SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta do oceny / poprawy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 905

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1550
Witam proszę o ocenę diety redukcyjnej:

Wiek: 24
Wzrost: 176
Waga: 91
Cel: redukcja

Trening:
3 razy w tygodniu (poniedziałek, wtorek, środa) trening siłowy cykliczny by Michail + po treningu siłowym aeroby (rowerek magnetyczny 30 min.)

Zapotrzebowanie: 2550kcal -300 kcal = 2250 kcal
b: 171 g.
w: 249 g.
t: 64 g.

Posiłek I (8:30):
Ser twarogowy chudy: 100g
Mleko 0,5%: 200g
Płatki owsiane: 70g
Pomarańcze: 200g

b/w/t
37/76/7

Posiłek II (12:30):
Ser twarogowy chudy: 150g
Banan: 100g
Jogurt naturalny 2% tłuszczu:100g
Oliwa z oliwek: 10g

b/w/t
35/33/13

Posiłek III (16:30) - przedtreningowy:
(placek)
Płatki owsiane: 50g
Jaja kurze (2 szt.): 120g.
Białko jaja kurzego: 60g.
Oliwa z oliwek: 10g.
Banan: 100g.
Jogurt naturalny 2% tluszczu: 100g.

b/w/t
33/60/28

(Godzina 18:00 trening ok. 1:20 )



Posiłek IV (19:30) - potreningowy:
Pierś kurczaka:150g
Ryż biały:75g
Jogurt naturalny 2%:100g
Oliwa z oliwek:10g
Ogórek:50g
b/w/t
42/65/14


Posiłek V (22:30)- posiłek nocny:
Ser twarogowy chudy: 100g
b/w/t
20/4/1

Zapotrzebowanie pokryte:
b/w/t
166/63/238

Ryby planuję ująć w kolejne dni diety zamiast np. piersi lub zmniejszając ilość twarogu. Chciałbym przynajmniej mieć dietę na dwa dni żeby była jakaś różnorodność. Na razie proszę o ocenienie powyższej żebym wiedział czy dobrze rozumuje 

Czy nie ma przeciwwskazań aby zrobić jakieś większe danie i podzielić je na dwa posiłki wciągu dnia (oczywiście zachowując zapotrzebowanie zgodne z wyliczeniami)


Będę wdzięczny za wszystkie opinie 

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4672 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31505
W potreningowym wywal oliwę, bo w nim nie powinno być wogóle tłuszczy, przed snem daj te 10 gr oliwy. Co do posiłku przed treningiem to zamias owsianych daj ryż brązowy (najlepiej)

pozdrawiam...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1775 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 28109
Daj zdecydowanie wiecej warzyw na redukcji. mozesz wywalic jednego banana tez i dac tam warzywa(brokół, pomidor, papryka itd.)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1550
Oki. Oliwy trochę dodałem już przeniosłem na posiłek nocny 14g.
W posiłku przedtreningowym wywaliłem banana i dałem 200g. bukiet z jarzyn wiosennych mrożonych.
W posiłku potreningowym dodałem pomidor 120g. ogórek 120g. Cebula 60g.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

W jaki sposób spalić dużo tłuszczu?

Następny temat

MIX białek:)

Water