SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

superserie brzucha

  • DT - Chudzi moga iśc na ryby - by pilkaPN

    Post
    ActivLab

    i wyciągu dolnego chwytem neutralnym 4 x 12kg x 10 Uginanie nóg w leżeniu 24kg x 15 3 x 36kg x 10 48kg x 5 Szrugsy ze sztangą/kettlami po bokach - dwie ostatnie serie to były superserie, to co robiłem kettlami będzie pisane kursywą 2 x 50kg x 20 17.5kg na stronę x 20 60kg x 16 17.5kg na stronę x 20 Uginanie nadgarstków/prostowanie nadgarstków super

    Odpowiedzi: 989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-02 21:27:34 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    niu. To typowy plan na definicje, dlatego radze się Pana jakim planem polecieć po masie definicja czy redukcja, ale jak Pan radzi będzie definicja A co do redukcji fatu wykonujemy ćwiczenia normalnie, jedynie wykonujemy 2 ćwiczenia łaczone lub superserie; z kolei powtórzenia 12-15 i krótsze przerwy między seriami, tak? no i oczywiście aeroby

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-20 10:52:15 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening wybrać

    Post
    Trening dla początkujących

    as temu w moje ręce wpadła książka "1% Fitness", w której to autor bardzo dobrze wypowiadał się o super seriach oraz wolnym obciążeniu. Przez ostatnie dwa tygodnie testowałem superserie i jestem nimi zachwycony. Po pierwsze niesamowita oszczędność czasu, po drugie większy zapał do treningu, po trzecie ponoć lepsze efekty. I tak na przykład dziś zr

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3517 Data: 2017-11-03 21:29:38 Liczba szacunów: 1
  • 360pln

    Post
    Odżywki i suplementy

    eria) 3)Wspięcia na palce w staniu 3 x (maks) Biceps & Triceps: 1)Uginanie ramion ze sztangą 3 x (10-8 powtórzeń) Prostowanie ramion na wyciągu 3 x (10-8 powtórzeń) (superserie) 2)Uginanie ramienia w oparciu o kolano 3 x (10-8 powtórzeń) Wyciskanie francuskie sztangielki w siadzie 3 x (10-8 powtórzeń) (superserie) 3)Uginanie ramion na

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1283 Data: 2004-03-25 17:38:01 Liczba szacunów: 0
  • DT Lusse - Muscles don't grow on trees - vol 2 s.32

    Post
    Ladies SFD

    e Kontuzja + brzuch: 1) plank na kolanach 30 sek/ 40 sek/ 40 sek 2) spiecia brzucha lezac 3 x 15 3) zgiecia boczne kleczac ze sztangielka 5kg 1 x 10 Odczucia: nie do wiary, progres jest, prawdziwe superserie i nawet ok trening.. MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/13117ba710af4e239c508ea55ad1c2bd.png Zmieniony przez - Lusse w dniu 2014-06-11 19:48:05

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-11 15:43:27 Liczba szacunów: 0
  • @@@3 DNIOWE PODZIALY TYGODNIOWE @@@

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    q-bazz: za cholere nie moge znaleść tamtego tematu no nie wiem gdzie on się podział. Pisałeś w tamtym temacie (co go znaleść nie mogę) taką rozpiske gdzie w środe bodajże robisz klate biceps triceps... nie uważasz, że to za dużo na jeden dzień? Przy takim rozkładzie ja bym nie dotrwał do końca i w dodatku trwałby ten trening z 2godziny. TAK MA

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-17 01:46:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Bikini Fitness Żaneta Szlęzak

    Post
    ActivLab

    rzyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki- 4 serie * przyciaganie drążka wyciągu górnego do klatki, wąsko + przyciaganie drążka wyciągu dolnego do brzucha- 4 serie BICEPS *superserie: uginanie przedramion ze sztangą stojąc + uginanie przedramion ze sztangielką jednorącz na modlitewniku- 3 serie PIĄTEK-barki + aeroby 20 minut *unoszenie ramion bo

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 17257 Data: 2014-12-05 18:38:15 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    x14kg 8x14kg 6+1px14kg 6+4px 14kg 9x 14kg 7x14kg 7+2px14kg 5+1px14k g 11+1px 12kg 10x 12kg 10x12kg 8+1px14kg 6+2px14kg 5+1px 14kg 7. Wzmacnianie rotatorów 3x15-30 superserie w obu kierunkach - góra dół 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 18x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 12/20x 2kg 11/16x 2kg 10/16x 2kg 20/25x1,25kg 18/2

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-20 23:01:43 Liczba szacunów: 0
  • WHEY FUSION - PRAWDZIWA FUZJA BIAŁEK - NOWOŚĆ

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    jabolcokk aerobow jako takich nie robie, widoczna jakosc i definicje zawdzieczam bardzo intensywnym treningom ( krotkie przerwy, superserie - prawie na kazdym treningu) oraz trening brzucha co 2-gi dzien wykonywany przez bite 20 minut bez przerwy przed silownia w domu - opracowalem sobie indywidualny trening na podstawie ABS i po takim treningu wst

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 10485 Data: 2010-01-07 11:59:02 Liczba szacunów: 0
  • Powrót po przerwie. Cel: Przygotowania formy na zawody 2019

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wiedzieć. Moc była b.duża, w siadach 180 bardzo ładnie poszło, potem regres co mnie ostatecznie zabił %-) Reszta treningu zrobiona na gazie ale juz nie tym co w siadach, sama superserie mnie wykonczyly bo praktycznie od tego regresu robiłem kazda serie na 95% a ostatnie w kazdym cwiczneiu na 100. Caly treinng zajął ok 80 min Co do zmian w diecie to

