SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

****dieta do oceny****

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1527

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1536
Pisalem juz kilka postow z dietka ale jakos nigdy na powaznie sie za to nie wziolem, wkoncu powiedzialem sobie dosc i postanowilem porzadnie sie do tego przylozyc.Mam nadzieje ze dieta bedzie dobrze rozpisana.

Zapotrzebowanie kaloryczne:
Waga 90kg
Białko:207g
Węglowodany:315g
Tłuszcze:72g
Kcal:2736

Posiłek 1 - bialko jaja kurzego 250g, platki kukurydziane 35g, mleho zaw,05% tluszczu 250g, salatka warzywna 150g

B:38.45g T:2.17g W:44.59g


Posilek 2 - chleb zytni razowy 70g, margaryna "RAMA" 20g, losos wedzony 100g, ser gouda 40g, pomidor, 50g

B:37.05g T:32.85g W:37.97g


Posiłek 3 - Przedtreningowy - mieso z piersi kurczaka bez skory 150-200g, ryz brazowy 100g, pomidor 100g, ogorek 100g, oliwa z oliwek 10g

B:40.95g T:14.11g W:83.3g

Posiłek 4 - Potreningowy - to samo co w 3 posiłku

B:40.95g T:14.11g W:83.3g


Posiłek 5 - ser twarogowy chudy 100g, tunczyk w oleju 100g

B:46.9g T:9.5g W:3.5g

Razem: B:205g T:73g W:265g Kcal:2456


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 90

Wzrost: 168

Obwód klatki: 113

Obwód ramienia: 37

Obwód talii: 103

Obwód uda: 63

Obwód łydki: 37

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nie wiem

Aktywność w ciągu dnia: obecne bezrobotny

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: pilka nozna 3 razy w tygodniu po 1,5h

Odżywianie: jem wszystko co popadnie

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: 3 razy w tyg trening silowy a reszta bieganie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: mozliwe

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 47895
Cwicz najwieksze partie najpierw
Nogi/przysiad ze sztanga
Plecy/Martwy Ciag i wioslowanie, ew podciaganie/sciaganie drazka
Klatka/ wyciskanie na plaskiej/skos
Barki/ wyciskanie na barki/zolnierskie
Male partie okazjonalnie, jak Ci sie przypomni...

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-04-27 11:40:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1536


a tak wygladam obecnie :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 47895
Za zdjecie ban powinien juz byc....
Najpierw tak...
Jakie produkty wyrzucic/zastapic: rama OUT, platki kukurydziane-owsiane, tunczyk w oleju-na wodzie.
Warzywa, wszedzie na maksa i nie wliczac do bilansu.
Z 5 posilku zabrac tunczyka, a dolozyc jakies bialko do sniadania (jaja 3-4).
Po treningu, bez oliwy (dodac do twarogu na noc).
Chleb minimalizowac-zastapic warzywami..
powodzenia,

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-04-24 10:45:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1536
ok, dzieki bolek :) a co do biegania to 3 razy w tygodniu starczy wieczorkiem godzina ????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50431 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
A co z treningiem siłowym? Chcesz tylko biegać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1536
Pon,sroda i piatek silownia a w pozostale dni bieganie, tak myslalem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1536
Wlasnie wrocilem do domu bo bylem robic 1-szy dzien HITTA, bieglem truchtem 30 sek a sprintu 10 sek i powiem szczerze ze dalem rade tylko 2 razy :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1266 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11944
Przy twoim obecnym stopniu otłuszczenia HiiT się nie nadaje.. to jest za duży wysiłek dla ciebie + ogromne obciążenie na stawach podczas biegu.

Rowerek stacjonarny lub zwykły rower i jazda!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 80 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1536
A na zwyklym rowerze ile dziennie km musialbym przejechac aby dalo to jakis efekt ??/ i czy jezdzic rowerem codazinnie czy tylko w dni wolne od treningu silowego??/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1266 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 11944
ćwiczenia na siłowni trwają max 60-70 min zaraz po takim treningu wchodzisz na rowerek stacjonarny i jedziesz 50-60min z tempem 20-25km/h. Dasz sobie rade to nie jest szybkie tempo. Ja też teraz redukuje się :P 191cm wzrostu 110kg więc mam mniej więcej 30kg do zrzucenia :D no ale nic życzę Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5537 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 47895
ćwiczenia na siłowni trwają max 60-70 min zaraz po takim treningu wchodzisz na rowerek stacjonarny i jedziesz 50-60min z tempem 20-25km/h

Jezeli masz sile na godzine aerobow, po treningu silowym to swiadczy tylko o jednym... Kiepski trening silowy...
15/20 min, rowerka po silowni, akurat wystarczy.
pkozuszek, kazdy ruch jest wskazany. Biegi w dobrym obuwiu i na miekkim podlozu...

Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-04-27 07:46:24
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zwiększenie ilości kcal

Water