SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

superserie brzucha

  • Rodzinka na masie - Ania B. i RedAlert

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj był tylko poranny spacer 35 min. Wczorajszy trening - Plecy, bicepsy, brzuch 1. Ściąganie do klatki szerokim chwytem (3 serie, w ostatniej podwójny dropset oraz kilka powtórzeń wymuszonych) 2. Ściąganie do klatki wąsko chwyt neutralny (3 serie 15/12/10 ) 3. Wiosłowanie sztangielką (3 serie/42 kg) 4. Seria łączona ściąganie drążka wy

    Odpowiedzi: 2647 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-02 20:52:19 Liczba szacunów: 0
  • Ania B. i RedAlert - sukcesy po 40-ce :-)

    Post
    ActivLab

    Do treningów znowu wprowadziłem metody treningowe zwiększające intensywność: przerwy w seriach, dropsety, powtórzenia wymuszone, gumy PONIEDZIAŁEK Klatka, triceps, brzuch klatka 1. Pompki na poręczach 21/cc, 15/cc+10, 10/cc+15, 6cc+20-6cc+10-7cc(dropset) http://www.youtube.com/watch?v=jJOeQDsl1fc 2. Ściąganie linek wyciągu (bramka) 3 serie prog

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-05 07:48:49 Liczba szacunów: 0
  • TRENING na koksie.

    Post
    Doping
    PRO

    ost. do upadku mięsniowego. -Triceps: -odwrotne pompki 8,8,6,6,8 ost. seria z potrójnym zmniejszeniem cięzaru -prostowanie przedramion (linki nachwyt) na wyciągu złaczone w superserie z prostowaniem przedramion na wyciagu podchwyt 10,8,7,8,8,8,8 -kończe prosty brzucha i wplatam miedzy ćwiczenia przedramię. Piątek: 3.Plecy. -z rozgrzewką jak wyżej

    Odpowiedzi: 867 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-05 12:45:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    tition/Powtórzenia – góra ciała A. Ćwiczenie metodą powtórzeń • Wyciskanie hantli na ławce poziomej 4 x 12-15: B. Pionowe ciągnięcie w superserii z tylnymi barkami zrób 3-4 superserie po 8-12 powtórzeń Grupa 1: • Podciąganie podchwytem (nie jeżeli wybrałeś na główne ćw) + • Przyciąganie do twarzy -face pulls C. Środkowy akton barków • Wznosy

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-04 21:31:50 Liczba szacunów: 0
  • czy pompki cos daja ?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    eśnie przerwy między seriami. Jeśli celem są dodatkowe bodźce dla mięśni aby je pobudzić w inny niż dotychczas sposób można zmieniać warianty, regulować tempo ruchu, łączyć w superserie z innymi ćwiczeniami a także stawiać sobie wyzwania jak wykonywanie pompek do upadku mięśniowego. Przeczytaj również: http://www.sfd.pl/CO_DAJ%C4%84_POMPKI_-t13031.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-28 22:55:02 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia i siła fizyczna w sportach walki

    Post
    Sztuki Walki

    żą różnorodnością ćwiczeń (dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych) * można stosować superserie, serie łączone, serie potrójne, gigantserie (powyżej 3 ćwiczeń na tę samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach)-oczywiście w miarę zaawansowania ćwiczącego, *

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-27 08:07:06 Liczba szacunów: 3
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    quot;Spięcia podwoojne to ćwiczenie angażoojące zarówno górną jak i dolną część mięśni brzucha - bardzo skuteczne zwłaszcza jak masz mało czasu na trening, a chcesz robić np. superserie. Kładziesz się na ziemi na plecach. Ręce za głową - łokcie rozstawione szeroko. Nogi złączone i wyprostowane pod kątem 90* w stosunku do tułowia. Palce stoop skiero

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-29 22:04:36 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    na grzbiet Dzien na barki + biceps off W tym wypadku to jedyny sluszny podzial. Kiedyś podawałeś bardzo fajny trening na brzuch ale nie umie go znaleźć. pamiętam że były tam superserie gdzie pierwszo ćw robiło sie z obciążeniem a drugie max. Mógłbyś przybliżyć ten trening jeszcze raz? Z tego co pamietam to bylo cos w stylu 1A Allahy x8 1B unosz

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-21 16:55:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik od zera - Adax1

    Post
    Trening dla początkujących

    a piersiowa 1) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej leżąc 4 x 7-8 2) Rozpiętki na ławce skośnej ( kąt nachylenia ławki ok. 20° ) Rozpiętki na maszynie – butterfly 4 superserie x 12-15 Naramienne 1) Wyciskanie sztangi z za karku siedząc 4 x 7-8 2) Wznosy ramion bokiem ze sztangielkami siedząc Odwodzenie ramion w tył stojąc z link

    Odpowiedzi: 464 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-30 02:59:30 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    W dniu brzucha: Podciaganie kolan do gardla w zwisie 4 x 15 AB Wheel 4 x max poprawnych i tak cala redukcje. A gdy przyjdzie tydzien deloadingu - po kazdym treningu wrzuc bonusowo superserie 4 x 20 spiecia brzucha + 4 x wznosy nog. 7 dni a wypelni po brzegi to co drazek i ab wheel wyprodukowalo. Zmieniony przez - puma666 w dniu 2010-05-27 21:57:20

