SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Brak efektów przy redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10295

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

21

Płeć

Mężczyzna

Waga

81,5 kg

Wzrost

174 cm

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Trening po drugim posiłku, koło 15-16; Pobudka: 11, zasypianie: 2-3; Aktualnie mam wolne

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Jazda na rowerze górskim; Trening: FBW + aeroby (marsz, 20 min, aktualnie 30 min); Wyposażenie: Ławeczka skośna, hantle, sztanga płaska, pulsomter

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Na początku low-carb: B: 2.3, T: 1.3, W: 1.7; Kcal: 27g/kg (ok. 2300kcal przy 84kg). Na początku chudłem ok. 0,5kg-1kg/tydz., potem jednak się zatrzymało i zszedłem trochę z tłuszczami, lecz nie pamiętam ile, chyba 0.5g/kg. Aeroby przy tamtej redukcji był

Stosowana lub planowana suplementacja

Przy 1 redukcji i masie: Białko Optimum, BCAA. Obecnie białka brak, resztki BCAA. Niedługo zamierzam kupić białko + BCAA
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 341 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4121
Większość info jest zawarta w ankiecie. Na początku redukcja z 84 do 72-74 kg, potem masowanie, obecnie ponownie redukcja (bo przez przerwy i stres przyszło ok. 6cm w pasie, 82.2kg). Ogólnie teraz mam ciężko z kasą i brakuje mi odżywki, BCAA się kończy.

Niestety, jak przy 1 redukcji gładko szło, to teraz efektów brak. Nie wiem, czy 81.6 kg można uznać za sukces, które jakoś zleciały przy schodzeniu z W: 2.5 na 2.0, ale przy 2.0 już nic nie szło, więc zszedłem do 1.7, jestem przy tej ilości 4 dni, dziś będzie drugi trening i waga mi wskazała 81.8 (nie wiem, czy to przez gazy, które mi dokuczały w nocy, czy zamiast schudnąć - przytyłem).

Nie wiem, co robię źle, czy te ilości BTW są dobre, czy jednak jeszcze coś obciąć? Dodam, że ze względu na kłopoty z kasą nie mam jak uzupełnić czasem białka, jak i wypić po treningu i czasami ilości 2.3 g/kg białka nie mogę osiągnąć. Nie jadłem też za wiele zdrowych tłuszczy, aktualnie zakupiłem orzechy i oliwę, więc powinno być w tej kwestii lepiej, ale to nie był chyba powód tego, że nie chudłem? (przedtem jadłem masło 82%, zwykły olej rzepakowy z 1 tłoczenia, choć tylko do smażenia omletów, do chińszczyzn - tak, preferuję ryż z warzywami i kurczakiem na chińsko/tajsko - ulubione danie :)
Na noc zawsze jadłem twaróg, tak jak przy 1 redukcji, gdzie tłuszcz schodził, choć staram się kupować makrelę, ale to bardziej 1-3x w tyg, bo w środy jest dostawa świeżych ryb, marketowe pakowane są obrzydliwe, dlatego nie mógłbym kupować ich codziennie. Jeśli jednak uważacie, że to twaróg jest powodem braku efektów, to postaram się go ograniczyć.
Jak schodziłem z węglami to pozwalałem sobie na musli + mleko, obecnie jem placek z owsianymi/chleb żytni pełnoziarnisty. Słyszałem, że mleko "zamienia" IG węgli na równy chleba pszennego? Jeśli tak, to postaram się i to wyeliminować i jeść tylko placek z owsianymi na przemian z chlebem żytnim. Zwykłej owsianki nie umiem wsunąć, strasznie mnie syci, a gdzie tam jeszcze po tym zjeść jajka.
A może winowajcą jest zła intensywność aerobów, a raczej czas trwania? Może 25 min po treningu to za mało? Aktualnie jestem przy 30 min, może to też mało?

Dziwi mnie to, że nie ma efektów, bo jakby tego było mało, wychodzę co kilka dni na rower i jeżdżę średnio-agresywnie (nie daję z siebie wszystkiego, bez przesady) i mimo tego dodatku nie chudłem przy W: 2.0, a patrzyłem na DT innych, gdzie mieli po 3.0 i chudli. Ja przy 1 redukcji normalnie chudłem przy 1.7, mleku, musli, twarogu, a teraz jest ciężko.

Może za wcześnie panikuję, może nie - choć wolałbym uzyskać kilka rad od osób bardziej doświadczonych. Bo co ja mogę wiedzieć, jeśli redukuję dopiero 2 raz? :) No i oczywiście, jak pewnie każdy z Was, nie chciałbym redukować, nie tracąc tłuszczu.

