Są to informacje, jakie nie są opisane na stronie sklepu sfd.pl przy zamawianiu towaru.
W takim momencie, nie dość, że ponoszę drogą opłatę za dostarczenie towaru, to jeszcze muszę ponieść ją po raz drugi w celu ew. zwrotu zamówienia, co jest przyjęte w zamówieniach internetowych.
Jako konsument jestem więc świadomie lub nie, wprowadzany w błąd, po to tylko, żeby wydać kasę na towar.
To nieprawda, że opisy na opakowaniach suplementów są małostkowe, jak sugerują własciciele sklepu. Po dostarczeniu Venoma mogłem się zapoznać z masą przeciwskazań, których nie znalazłem na stronie sklepu sfd.pl. To nieuczciwe.
Zapoznałem ze sprawą mojego angielskiego znajomego, prawnika, który podzielił moje zdanie o braku uczciwości w podejściu do klienta ze strony slepu sfd.pl.
W związku z powyższym oczekuję, że przy sprzedaży swoich produktów sklep sfd.pl zamieści pełne opisy oferowanych suplementów, szczególnie te związane ze skutkami niepożądanymi, które są zawarte na opakowaniach produktów, jakie klient dostaje finalnie po złożeniu zamówienia.
Do czasu zamieszczenia w/w poprawek oczekuję na natychmiastowe zawieszenie sprzedaży przez sklep sfd.pl.
Z poważaniem
liefcik
Staram się żyć w zgodzie z sobą i nie krzywdzić przy tym innych, co czasem nie wychodzi.