SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 3000 kcal, 85 kg.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9064

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1546
Płeć : M

Wiek : 26

Waga : 85

Wzrost : 183

Cel treningowy : Zbudowanie mięśnia, zrzucenie odrobiny balastu, powrót do formy

Staż treningowy na siłowni : 2

Uprawiane inne sporty : rugby

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : jak niżej

Przeciwskazania medyczne :

Zażywane suplementy : coś proponujecie ?

Ostatnio przerabiany plan: fbw

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

Witam !
Proszę was o ocenę dietki. Waga: 85 kg., wzrost. 183 cm, bf: 15-20%, siedzący tryb pracy. Dodatkowo raczej mam tendencję do zalewania tłuszczem. Mój cel to zbudowanie mięsa. Trening to:
Poniedziałek: fbw w rundach: martwy ciąg, wyciskanie sztangi na ławce, przysiad, podciąganie, military press - 4 rundy, przyszłościowo więcej. + brzuch 30 min lekkiego truchtu.
Wtorek: trening rugby (ok. 90min, w tym kilka min. sprintów etc)
Środa: wolne
Czwartek: bic, tric 2 ćwiczenia po 4 serie. + brzuch + 30 min truchtu
Piątek: rugby jw.
Sobota: fbw jak w Poniedziałek + 30 min lekkiego truchtu

Dieta będzie wyglądała jak poniżej. Oczywiście obiady będę sobie zmieniał (kcal i inne wartości podobnie) ale posiłek po jak i przedtreningowy będzie wyglądał raczej tak samo.

mam też odżyweczkę potreningową, którą ewentualnie mogę dorzucić: Hi-Tec Creasteron Węglowodany ( ok. 300 kcal na porcję: 32 g , Białko 33 g) z tym, że poł muszę pić przed, pół po treningu, piąc całą na raz jest mi niedobrze. Aczkolwiek chwilowo mogę ją odstawić.

Dzięki za porady.






Zmieniony przez - java90 w dniu 2016-07-18 15:28:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Witam



Trzeba niestety przyznać, że masz trochę sprzeczne cele a mianowicie budowanie masy mięsniowej i tracenie tłuszczu w jednym czasie. W przypadku początkujących jest to oczywiście możliwe, jednak potrzeba tutaj naprawdę inteligentnego podejścia. Wówczas jesteśmy w stanie osiągnąc tzw. rekompozycje, a więc pozbyć się pewnej ilości tkanki tłuszczowej i zbudować mięsnie jednoczesnie. Jest to najbardziej pożądane zjawisko. Jeśli jednak masz tendencje do zalewania się tłuszczem to powinieneś kontrolować ilość kcal w diecie. Rotacja węglowodanami byłaby tutaj wskazana.


Oceniając sam jadłospis: ilośc kcal i makroskładników jest ok jak na początek. Białko jednak możesz obciążćnawet do tych 150-160g, co w zupełności wystarczy dla naturalnego osobnika z nieduża ilością mięsni. Węglowodanami bym rotował, tak by w dni treningu osiągnąc bilans zerowy bądź lekko dodatni zaś w dni wolne mieć bilans na minusie. 400g węglowodanów w dni treningu będzie odpowiednią ilościa. W dni wolne można odjąć te 50g i obserwować organizm.


Pozdrawiam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6705 Napisanych postów 76138 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637422
Jeżeli skupiasz się na budowaniu masy mięśniowej to musisz mieć dodatni bilans kaloryczny.
Odżywkę dodajesz wtedy kiedy masz braki w diecie ,jeżeli masz dietę dopracowaną to w tym wypadku odzywka będzie zbędna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1546
Sugerujesz, że tyle kcal to trochę mało ? Tak jak mówię, praca siedząca, prócz treningu, który opisałem raczej niedużo ruchu. Czasem rower itp. w weekendy ruchu więcej zdecydowanie. Po prostu chce jako tako wyglądać. A fat mi się odkłada najbardziej w bokach i brzuchu :/ Może spróbować z taką ilością kcal, zobaczymy co sie będzię działo - w razie czego dorzucę trochę kcal. Poza tym proporcje itd odpowiednie w diecie ? ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6705 Napisanych postów 76138 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 637422
Nie,nic nie sugeruję . Jedynie zwróciłem uwagę na poprawne wyliczenie zapotrzebowania.Jeżeli tak wyliczyłeś to ok.To i tak wartości zbliżone ,więc teraz musisz obserwować i w razie potrzeby modyfikować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1546
Będę obserwował. Na razie pojem wg tego co ułożyłem. Cięzko jest mi określić prawidłowe zapotrzebowanie ze względu siedzący tryb pracy i właśnie tendencje do tycia nawet przy sporym wg. mnie sporym ruchu. Po prostu boję się, że zbytnio się zaleję tłuszczem. Dzięki wielkie ;) Poza tym z dietą wszystko ok ? ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny (przybyłem,zobaczyłem,poprawiłem;)

Następny temat

Brak apetytu

NutLove