SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

superserie brzucha

  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek - klatka,plecy,uda wyciskanie na plaskiej sztangi 4*6-8 64/68/70/ 72x5 podciaganie na drazku nadchwytem4*6 2,5kg x6/ 5x6/ 7,5x6/ 5kgx5 wycisk na skosie 14kg 8-10 16/17/ 22kgx7 wioslowanie hantlem 3*8-10 20/20/23 przenoszenie hantla 3*12p 16/16/17 prostowanie nog siedzac 5s 8-10 35 uginanie na tej samej maszynie co wyzej tylko 2glowe 5

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 15223 Data: 2010-03-17 22:58:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    ardziej. Od poniedziałku biorę kalendarz i będę robił wypiski. Postaram się z tygodnia na tydzień zwiększać ciężary w poszcz. seriach, przynajmniej symbolicznie. Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca. Na koniec aeroby 10min interwały (prędk. 4,5/16) + 20min tętno 140 na bieżni (prędk. 7,0) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/877072a05505482

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-23 09:14:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    0c61246db96189b25e04335f1.png TRENING: Dziś zestaw klatka-biceps (zrzut poniżej) Trening ostry, co cieszy - to lekki progres w ciężarach, cardio wykańczające ;-) Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca, dąłem radę tylko 15/15/10 Na koniec aeroby 20min interwały na orbitreku lev.6 + 30min tętno 140 (III tydzień) - uff ledwo zrobił

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-02 22:43:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    zut poniżej) Trening ostry, co cieszy - to lekki progres w ciężarach, nogi tak spompowałem, że drżały przed cardio a po interwałach ledwo zlazłem z orbitreka :-) Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca, ledwie dałem radę zrobić. Na koniec aeroby 20min interwały na orbitreku lev.6 + 30min tętno 140 (III tydzień) - nie wiem jak dług

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-02 22:50:04 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    ceps (zrzut poniżej) Trening ostry, lekki progres w ciężarach, bardzo polubiłem wiosło sztangą :-) aż czuję jak choinka rośnie :)) Triceps też dobrze spompowany. Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca, poszło w miarę nieźle. Na koniec aeroby 20min interwały na orbitreku lev.6 tylko bo czas mnie gonił - zrezygnowałem z 30 min bieg

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-05 21:07:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    mi już utrzymać te proste nogi w MC mimo znikomego ciężaru ku doskonaleniu techniki. Mocna obolałość po poniedziałkowym treningu stopniowo zmalała po rozgrzewce. Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca 15/12/12 Na koniec aeroby 10min interwały + 20min tętno 140 na bieżni Zmęczenie 9/10 :) nogi z waty :) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c5c

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-19 14:24:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    anie ale do przeżycia. TRENING: Dziś zestaw klatka-biceps (zrzut poniżej) Trening dobry, cieszy nieznaczny postęp w ciężarach, domsy jeszcze odczuwalne w tricku. Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca. Na koniec aeroby 15min interwały na orbitreku lev.6 + 25min tętno 140 (II tydzień). W III tygodniu będzie 20min interwały + 30min

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-24 08:27:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    rych słabo - może to wina zakończenia cyklu kreatynowego. Ale z kolei w podciąganiu sztangi i wznosach bokiem znacznie więcej poszło - nie wiem co o tym myśleć ? Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca. Na koniec aeroby 15min interwały na orbitreku lev.6 + 25min tętno 140 (II tydzień) - uff masakra - a w następnym tygodniu 20 i 30

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-27 19:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    ar bo słabiej szło MC - małe ciężary, pracowałem technicznie plecami, ściągnięcie łopatek, klata do przodu, doskonale czułem prostowniki i coś tam wyżej nawet :) Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca 20/20/15 - progres, brzuch się wzmacnia Na koniec aeroby 15min interwały na orbitreku lev.6 + 25min tętno 140 (II tydzień) - uff m

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-28 13:35:23 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    jednak członki słabe @-|. Zamówione paski bo czułem, że gdyby nie ręce to i ze 110 by weszło jeszcze. Wiosło też ok z progresem, także powoli kula się do przodu. Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca, poszło w miarę nieźle. Brzuch zmęczony mocno. Na koniec aeroby 20min interwały na bieżni + 30 min. na tętnie 140. Over ! /Obrazki

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-14 19:25:03 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    sze obciążenia. Skupiałem się na napięciu mięśnia i powolnej technicznej pracy. W sumie fajna pompa wyszła. Dziś mam spore domsy jednak, i na klacie i na bicku. Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca, poszło w miarę nieźle, dość dynamicznie - widac że odpoczął porządnie przez ten tydzień. Brzuch zmęczony mocno. Na koniec aeroby

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-23 09:03:10 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    była igła ;-) TRENING: Zestaw barki-nogi (zrzut poniżej) Trening poszedł w miarę dobrze, choć odczuwam jeszcze paluchy i przeszkadzają trochę ale walczę dalej. Po siłowym 3 superserie brzucha: skłony, spięcia i świeca, poszło w miarę nieźle. W nowym treningu będzie brzuch tylko 2 razy, w innej formie, a w dzień placów OFF. Brzuch zmęczony mocno.

