SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

podciaganie na drazku, help

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1719

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, mam niemały problem... jestem studentem AWF i mam na zaliczenie podciaganie na drążku podchwytem pełne na wyprostowanych dłoniach... obecnie zrobie okolo 7, mam dop zaliczenia 10,. Robilem przez jakies 2 miesiace nastepujacym planem:
4-5xmax podciagniecia z minutowa przerwa+4-5 max opusczenia powolne
Doszedlem do okolo 11, teraz nie robilem z dwa tygodnie i znowu jestem na poziomie 7 podciagniec;/
Chodzac na silke, tylko to praktycznie robilem... Poszedlem na zaliczenie, i facet zaliczyl mi tylko 8 podciagniec, a zrobilem chyba mu z 11, nie zaliczal mi bo do klatki piersiowej nie robilem ponoc (drazek nie dotykal klatki piersiowej);/ teraz zapisalem sie na inna silke, od dwoch tygodni robie ogolny plan i doradzono mi zebym pomiedzy poszczegolnymi seriami i cwiczeniami (rozne cwiczenia na atlasie, na biceps itd) podchodzil do drazka i nogi opierajac o parapet (jest blisko drazka, moge spokojnie oprzec nogi) podciagal sie okolo. I to mialbym wylonywac okolo 4-5 raz podczas jednego treningu? co o tym myslicie?
znalazlem na necie plan dla poczatkujacyh w podciaganiu ktory brzmi:
"Podciągaj się w seriach: 1(podciągnięcie)-2(podciągnięcia)-3-4-5-4-3-2-1 z 2 minutowymi przerwami pomiędzy seriami. W ten sposób podciągniesz się 25 razy czyli tyle samo co robiąc 5 serii po 5 powtórzeń. Łatwo policzyć ile razy podciągamy się w piramidzie. Po prostu podnosimy maksymalną liczbę podciągnięć (szczyt piramidy) do kwadratu. W tym przypadku: 5 =25. Możesz z czasem przesuwać szczyt piramidy coraz wyżej. Dochodząc do 7 podciągniesz się 49 razy !" co o nim myslicie?
Prosze o pomoc, moim priorytetem jest zaliczyc podciaganie. Z Gory dziekuje