SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny/poprawy,+ zdjecia

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 772

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 430 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3179
Witam! Ćwiczę od 3 miesięcy po 2 letniej przerwie, obecnie zrobiłem + 10 kg bez większym przybieraniu na tłuszcz. Obecnie moja dieta to bardziej tłuszczów-ka, zależy mi na masie ale z siła nie jest dobrze ( klatka 75 kg x 8 , przysiad 130 kg x 10 , mc 110 kg x 8 takie serie robie w fbw ostatnia seria, drazek 10 powtrz szeroko do karku, wioslo 70 kg) . nie wiem czy moja dieta jest dobra opiszę standardowy dzień :

I
Płatki owsiane ok.50 g
4 JAJKA na maśle
40-50 ml oliwy z oliwek
pomarańcza + sok z grejpfruta

II
Orzech nerkowca 100 g ( podjadam ok 2h )
Łosoś 150 g
Winogrono + jakieś jabłko / sok marvit

III

Mięso ( jagnięcina, konina 150g ) + 50 g ryz + surówka z warzyw z oliwa

IV

Zupa gulasz wołowina 150 g + makaron ryzowy

V

twarog chudy jogut naturalny szczypiorek + oliwa z oliwek ok 50 g

Dodać + 100 g orzechow nerkowca w ciagu dnia ( jem 200g dziennie )

Caly dzien podjadam orzechy nerkowca dieta na okolo 3000kcal i bialko tez ok bo juz widze ze tu jest ok 130g + z nerkowcow mysle ze ok.

Jak myślicie taka dietka dobra? ogolnie lapie tluszcz bo kiedy sie spaslem wole za duzo ww nie dawac widze ok 150g-200g styka duzo tluszczy duzo bialka 5 posilkow to i tak duzo. mam zywy tryb pracuje, nie polacze raczej inaczej podjadam orzechy owoce wazywa pije soki naokraglo. Dodaje zdjecia z efektow na chwile obecna.

Prosze rady do oceny.












Zmieniony przez - zeik1908 w dniu 2013-08-05 00:13:47

Zmieniony przez - zeik1908 w dniu 2013-08-05 00:15:00

Nie ma diety, nie ma sylwety

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!