Pozdrawiam,
Xarez

Zmieniony przez - Xarez w dniu 2012-05-26 14:11:10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1551 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15054
co tydzień zwiększasz ilośc aerobów o 5min
manipulujesz głównie węglowodanami - jak nie ma efektów tniesz węgle nie tłuszcz
nie waż się codziennie, raz w tygodniu wystarczy. Waga w ciagu dnia sie zmienia, rano możesz ważyć 80 kg a przed snem 81-81,5 kg
tak samo sprawa ma się do ważenia codziennie o ten samej porze. w poniedziałek jak wstajesz możesz ważyć 80kg a we wtorek już 80,2kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1290 Wiek 8 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41914
A nawet więcej ja rano na czczo około 95-96 a pod koniec dnia moge nawet 102-103 kg ważyć ale to zależy już ile siebie wpychasz i wlewasz ;=)

Zmieniony przez - SutSon w dniu 2012-05-26 17:42:58
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
1
...
Napisał(a)
Usunięty przez Koniu151 za pkt 1 regulaminu
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2843 Napisanych postów 51027 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344009

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Usunięty przez Ekspert-SF za pkt 4 regulaminu
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 341 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4121
Dzięki za odpowiedzi.

Dopiero teraz zauważyłem, że tekst z tabelki wcięło.

Przy pierwszej redukcji źle zrozumiałem i aeroby robiłem od 30 min i zwiększałem o 5 min, ale co trening aż do 60min i tak już zostawiłem. Potem jak nie szło, to obciąłem trochę tłuszcz i dalej leciało. Aaa, no i trening robiłem ok. 2-3h po śniadaniu z tłuszczem.

Aktualnie nie chciałem popełnić tego samego błędu i zwiększam długość o 5 min co 3 treningi. Trening po 2 posiłku bez tłuszczy po około godzinie.

Do ilu obcinać węgle w razie braku efektów? Na pewno tłuszczy nie obcinać? Mam na poziomie 1.2g/kg.

Możliwe też, że brak efektów jest spowodowane tym, że często pomiędzy siłowym, a aerobami miałem przerwę ok. 20-40min? Nie aerobuję sam i często muszę czekać na tą drugą osobę.
BCAA biorę 6g (12 tabletek 0.5 BCAA) od razu po siłowym - może to w czymś przeszkadza przy tak krótkim czasie aerobów? (30, aktualnie 35min)? Może brać je pod koniec siłowego (w trakcie)?

Zmieniony przez - Xarez w dniu 2012-06-03 12:43:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 341 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4121
Miałem dość długą przerwę przez rozciętą wargę, coś ponad miesiąc, potem zbliżał się egzamin na prawko, to dałem sobie spokój te kilka dni. Przez ten czas starałem się trzymać dietę i podwyższyłem węgle na 2,0-2,5, czasami 3,0 (rzadko).

Po 20 lipca wznowiłem treningi i wróciłem na 1,5g/kg. Dziś będzie coś chyba 5-6 trening i jest 78,9-79kg. Dalej idzie strasznie opornie, bo 2 tygodnie temu było 79,6-79,8. Wygląda na to, że chudnę (o ile w ogóle to tłuszcz, a nie mięśnie) 0,3-0,4kg na tydzień.

Co zrobić, by zwiększyć palenie tłuszczu do co najmniej 0,5kg/tydz? Jeszcze odciąć węgle?
Aktualnie dieta: 182B (2,3g/kg), 79T (1g/kg), 119W (1,5g/kg), 1927Kcal (24,4g/kg [-550kcal])
Czy zejść jeszcze z węglami, jak tak, to do ilu? Czy poniżej 1,5 można jeszcze schodzić przy low-carb?

2 lata temu redukcja szła 0,5-1kg/tydz. przy węglach 1,5-1,7, dziś idzie topornie strasznie przy 1,5.

Może aeroby już na mnie nie działają? No, ale przecież 2 letnia przerwa od aerobów powinna "od-uodpornić" organizm od aerobów, prawda?

Na koniec dodam: Czy warzywa mają duży wpływ na redukcję wagi? Przyznam szczerze, że często zapominałem jeść warzywa, szczególnie w DT, bo w okołotreningowych nie dawałem warzyw, to w pozostałych jakoś też często nie dawałem.

Zmieniony przez - Xarez w dniu 2012-07-22 13:36:30
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 945 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17324
Widzę, że masz podobny problem jak ja. Ja również nie mogę zejść z wagą stanęła i nie chce iść niżej i też się zastanawiam chcę jeszcze zejść z wartościami a jak to nic nie da to myślę nad zmianą aerobów na interwały ;/ pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1317 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10205
Zamiast areobów wprowadź interwały, zawsze to jakaś zmiana. Aczkolwiek jak dawno ich nie robiłeś to i tak powinny działać. Nie wyciągaj wniosków po 4 dniach, ustaw sobie pomiary na jeden dzień w tygodniu i przez ten tydzień trzymaj ustalony bilans. Możesz spróbować zejść na 1.2 węglami jak wytrzymasz, ja na takich węglach chodzę jak pijany a waga i tak nie leci jak mam ich za mało ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 341 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4121
Od 10 lipca wznowiłem treningi i ważyłem się jakoś 16-go i dzisiaj, więc nie po 4 dniach :)

Mówisz, że jak masz za mało węgli, to waga nie leci?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co myślicie o takiej czekoladzie ?

Następny temat

masa a spalanie tłuszczu

BF