SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny/poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 911

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 292 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7398
Jest to moja pierwsza dieta ulozona samemu. Wykluczylem z niej wiele prodkuktow, ale na poczatku nie chcialbym pozbywac sie zwyklego chleba, ktoryz czasem mam zamiar zastapic plackami bialkowymi. CO myslicie o tej diecie?

7
Jajka got 2szt B 25 T 19,4 W 0,7 W 0,7
chleb zwykly 50g 2,7 T 0,6 W 27,5
maslo 10g B 0 T 6,4g W 0
herbata b.cukru 0 0 0
jablko 100g 0,3 0,6 12,3

11
chleb zwykly 100g 5,4 1,2 55
ogorek 10g 0 0 0
poledwica sopocka 50g 10 4,5 0,5
slonecznik luskany 50g 12,2 21,7 9,3/orzeszki arachidowe
15
piers z kurczaka 150g 33 2 0 gotowana
ziemniaki 100g 1,3 0 14
surowka z marchwi 50g 0,5 0 4
18
serek wiejski 150g B 17g T7 W 7g
20
porcja nitro techa (muscletecha)
jajka got 2szt B 25 T 19,4 W 0,7
chleb zwykly 50g 2,7 T 0,6 W 27,5
maslo 10g B 0 T 6,4g W 0
22
tunczyk w oleju 130g 31 25 0 /tunczyk w wodzie
/twarog poltulusty z cebulka i pomidorem

Lacznie:
B 166,1g T 114,2 W 158,5

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 103

Wzrost: 190

Obwód klatki: 120

Obwód ramienia: 39,5

Obwód talii: 0

Obwód uda: 0

Obwód łydki: 0

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: brak danych

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 4x tyg silownia 2x 2h pilka nozna 1x 2h siatkowka

Odżywianie: Wczesniej bez diety

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: Brak

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4x tyg silownia 2x 2h pilka nozna 1x 2h siatkowka

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Wczesniej i obecnie: Diet ripped, life energy, czasem l-carnityne, hmb, niedlugo nitro-tech

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: 2 lata temu kopenhaska

Zmieniony przez - Kar91 w dniu 2008-04-13 13:39:05

Zmieniony przez - Kar91 w dniu 2008-04-13 13:39:56
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
A jaki jest cel tej diety?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 292 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7398
"Cel : szybka redukcja " j.w.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
No tak, z wrażenia nie doczytałam
No to musisz zmienić albo cel, albo dietę
Poczytaj:http://www.sfd.pl/Dieta_-_ułóż_sam_a_-t315296.html
http://www.sfd.pl/Przydatne_linki_dla_odchudzajacych_sie...-t313254.html 

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 292 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7398
no robilem z tym... bilans kaloryczny jest ujemny... weglowodany tez ograniczone... wiec co trzeba zmienic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
a możesz napisac cyferki jakie Ci powychodziły? Zarówno z BTW jak i Twojego zapotrzebowania kcal?

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 292 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7398
B 200 T 150 W 150 a Kcal wyszlo mi 3100 minus redukcja czyli 2700-2800
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3212 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10998
OK, zapotrzebowanie by się zgadzało, ale tłuszczu masz za dużo, najlepiej 25-30% co w Twoim przypadku da 100g, reszta czyli różnica między całością kcal a sumą kcal białka i tłuszczów to węglowodany. taka drobna korekta
Za to potężna co do produktów. Czytałeś 10 wskazówek żywieniowych? Bo mam wątpliwości... Zobacz tam jakie są żródła węglowodanów, tłuszczów i białek. Zobacz również które posiłki powinny być największe i do których powinno sie ograniczyć węglowodany, kiedy najlepiej jeść owoce, jaki powinien być stosunek tłuszczów nasyconych do jedno i wielo nienasyconych... I nie mów, ze musisz jeść biały chleb, bo nie musisz... Duży chłop jesteś a jakiś marny chlebuś Toba rządzi?
Pozdrawiam.

Zmieniony przez - madu24 w dniu 2008-04-13 16:07:58

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dla mnie ?

Następny temat

Oceńcie dietke

sosy