SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co dalej ?? -- DAJE SOGI !!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2857

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1614 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11457
Jak bede mial tyle masy co Ty to tak zrobie hehe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2416
a ja bym wrzucil juz bieg redukcyjny, lato idzie ;) no chyba, ze spalanie fatu to dla Ciebie relaks i ogolnie zaden problem...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 113 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3459
Lifty -- nie wiem nigdy nie robiłem redukcji a że lato idzie to czuje nie będę się rzeźbił już teraz bo tego nakazuje sezon wyrzeźbię się jak uznam ze nadszedł na to czas a to jeszcze nie teraz :) temat już uwarzam za zamknięty dzięki wszystkim za sogi :) jeszcze tylko czekam na odpowiedź dotyczącą tego treningu niemieckich wyciskaczy od Dźingsa ale doczekać się nie mogę :P

Życie jest zbyt krótkie by być małym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2246 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 14918
no spoko juz jestem

Co do tego treningu to nie sugeruj sie tu za bardzo atlasem cwiczen Jezeli juz w pierwszym treningu dales rade zrobic (tylko) 7 serii to radzilbym ci zmniejszyc ciezar i powtorzyc ten trening, poniewaz wiem, ze pozniej bedzie coraz ciezej- co trening dasz rade zrobic mniej powtorzen i skonczy sie tak, ze samodzielnie dasz rade zrobic tylko 4 czy 5 serii, a to bedzie troche bez sensu. Dlatego lepiej zaczac od bardziej lajtowych treningow- tak zebys w pierwszym treningu zrobil wszystko sam(ewentualnie w ostatniej serii z 1-2 powtorzenia z pomoca) . I tak w miare treningow z coraz wiekszymi ciezarami bedziesz potrzebowal pomocy partnera-wiem co mowie, a jezeli teraz dobierzesz za duzy ciezar to pozniej bedzie poprostu hoojnia.
Jezeli cwiczylbys tylko klatke, na pozostale partie nie robiac nic(albo niewiele) to pewnie sila rosla by proporcjonalnie do obciazen na treningu- ale jezeli wszystkie partie jedziesz normalnie i startujesz z pulapu 7 pelnych serii to za kilka treningow zrobisz juz tylko 5, potem 4,... wiec radzilbym ci zaczac bardziej lajtowo.
Oczywiscie przerwy pomiedzy seriami mozesz wydluzyc- tak do poltorej minuty, ale nie przekraczaj 2 minut bo wtedy bedzie to bedzie juz za dlugo.
Aha- nie wiem ile razy w tyg zamierzasz stosowac ten trening, ale skoki o 5 kg uwazam za duze.
pozdrawiam

"Jedynym miejscem, gdzie sukces pojawia się szybciej niż wysiłek jest słownik"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 113 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3459
o i dzięki bardzo dźings :) myślałem o tym by przerwy wydłużyć gdybym je wydłużył jestem pewny ze wykonałbym trening w całości ostatnio miałem dosyć długą przerwe przez kontuzje nadgarstka stąd ta wytrzymałość taka słaba następny trening wykonam obciążeniem 75 z przerwami dwie minuty jeżeli to nic nie da to zmienię ciężar, a klatka zamierzam wykonywać co 5 dni tak samo jak i inne partie więc obciążenie będę zwiększał o 2,5 kg co trening. Dzięki bardzo 3m się

Życie jest zbyt krótkie by być małym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2389
Decyzja należy oczywiście do ciebie ja na twoim miejscu jeszcze bym sie masowal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 750 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2686
prawda jest taka lato rzeźba zima masa ,organizm jest tak stworzony że dostosowuje sie do zmian a uwarzam że wyszło to by ci na ręke a po wakacjach wracasz do masy pozdr.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

stawy skokowe a wyglad lydki

Następny temat

Cel cyc....