SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

bangus / BLOG / Proteo-System

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7308

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3908
Witam wszystkich to dopiero moja początki "przygody" z siłownią nie mam zbyt dużego doświadczeni, co ja pisze ja nie mam wogóle doswiadczenia w kulturystyce.Jestem prawie zielony przeczytałem troche artykułów i porad doświadczonych użytkowników forum i na tym moja wiedza się kończy. Chcę w końcu poprawić wygląd swojej sylwetki bo jak na mój wiek i wzrost jestem "mały" . Nie mam dostępu do profesjonalnej siłowni więc postanowiłem ćwiczyc bez użycia sprzętu metodą Oliviera Lafaya. Zauważyłem ze nie ma jeszcze bloga lub dziennika z treningiem bez profesjonalnego sprzętu, a wiele osób zachwala tą metode treningu. Będe opisywał moje postępy i moje obserwacje podczas treningu, proszę o nie karcenie jeśli nie bd pisał postów codziennie.

A teraz kilka słów o mnie. Mam na imię Przemek, w tym roku skończyłem 19 lat. Jestem typowym ektomorfikiem. Od października zaczynam zaoczne studia a w tygodniu pracuje więc czas na treningi mam tylko popołudniami. Nie prowadze zbyt aktywnego trybu życia, pracuje w biurze a popołudniami czasami gram rekreacyjnie w kosza lub siatkę. Ale zamierzam raz w tygodniu biegać na dłuższe dystanse aby poprawić swoją wytrzymałość.

A teraz trochę liczb(tylko się nie smiać):

wzrost - 193cm
waga - 78,8kg

obwody:

klatka - 97cm
talia - 87cm
łydki - 37cm
uda - 51cm
barki - 122cm
biceps - 32cm

Niestety nie mogę wrzucić swoich zdjęc ponieważ nie posiadam cyfrówki ale za miesiąc postaram się je umieścić. To takie wstępne info za jakąś godzine umieszcze plan według którego ćwicze i opisze ćwiczenia.

"...Nie po to to robię, by mnie wielbiły tłumy,
znam setki innych powodów do dumy..."

Ekspert SFD