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-30 12:07:05 Liczba szacunów: 0
  • TRENING na koksie.

    Post
    Doping
    PRO

    ost. do upadku mięsniowego. -Triceps: -odwrotne pompki 8,8,6,6,8 ost. seria z potrójnym zmniejszeniem cięzaru -prostowanie przedramion (linki nachwyt) na wyciągu złaczone w superserie z prostowaniem przedramion na wyciagu podchwyt 10,8,7,8,8,8,8 -kończe prosty brzucha i wplatam miedzy ćwiczenia przedramię. Piątek: 3.Plecy. -z rozgrzewką jak wyżej

    Odpowiedzi: 867 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-05 12:45:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    tition/Powtórzenia – góra ciała A. Ćwiczenie metodą powtórzeń • Wyciskanie hantli na ławce poziomej 4 x 12-15: B. Pionowe ciągnięcie w superserii z tylnymi barkami zrób 3-4 superserie po 8-12 powtórzeń Grupa 1: • Podciąganie podchwytem (nie jeżeli wybrałeś na główne ćw) + • Przyciąganie do twarzy -face pulls C. Środkowy akton barków • Wznosy

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-04 21:31:50 Liczba szacunów: 0
  • czy pompki cos daja ?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    eśnie przerwy między seriami. Jeśli celem są dodatkowe bodźce dla mięśni aby je pobudzić w inny niż dotychczas sposób można zmieniać warianty, regulować tempo ruchu, łączyć w superserie z innymi ćwiczeniami a także stawiać sobie wyzwania jak wykonywanie pompek do upadku mięśniowego. Przeczytaj również: http://www.sfd.pl/CO_DAJ%C4%84_POMPKI_-t13031.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-28 22:55:02 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    Post
    Sztuki Walki

    żą różnorodnością ćwiczeń (dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych) * można stosować superserie, serie łączone, serie potrójne, gigantserie (powyżej 3 ćwiczeń na tę samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach)-oczywiście w miarę zaawansowania ćwiczącego, *

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-27 08:07:06 Liczba szacunów: 3
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    quot;Spięcia podwoojne to ćwiczenie angażoojące zarówno górną jak i dolną część mięśni brzucha - bardzo skuteczne zwłaszcza jak masz mało czasu na trening, a chcesz robić np. superserie. Kładziesz się na ziemi na plecach. Ręce za głową - łokcie rozstawione szeroko. Nogi złączone i wyprostowane pod kątem 90* w stosunku do tułowia. Palce stoop skiero

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-29 22:04:36 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    na grzbiet Dzien na barki + biceps off W tym wypadku to jedyny sluszny podzial. Kiedyś podawałeś bardzo fajny trening na brzuch ale nie umie go znaleźć. pamiętam że były tam superserie gdzie pierwszo ćw robiło sie z obciążeniem a drugie max. Mógłbyś przybliżyć ten trening jeszcze raz? Z tego co pamietam to bylo cos w stylu 1A Allahy x8 1B unosz

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-21 16:55:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    a piersiowa 1) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 4 x 7-8 2) Rozpiętki na ławce skośnej ( kąt nachylenia ławki ok. 20° ) Rozpiętki na maszynie – butterfly 4 superserie x 12-15 Naramienne 1) Wyciskanie sztangi z za karku siedząc 4 x 7-8 2) Wznosy ramion bokiem ze sztangielkami siedząc Odwodzenie ramion w tył stojąc z link

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-30 02:59:30 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    W dniu brzucha: Podciaganie kolan do gardla w zwisie 4 x 15 AB Wheel 4 x max poprawnych i tak cala redukcje. A gdy przyjdzie tydzien deloadingu - po kazdym treningu wrzuc bonusowo superserie 4 x 20 spiecia brzucha + 4 x wznosy nog. 7 dni a wypelni po brzegi to co drazek i ab wheel wyprodukowalo. Zmieniony przez - puma666 w dniu 2010-05-27 21:57:20

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-27 21:55:36 Liczba szacunów: 0