    Odpowiedzi: 1333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-30 15:04:46 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    23 i spałam do 10h dnia następnego. Już dawno nie miałam tak żebym nie musiała nastawiać budzika %-) ___________________________ PLAN na następny tydzień - Night wymyślił mi superserie po których coś czuję, że będę mocno cierpieć %-) Ale szczegóły poznacie w trakcie :-)) I postaram się może o jakieś nowe filmiki. ___________________________ Dodat

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-25 16:22:44 Liczba szacunów: 0
  • jak rozplanowac trening (Michail)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), g

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2440 Data: 2003-07-16 15:36:08 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY NA MASE // PROSZE O POMOC !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek klatka - (bardzo slaba gora klatki widoczne na zdjęciu) 1. wyciskanie hantli na skosie w gore 4x 12 10 8 6 /6 2. wyciskanie hantli na płaskiej 4x 12 10 8 6 10/10/8/8 3. rozpietki na hantli na skosie w gore 4x10 3x12 4 Przedramie stojac lub siedząc w opraciu o kolana 4x nadchywt + 4x podchwyt maxymalna ilość powtorzen jakies cwicze

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 2010-01-01 22:48:27 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do znawców <Apokalipsa, Puma, Krzych>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ostownie sztangielki to jak francuz jednorącz? i nie zadużo seri na łapy? i njważniejsze : naprzemiennie jedno ćwiczenie bicepsowe z tricepsowym? te a i b w przedramionach to superserie? Franuz si - ale wzdluz tulowie ruch, nie do przodu jakbys mlotkiem walil przeciwnika. Serie dobierz wedle uznania, ale ta ilosc jest standardowa. Tak, bic tric na

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 9627 Data: 2009-03-23 00:39:11 Liczba szacunów: 0
  • sebaa8989 / Cel:Poprawa kondycji,wydolności, plus delikatny spadek wagi mile widzia

    Post
    Trening dla początkujących

    wiczenie megaaa V - up robilem wcześniej , dobre ćwiczenie mięśnie napięte super Acha i nie dodałem najważniejszego , z racji tego że nie bylo możliwe bieganie to dałem ... superserie bic - tric, bo kurcze za dużo energii i samopoczucie kiepskie że waga, wymiary i siła spada, wiec podpompowalem na maxa , spojrzałem na miarkę, 40,5 cm i od razu po

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 5810 Data: 2010-08-27 20:31:59 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    2kg 8x 12kg 11x 10kg 9+1lpx 10kg 10x 12kg 10x12kg 7+2px 12kg 8+1px 12kg 6+1px 12kg 10x 10kg 10x12kg 8+1px 12kg 7x 12kg 7+1px 10kg 7. Wzmacnianie rotatorów 3x15-30 superserie w obu kierunkach - góra dół 13x1kg/15xcc 15xcc/25xzacisk 25xzacisk/12x1kg Duszno to przy mustrze kondycyjnie poległam. Ciężko Barki - cały czas do przodu, fajnie,

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-13 11:22:04 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    5+4px 14kg 12x 12kg 11+2px 12kg 10x 14kg 9+1lpx14kg 8x 14kg 7+1px 14kg 6+1px 14kg 10x 14kg 10x14kg 8+2px 14kg 8+2px 14kg 5x 14kg 7. Wzmacnianie rotatorów 3x15-30 superserie w obu kierunkach - góra dół 10x 2kg 10x 2kg 10x 2kg 12/20x 2kg 11/16x 2kg 10/16x 2kg 20/25x1,25kg 18/22x1,25kg 16x1,25kg 18x1kg 17x1kg 15x1kg 20xzacisk

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-01 23:49:13 Liczba szacunów: 0
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    szt. 10x 60szt. 6x 60szt. 10x 25szt 10x 35szt. 10x 45szt. 10x 55szt. Wznosy na piłce 3x20 10 8 7 15 12 12 14 11 9 11 10 6 12 8 9 7. Wzmacnianie rotatorów 3x15-30 superserie w obu kierunkach - góra dół i boki 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 18x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 20x 2kg 12/20x 2kg 11/16x 2kg 10/16x 2kg 20/25x1,25k

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-11 23:16:43 Liczba szacunów: 1
  • Delfinka wypływa na głębię/ p.43, 101

    Post
    Ladies SFD

    3a.Przysiad bułgarski 3x12 3x12x4kg 3x12x4kg 3x12x4kg 3x12x4kg 3x12x2kg 3b.Wznosy na piłce 3x20 2s przytrzym 20 20 12+5 17 12 11 4. Wzmacnianie rotatorów 3x15-30 superserie w obu kierunkach 25x2kg 20x2kg 15x2kg 23x2kg 20x2kg 18x2kg 25x2kg 19x2kg 16/19x2kg 23/25x2kg 18/20x2kg 18/18x2kg 5.Prostowanie z linką wyciągu gór

    Odpowiedzi: 1182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-07 15:23:37 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    o podziele ten okres na 3 różne treningi, albo na dwa. Myślałem na czymś takim: 1-5 tydzień: duże ciężary, średnia objętość 6-9 tydzień większy zakres ruchów, duża objętość, superserie, serie łączone i by to wyglądało tak: pon:klata+plecy+aero(a) wt:nogi(b) śr:interwały + brzuch czw: barki + łapy(c) + aero pt: trening a + aero sbt:interwały + brzu

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-29 19:42:45 Liczba szacunów: 0