SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bez efektów na redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6275

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Płeć

mężczyzna

Cel

schudnąć do 75-80

Waga

89

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

około 16-19%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

jazda na rowerze, siłownia, sporty walki

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1646
Cześć jakieś 9 miesięcy temu zaczałem redukcje bez jakiegoś specjalnego liczenia kalorii i z 98 zrobiłem około 92 kg przy 184cm wzrostu. Potem trochę odpuściłem, ale 2 miechy temu już postanowiłem przeprowadzić redukcje lepiej. Starałem się jeść około 1800kcal ale czasami podchodziło pod 2k. W miarę dużo jeżdze na rowerze, trochę siłki ale od 89kg waga stoi. Proszę o pomoc ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2840 Napisanych postów 56223 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600718
Kształtowanie naszej sylwetki jest procesem dość prostym. Jednak dla dużej części osób stanowi spory problem. Nie wynika to z braków predyspozycji do zmiany wyglądu sylwetki, a po prostu z błędów, zarówno dietetycznych, jak i treningowych. Niestety podobnie jest również w Twoim przypadku. Jedzenie 1800kcal to znaczna głodówka, nawet dla drobnych kobiet o niskiej aktywności. W ten sposób jedyne, do czego doprowadzisz, to problemy zdrowotne. Pierwszym skutkiem głodówki będzie spowolnienie metabolizmu, przez co nie zaobserwujesz efektów redukcji tkanki tłuszczowej. Następnie zaburzeniu ulegnie gospodarkach hormonalna. Nastąpi spadek produkcji testosteronu i zaburzenia hormonów tarczycy. Organizm, zamiast skupić się na prawidłowej pracy organów, będzie przeznaczał kalorie na pracę najważniejszych dla życia, czyli mózgu i serca, odstawiając na bok właśnie tarczycę. Długotrwałe odżywianie w ten sposób może spowodować nieodwracalne skutki dla Twojego organizmu. Dlatego też polecam Ci poczytać na temat podstaw diety zbilansowanej w tym oto artykule: https://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana Poza tym zacząć warto od prawidłowego wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego, co możesz zrobić za pomocą dokładnego wzoru. Znajdziesz go tutaj: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Poza tym wspomniałeś, że głównie jeździsz na rowerze i dodajesz do tego trochę treningów siłowych. Kolejność jednak powinna być odwrotna. Podstawą kształtowania sylwetki są treningi siłowe, a cardio np. w postaci roweru powinno być ewentualnym dodatkiem. W innym wypadku, niestety stracisz sporo mięśni, zamiast tkankę tłuszczową i może być gorzej, niż jest w tej chwili. Dlatego też zapraszam Cię do działu trening dla początkujących, gdzie dokładnie zostanie przeanalizowany: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7363 Napisanych postów 105789 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1187845
Jak na te parametry 1800 kalorii to troszkę za mało, oblicz ile powinno być http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html i daj zrzut http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-07-05 19:52:22

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1646
sprawdzałem na innej stronie wyszło BMR koło 2100
tu przykładowy zrzut z przed 3 dni






Zmieniony przez - Karimz w dniu 2018-07-05 20:18:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2840 Napisanych postów 56223 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600718
Głodówkami formy jeszcze nikt nie zrobił. Wylicz zapotrzebowanie kaloryczne z podanego wzoru. BMR to ilość kcal niezbędna dla Twojego organizmu w celu prawidłowej pracy organów. W jaki sposób chcesz aby pracowała tarczyca jedząc 300kcal mniej niż BMR?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 1150 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38379
1800 to dawałem na redukcje kobietom po 76 kg a nie facetowi 90kg :D solidne posilki kolego, zlozone węglowodany- kasze,ryze ,ziemniaki, pelnoziarniste pieczywo + owoce i warzywa, bialka pelnowartosciowe i przeciwzapalne tłuszcze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1646
Wyszło, że potrzebuję około 3200kcal

To 3000 kcal da lepsze efekty, niż 2000? Jak ja to będę jadł :D

Łapcie jeszcze dziennik z dzisiaj, do tego co wklepałem jeszcze 3 banany i 50g gorzkiej czekolady i jakieś 500ml mleka i 50g bułki maślanej





Zmieniony przez - Karimz w dniu 2018-07-05 20:57:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1167 Napisanych postów 3688 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 179366
Dieta dramat ponieważ są spore braki wiedzy o podstawach - zapraszam do działu junior abyś zapoznal sie z tematami podwieszonymi gdzie od podstaw łatwo i czytelnie jest przedstawione wszystko na temat diety , żywienia , treningów itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1646
Dobra poczytałem trochę i zajrzałem tutaj http://www.sfd.pl/Zbilansowana_dieta_redukcyjna_-_nowe_spojrzenie...-t231127.html
Spróbuje tak robić jak jest opisane dzięki za pomoc :)


Zmieniony przez - Karimz w dniu 2018-07-05 21:45:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2840 Napisanych postów 56223 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600718
Wklej więc tutaj rozpiskę jak ją ułożysz.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7363 Napisanych postów 105789 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1187845
wybierasz produkty złej jakosci, jadac na niskich kaloriach za jakiś czas rozwalisz układ hormonalny,

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1732 Napisanych postów 27169 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 512007
Faktycznie, chyba nie ma co tu dużo pisać - trzeba zrewidować od podstaw swoje żywienie. Tego typy praktyki jedynie doprowadzą do zablokowania spalania tłuszczu zapasowego poprzez negatywny wpływ na aktywność i wydzielanie hormonów.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak efektów na redukcji