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-27 21:55:36 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA III str.79 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    amion ze sztangielkami w oparciu o kolano Tylko że trzeba by było go troche zmodyfikowac (przynajmniej wg mnie ) na taki który bedzie zawierac przed wszystkim serie łączone i superserie, druga sprawa - martwe ciagi, jest dla mnie bardzo wazne cwiczenie i musze je jakos do tego planu upchnac. i jeszcze jedno, wg zalozen w tygodniu bede poswiecal int

    Odpowiedzi: 1559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-30 21:35:43 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    ostatnie cwiczenie. przedramie - w dniu ramion. Jesli czytasz uwaznie faq, to wiesz ze dobry trening bicepsu zawiera w sobie nachwyt i mlotek. To oznacza ze musisz dodac 1, 2 superserie i przedramie zaliczone. lydki - mozesz spokojnie z poczatku robic w domu, nim zaadaptujesz sie do ostrych treningow nog. Wspiecia jednonoz na jakiejs podkladce z ci

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-10 15:10:21 Liczba szacunów: 0
  • Zrób formę z Sfd.pl - NIEBIESCY

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek - klatka,plecy,uda wyciskanie na plaskiej sztangi 4*6-8 64/68/70/ 72x5 podciaganie na drazku nadchwytem4*6 2,5kg x6/ 5x6/ 7,5x6/ 5kgx5 wycisk na skosie 14kg 8-10 16/17/ 22kgx7 wioslowanie hantlem 3*8-10 20/20/23 przenoszenie hantla 3*12p 16/16/17 prostowanie nog siedzac 5s 8-10 35 uginanie na tej samej maszynie co wyzej tylko 2glowe 5

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 14993 Data: 2010-03-17 22:58:54 Liczba szacunów: 0
  • 15kg w 4 miesiace ?

    Post
    Dietetyka sportowa

    zmeczenia] A) B) zamiana kolejnościa ćwiczeń co 2 tygodnie Superserie • Przenoszenie sztangielki zaa głowę leżąc na ławce poziomej • Rozpiętki odwrotne 3 superserie po 15 powtórzeń w każdym ćwiczeniu Mięśnie brzcha • Skrety towia 2 serie po 15 • Spięcia brzucha 2 serie po 20 Wtorek Mięśnie ud • Pr

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 5834 Data: 2011-02-22 13:59:56 Liczba szacunów: 0
  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    s + biceps: Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem od połowy w górę na ławce poziomej: wg rozpiski OK + Uginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc: wg rozpiski -2 powtórzenia (superserie) SPROBOJ SIEDZAC http://www.sfd.pl/temat304350/ Francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc: 3x 12 + Uginanie młotkowe ze sztangielkami siedząc: 3x 12 (superserie)

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-14 20:06:33 Liczba szacunów: 0
  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eps + biceps: Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem od połowy w górę na ławce poziomej: wg rozpiski + Uginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc: wg rozpiski -2 powtórzenia (superserie) Francuskie wyciskanie sztangi łamanej leżąc: 3x 12 + Uginanie młotkowe ze sztangielkami siedząc: 3x 12 (superserie) Brzuch: Unoszenie kolan o klatki wisząc na drą

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-02-12 19:36:28 Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE "PORADNIK" CIĄGLE UZUPEŁNIAM :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    y posilek ... Moj trening: KLATKA i Barki 1.wyciskanie na maszynie lezac 3x12 2.rozpietki na lawce poziomej 3x15 3.rozpietki na lawce dodatniej 3x10(wiekszym) + 10(mniejszym) superserie 4.Brama 4x15 1.unoszenie sztangielek przodem stojac 3x15 2.unoszenie sztangielek bokiem naprzemiennie siedzac 3x15 3.unoszenie sztangielek bokiem w opadzie (na law

    Odpowiedzi: 442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-12-02 23:49:27 Liczba szacunów: 0
  • Po silowni... Rozmowy przy gainerku

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ożonego planu. Ale będę się kierował pewnymi zasadami. Napewno nie będę pchał jak najwięcej ciężaru na sztangę, nie będę się skupiał tylko na złożonych ćwiczeniach. Zastosuję superserie, może przeplatanie serii na różne grupy. Nie będę schodził poniżej 10-ciu powtórzeń. Skupie się na treningu brzucha. Co do aero i hiit, to jeszcze musze doczytać co

    Odpowiedzi: 30004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-09 22:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na rzeźbę do poprawy!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PLAN TRENINGOWY NA GĘSTOŚĆ MIĘŚNI I dzień A) Trening mięśni nóg i mięśni pośladkowych (1+2, 3+4 ? superserie) 1. Przysiady ze sztangą na barkach (5*15 ? 1<2<3=4=5) 2. Uginanie nóg w leżeniu (4*15) 3. Prostowanie nóg w siadzie (4*15) 4. Uginanie stojąc (4*15) B) Trening mięśni podudzi ? łydek i piszczeli (4+5 ? serie łączone) 5. Wspięcia na pa

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 10633 Data: 2003-06-08 01:24:24 Liczba szacunów: 0
  • Xzaar77 DT - droga do Paris Marathon i 1/2 Ironman Gdynia 2014

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    m do treningu, i tak mi shot dopalil, ze znow jak na wojne szedlem. W wyniku tego robilem minimalne przerwy miedzy seriami, co zemscilo sie na mnie oczywiscie :) Po kolei: 1. superserie wyciskanie stojac i podciaganie na drazku. Wyciskanie 5x 40, 60, 70 i 77,5kg. Dolozylem 2,5kg i za tydzien znow doloze, dam rade. Z kolei podciaganie 5x CC, CC+10,

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-27 20:14:49 Liczba szacunów: 0