SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT domdom89

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 35565

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Doradca
Ekspert
Szacuny 2451 Napisanych postów 12124 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 591096
Oj pomiary koniecznie do sprawdzania.
A MC na koniec treningu to też słaby pomysł.
A to tak mało sztang macie, że się dostać nie możesz? Trochę szkoda żeby trening był słabszy z takiego powodu. Raz czy dwa luzik ale na dłuższą metę to zabierasz sobie trochę pole do popisu.
Przy okazji- przyznam, że nie znam się na keto za bardzo- taka mała podaż białka to norma?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 83 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 16661
Nene87
a zdajesz sobie sprawę z tego, że może z Ciebie zejść tylko woda ze względu na keto, a fat dalej pozostanie taki sam skoro się nie mierzysz i nie kontrolujesz pomiarów?

Wiem, powinnam sie zmierzyc. Zwsze jakos niewiem w ktorym miejscu sie mierze i dlatego zwykle tego nie robie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 83 Wiek 34 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 16661
paula.cw
Oj pomiary koniecznie do sprawdzania.
A MC na koniec treningu to też słaby pomysł.
A to tak mało sztang macie, że się dostać nie możesz? Trochę szkoda żeby trening był słabszy z takiego powodu. Raz czy dwa luzik ale na dłuższą metę to zabierasz sobie trochę pole do popisu.
Przy okazji- przyznam, że nie znam się na keto za bardzo- taka mała podaż białka to norma?


Sztang jest kilka, ale zawsze jak ktos sie zlapie to siedzi na nich dluuugo. Duzo do mnie chodzi facetow i zawsze ktos tam jest. Raz mnie gosc nawet beczelnie wygonil, bo on sobie robil obwod po calej silowni a ja mu zajelam sztange... ;/ Powiem szczerze, ze nie lubie tez tam chodzic, glupio sie zawsze czuje.