszcze chcesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 739
Białko z pochodzenia roślinnego do 30 % wiec około pasuje. Wiem ze białko pochodzenia zwierzęcego jest lepsze no ale jakoś trzeba nabić węglowodanów ;)
30 g jogurtu naturalnego, no taka jedna łyżka, żeby nie było takie suche :>
Sniadanie rozbite na 2 porcje, można zaliczyć do 1 posiłku, banany po treningu to tez nie posiłek a raczej przekąska :D. Wychodzi 5 posiłków.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110
Celem rozbudowy musisz mieć pełną pulę aminokwasów, a nie tylko poszczególne.
Stąd też dajesz białko zwierzęce lub zwierzęce+roślinne - a więc śniadanie do zmiany. Jogurt daj cały, nie baw się w półśrodki. Po treningu do bananów obowiązkowo źródło pełnowartościowego białka - nie czekaj z tym do 21.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 739
Pełną pule aminokwasów czyli? Wystarczy gotowana pierść z kurczaka? :D
Zaraz zrobie poprawke, no ale gdzy zastapie ryż/płatki/kasze mięsem strace sporo na węglach.
Jak mam nabić te weglowodany? ^^



Zmieniony przez - Marwin0406 w dniu 2015-03-29 18:07:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase do oceny :)

Następny temat

Powazny problem z waga