SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

P90X - dobranie diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3261

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 56
Witam!

Niedawno zakończyłem program Insanity na DVD, więc postanowiłem zacząć ćwiczenia z P90X.
I tutaj zaczyna się mój problem... Otóż nie wiem jaką mam prowadzić do tego dietę! Chce schudnąć, nie chcę być Koksem, czy Pudzianem, nie chcę być patykiem(co jest raczej nie jest możliwe).
Po prostu dieta redukcyjna, pozbywająca się zbędnego tłuszczu z organizmu i budująca rzeźbę.

Piszę do tych, którzy sami prowadzili, lub prowadzą, czy też nawet mają zamiar prowadzić P90X - jakie macie diety? Sami wiecie, że są to 3 miesiące intensywnego treningu zarówno siłowego, jak i na wytrzymałość.

Nie znam się na dietach, nigdy żadnej nie prowadziłem(mój błąd, cóż poradzić).

Proszę was o pomoc, najlepiej rozpisaną dietę na te 3 miesiące, co jeść, czego nie. Co pić(wiadomo, wodę) i takie różne sprawy.

Nagradzam sog'iem.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Walcz dla pasji, nie dla podniecania się, że możesz komuś niewinnemu spuścić wpierd*l.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 277 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5372