SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trenning początkującego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1173

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez rion10 z działu Trening dla zaawansowanych.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 75
Witam i pozdrawiam wszystkich fanów sportów siłowych.Chciałbym się podzielić moim planem treningowym i zapytać czy jest on w miare dobry.Musze dodać że jestem prawie zupełnym laikiem w tym temacie dlatego proszę o wyrozumiałość.Mam 173 cm wzrostu i 78kg.Kiedy zaczynałem w lutym ważyłem jakieś 70 kg i w bicepsie było 33cm teraz jest 41.Trenuje w domu.Mam dużo sprzętu ale brakuje wyciągu
pon.biceps
-sztangielki 4x10
-podciąganie sztangielki na udzie 4x10
-młotkowe 4x10
-gry prosty 3x10
-gryf łamany 3x10
wtorek triceps
-wyciskanie sztangielki zza głowy 4x10
-wyciskanie gryfem prostym do czoła lężąc 4x10
-uginanie ramion gryfem prostym zza głowy 3 x10
-to samo gryfem łamanym
środa klatka
-wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x10
-pompki z różnym rozstawieniem ramion około 200
czwartek barki
-unoszenie ramion za sztangielkami 4x10-
-unoszenie ramion ze sztangielkami w bok 4x10
-unoszenie sztangi zza głowy siedząc 4x10
-unoszenie sztangi od klatki piersiowej siedząc 4x10
w piątek powtórka z pon,w sobote powtórka z wt.niedziela odpoczynek
Prosze o opinie i ewentualnie rady co zmienić.Diety nie stosuje.po prostu staram sie jeść 4-5 posiłków dziennie.Planuje zamówić taż kreatyne,białko i bcaa.Z góry dziękuje za pomoc i opinie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący