SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

6 miesięcy na siłowni, są efekty?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 38279

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 23 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 181
Witam, mam 17 lat i od pół roku ćwiczę na siłowni. Gdy zaczynałem ćwiczyć moje wymiary były takie : Wzrost 175cm Waga 67kg Ob.bicepsa 32cm teraz po 6 miesiącach ćwiczeń wygląda to tak Wzrost 178cm waga 72,5kg biceps 35/36cm klatka 94cm pas 80 cm. Ćwiczę na sprzęcie na zdj, mam 70 kg obciążenia, długą sztangę prostą, krótszą łamaną, 2 hantle, ławeczkę do brzuszków. Mój trening wygląda tak :


Poniedziałek
Klatka:
1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x10
2. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej do góry-wąski chwyt 4x10
3.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej do dołu 4x10
4.Rozpiętki na ławce skośnej do góry 4x10
Plecy:
1.Wiosłowanie sztangą 4x10
2.Podciaganie sztangielki w opadzie 4x10
3.Podciąganie na drążku – do bólu
4.Wyciskanie sztangi stojąc zza pleców 4x10
5.Wznosy barków ze sztangą 4x10

Środa
Barki:
1.Wyciskanie sztangi siedząc sprzed piersi 4x10
2.Wyciskanie sztangielek siedząc bez rotacji 4x10
3.Wyciskanie sztangielek siedząc z obrotem do przodu 4x10
4.Wznosy ramion do boku 4x10
5.Wznosy ramion do boku w opadzie 4x10
Nogi:
1.Przysiady ze sztangą 4x10
2.Wykroki do przodu ze sztangą 4x10
3.Prostowanie nóg na maszynie 4x10
4.Uginanie nóg na maszynie 4x10

Piątek
Biceps:
1.Uginanie ramion sztangą prostą 4x10
2.Uginanie ramion sztangą łamaną 4x10
3.Uginanie ramion ze sztangielkami razem ze skrętem 4x10
4.Uginanie ramion w opadzie o kolano 4x10
Triceps:
1.Francuskie wyciskanie w leżeniu 4x10
2.Prostowanie ramienia w opadzie tułowia 4x10
3.Uginanie ramion na ławce ze sztangą –wąskich chwyt 4x10
4.Uginanie ramion na ławeczce –do bólu
5.Ciężarek za głowę 4x10

Dodam również zdj na początku i jak teraz wygladam, proszę o porady, co zmienić itp













1

Farmer ; )

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 351 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3634
nie jest żle, ale masuj, troche barki klata odstaje od reszy

Chcesz Miec Duże bice

Rób przysiady !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184232
Widać, że trening układałeś samodzielnie. Weź jakiegoś gotowca.

Co do wyglądu- na tym poziomie nie można mówić, żeby coś odstawało i nie ma sensu skupiać się nad jedną partią bardziej, niż nad innymi. Ćwicz, ale dobrze ułożonym planem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 213 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6692
kiepskie zdjęcia zrób sobie kilka w pozach kulturystycznych przy dobrym świetle i za pół roku kolejne

Jak ci pomogłem daj soga:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 23 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 181
ale co w tym moim treningu jest nie tak ?
1

Farmer ; )

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 541
Jak na pol roku to calkiem niezle. Ze wzrostem sie pomyliles czy rzeczywiscie tyle urosles? Jesli chodzi o trening dla mnie zly. Laczysz duze partie z duzymi. Klatka i plecy odzielnie. Ja tez sie masuje i w tym momencie moj plan wyglada tak...

Pon.
Klatka, triceps
4 cwiczenia na klatke, jak kazdy na lawce skosnej 4 serie po max 10 pow.
i na skosnej to samo tyle ze raz robie gryfem raz hantlami.
Rozpietki i rozciaganie.
Na tricka 3 cwiczenia po 4 serie do 10 pow.
Cwiczenia zmieniam praktycznie co trening
Wt. Przerwa.
Sr.
Plecy biceps
4 cw na plecy
3 na biceps
czw przerwa
pt.
Barki przedramie
4 na barki
3 na przedramie
sobota
nogi 3 cwiczenia.
Wszystko zalezy jakiego typu budowy jestes. Ja jako ekto nie cwicze dluzej niz poltora godziny i duzym opciazeniem.
Jesli chodzi od sprzet to wazniejsze jest jak na nim cwiczysz. Przyrosty ok. Pracuj dalej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1021 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9566
1 bład: Nigdy nie rób pleców z klatką( są to duże partie mięśniowe, wiec wątpie, czy jesteś solidnie przetrenować te partie na jednym treningu)

-Na klatke za dużo ćwiczeń ze sztangą. Zamiast wyciskania na skosie sztangą użyj sztangielek. I nie rób 3 razy tego samego ćwiczenia tylko ze pod róznymi kątami. Zamiast skosu w dół zrób przenoszenie sztangielki w poprzek ławki.

-Ogólnie robisz za dużo cwiczeń i seriii na partie. np na barki masz 20 serii to stanowczo za duzo. Zrób cztery ćwiczenia po trzy seriie np.

-Ogólnie za dużo ćwiczeń i serii
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184232
Oczywiście, że można łączyć klatkę z grzbietem, np piersiowe grubość - plecy szerokość i wtedy 2 x w tygodniu.

Tym niemniej plan do kosza i wzięcie gotowca na tym etapie jest koniecznością.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 541
Panderek. Moze i masz racje ale jak sam zauwazyles wtedy dochodzi dodatkowy dzien treningowy a przy robieniu masy to nie za dobrze. Ja osobiscie uwazam ze takie miesnie jak plecy czy nogi powinno sie robic osobno albo z ktoryms miesniem ramienia.

Lord. Poki co calkiem dobrze ale zmien plan. Ogolnie co pol roku mozesz zmieniac bo miesnie sie przyzwyczajaja i sa mniejsze przyrosty a takie urozmaicenie od razu je pobudza. I za duzo seri na barki. 4 po 3 i jest ok bo tak to zamiast budowac to spalasz miesnie i dlatego barki odstaja. :) i dieta!! Obowiazkowo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 20118 Wiek 16 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184232
lipack2
Panderek. Moze i masz racje ale jak sam zauwazyles wtedy dochodzi dodatkowy dzien treningowy a przy robieniu masy to nie za dobrze.


Dlaczego?

lipack2
I za duzo seri na barki. 4 po 3 i jest ok bo tak to zamiast budowac to spalasz miesnie i dlatego barki odstaja. :)


Jakim cudem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 211 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28941
Nie tylko barki odstają, ale i plecy, których praktycznie nie ma. Łapa dobra jedynie( dość duża) jak na pozostałe partie. A co do palenia mięśni dwudziestoma seriami na barki, to tak jak ze skutecznym budowaniem nóg szesnastoma- nie da się. Oczywiście, tych serii na barki jest trochę za dużo, ale bez przesady. Tak jak Pandarek pisał, zmień plan na jakiegoś gotowca z działu dla początkujących, bo trenowanie tym jest z lekka bezcelowe.
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Twaróg

Następny temat

więcej siły,wzrost masy ciała

Wheya