SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

problem z masą

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1117 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6057
od jakiegos czasu mam problem z przybraniem na mase jestem genetycznie szczupła osoba cwicze od ponad 2óch lat ale az takiego zastoju jak ostatnio nigdy nie doswiadczyłem próbowałem róznych planów reningowych ale zaden w wiekszy sposób mi nie pomógł szukam planu którego ćwiczenia na wszystkie partie ciała bedą ze soba idealnie współgrały
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 473 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 34083
Dieta ? Regeneracja ?

Widzę, że za bardzo się nie naczytałeś. Na forum było już sporo przykładowych treningów :> Poszukaj..

Projektowanie i tworzenie stron internetowych http://www.darkred.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 295
Najwazniejsza jest dieta, bez niej nie bedziesz rosł.
I tak samo jak osoba piszaca wyzej "regeneracja", rob sobie przerwy by miesnie mogły odpocząc całkowicie, lecz kazdy organizm reaguje inaczej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1386
Też miałem takie miesiące, kiedy treningi nie dawały rezultatów. Z reguły jakieś zmiany, pora trenigu, kolejność serii, ilość powtórzeń, zmiana ćwiczeń, wprowadzenie powtórzeń wymuszonych, oszukanych, zasada wstępnego zmęczenia mięśni, palenia, ćwiczenia izolowane, itp. Wszystko to powodowało, że mięśnie dostawały inne, mocniejsze bodźce do rozwoju i efekty były widoczne. Do tego doszła odpowiednia dieta, regeneracja. Później zaopatrzyłem się w odżywki. Pomogła zwykła kreatyna, bcaa, aminokwasy. Pomaga też dobra rozgrzewka i rozluźnienie mięśni po treningu. Sposobów jest pełno, trzeba po prostu próbować wszystkiego na sobie i co jakiś czas wprowadzać pewne zmiany w treningach, bo stagnacja jest bardzo popularnym zjawiskiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1117 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6057
jestem uczniem technikum gastronomicznego w ostatniej klasie wiec o żywieniu moge powiedziec ze wiem bardzo duzo staram sie przestrzegac zasad zywienia a z metod wymienionych wyzej próbowałem juz wszystkiego po zadnych cwiczeniach nie czułem aby moje miesnie dostawały takiego bodzca jaki powinny dostac by znów rosły a mam juz dosyc gotowych czyiś planów chcem by ktos(specjalista) ułozył mi plan oparty tylko na mnie i wyłacznie na moich waryunkach fizycznych i genetycznych niech wiec nikt mnie nie odsyła do jakiegos gotowego planu bo takich mam pod dostatkiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
"jestem uczniem technikum gastronomicznego w ostatniej klasie wiec o żywieniu moge powiedziec ze wiem bardzo duzo "

Nie gniewaj się, ale prowadzę ludzi po technikach gastronomicznych, ba - Technologów żywienia.

Niestety ich wiedz nijak nie przekłąda się na żywienie w sporcie, a tym bardziej w kulturystyce.

Tak więc proponuuję przeanalizować Twoją dietę i oczywiście trening.

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś/- ujesz do tego treingu diete?

