SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rozpisana dieta na rzeźbę

  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] posiłki są ok.) to jest on dopuszczalny. W przeciwnym razie, jeśli jest jedynie wynikiem naszego kaprysu proponuje z niego zrezygnować. Ad29. Nie ! Dieta kulturystyczna jest rozpisana w ten sposób że w pełni pokrywa Twoje zapotrzebowanie na kalorie, białka, węglowodany. Jedzenie dodatkowych ilości pożywienia spowoduje jedynie obrastanie w tkankę [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2003 11:01:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Układam diete - pierwsze pytania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Widze, że trzeba zacząć od zera hehe. Trening do oceny: 1) FBW - sroda, piatek, niedziela, plan jeden na wszystkie dni, tak mi bedzie lepiej, przyzwyczaje sie. Kolejnosc partii od duzych do malych miesni, powtorzenia miedzy 12 a 15 Uda - Prostowanie nog w siadzie na atlasie 3s Łydki (od razu po udach wole) - Wspiecia na palce w staniu ze sztangą [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 4099 Data: 4/13/2008 12:32:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej - poważna sprawa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] zjadac, lub druga opcja, wiecej aerobow:-) Chcialbym rowniez sie dowiedziec czy jesli wprowadze diete na rzezbe to czy bedzie sie ona roznic bardzo od diety ktora mam rozpisana teraz. j/w obcinasz wegle dorzucasz aeroby i powinno isc w dol na razie to tyle z pytan, jutro wstawie aktualne foty z budowy ciala EDIT: Mam jeszcze male pytanie [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2916 Data: 5/2/2012 6:20:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tkanki tłuszczowej - poważna sprawa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] wielu godzin czytania jestem troche zielony :-D Chcialbym rowniez sie dowiedziec czy jesli wprowadze diete na rzezbe to czy bedzie sie ona roznic bardzo od diety ktora mam rozpisana teraz. na razie to tyle z pytan, jutro wstawie aktualne foty z budowy ciala :-D EDIT: Mam jeszcze male pytanie na koniec. Czy polecacie jakis suplement procz WPC [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2916 Data: 5/2/2012 4:52:29 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 15: off Dzień 16: off Dzień 17: ECA (przez następne 2 tygodnie - uwaga nie bierzemy już wtedy clenu) A teraz komentarz do tego cyklu. Jak widać cykl to typowa piramidka rozpisana na 2 tygodnie (nie bez powodu udowodniono naukowo, że pierwsze 2 tygodnie to okres najefektywniejszego spalania tkanki tłuszczowej przez clenbuterol). Po 2 [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 8/27/2003 1:16:12 PM Liczba szacunów: 0