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1117 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6057
cwicze juz prawie 2 i pół roku systematycznie staram sie nie robic nie planowanych dłuzszych przerw ostatnią jaka miałem to przawie cały kwiecien gdzyz byłem na przaktykach i nie miałem mozliwosci trningu a tak ogólnie staram sie nie zaniedbywac treningów. Przez ostatnie pół roku nie liczac tej przerwy trenowałem 3 razy w tygodniu. Oto mój plan:
Poniedziałek:
Kłatka :
wyciskanie na płaskiej ławce, progres 12,9,6,3 (ciezar 70%,75%,80%,85%)
wyciskanie hantlami na skocie 4 x 12 (masa hantli łacznie ok 65%)
rozpietki 3 x 15
(od 2 tygodni jestem na nowej siłowni gdzie jako 3 cwiczenie zamiast rozpietek robie wyciag bramowy 3 x 12)
Motyl:
wiosłowani sztanga w opadzie nachwytem 2 x 8
............................ podchwytem 2 x 8
podciaganie hantla w opadzie 3 x 8
(teraz na nowe siłce robie
przyciaganie linki wyciagu dolnego 4 x 10
przyciaganie linki wyciagu górnego do karku 4 x 10
podciaganie sztangi w opadzie podchwytem 4 x 10)
Sroda:
biceps:
uginanie naprzemian z hantlami 3 x 20
uginanie hantlami na przemian chwytem młotkowym 3 x 20
ugianie ze sztanga 3 x 8
(co ok 3 trening robie "21")
Triceps:
prostowanie ramienia z hantlem 3 x 10
francuskie wyciskanie sztanga łamana do czoła 3 x 10
(teraz na nowej siłce robie
prostowanie rak z linka wyciagu górnego 4 x 10
fraancuskie wyciskanie do czoła 4 x 10 pompki na poreczach na maxa)
Piatek:
barki:
wyciskanie hantlami nad głowa 3 x 10 siedzac
wznosy boczne 3 x 8
podciaganie wzdłóż tułowia sztangi 3 x 10
szrugsy 3 x 40
(na nowej siłce robie dodatkowo krozenia ramion z hantlami na dobicie)
NOgi niedawno dopiero zaczałem robic(dlatego ze nie miałem mozliwosci a wogóle byłem długo pilkarzem) a robie je tak
Przysiady ze sztanga prog. 12,10,8,5
prostowanie ud siedzac 3 x 10
wspiecia na palcach 3 x 40
W tej chwili zaczałem robic system nie trzy dniowy a 6 dniowy(ze wzgledu na wiekszą ilosc czasu , wakacje) wszystkie partie robie jak napisałem jedna kazdego dnia, niedziela wolna, przerwy miedzy seriami nie sa dłuzsze niz 2 minuty pije bardzi duzo wody na siłowni. Jem dosc duzo jak na swoja wage- 67 kg . Mam 181 cm wzrostu, lat 19 . podczas zimy kiedy nie miałem czasu ze wzgledu na nauke na trning uzupełniałem to wizyta na basenie. Najwiekszym moim problemem jest teraz brak przybrania na wadze . Nie wiem słyszałem ze brak treningu nóg moze spowodowac brak rezultatów w górnej czesci ciała. Na starej siłce nie miałem zadnych wyciagów ani maszyn , na nowej mam wyciagi i maszyne na nogi taka jaka jest przy kazdej ławce na siłowni czyli prostowania nóg moge wykonywac. Jak zauwazyłes pewnie brzucha narazie nie robie , dlatego ze wyglada on jak u pitera andre jaetem z brzucha zadowolony , mam bardzo szybka przemiane materii dlategoz brzuch mi nie " brzydnieje" ostatni raz go robiłem pół roku temu a wygkada tak samo , zeby poprawic jego wyglad na super git wystraczy mi 2 tygonie i forma na lato gotowa. prosze o pomoc bo nie wiem co mam zrobic mam dosyc juz gotowych planów uwierz mi . jeszcze co moge napisac to ze nie ida mi barki wogóle i bic . Barki nie wiem dlaczego a bic dlatego ze mysle wykozystałem juz jego maxymalny rozrost wyglada ja piłka tenisowa moze juz mi sie rozciagneła na maxa skóra na bicu dlatego nie rosnnie dlatego teraz wieksza uwage przykuwam tricepsom . Mam 37 cm obwodu . Odzrywek nie biore ale mam zamiar moze kreatyne juz kiedys wziałem przyniosła efekty . TO wsio narazie . jezeli ci czegos nie napisałem co by ci sie przydał to napisz czego jesczze potrzebujesz by rozwiazac mój problem. Pozdro , niech masa cie prowadzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Oki - przypomnij mi się - pomogę.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1117 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6057
dzieki michail czekam na pomoc licze na ciebie wiele ludzi polecało mi te forum i ciebie jako kogos kto napewno mi pomoze pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1117 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6057
jeszcze jedno pytanie czy brak treningu nóg powoduje słabsze rozwijanie górnych partii i chciałbym by trening który dla mnie ułozysz koncentrował sie w wiekszej czesci na barkach i tricepsach jesli moge wtracic taka podpowiedz z góry dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1117 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6057
sorry michail ze znowu ja ale ile bede czekał na plan bo jestem bardzo z niecierpliwiony i chcem juz zaczac treningi nowym planem pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy tak moze byc?????

Następny temat

miesnie brzucha

Water