Seks jest nierozłącznym elementem, który towarzyszy naszemu życiu. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego, niż zadowolony ze wspólnej zabawy w łóżku partner czy partnerka. Jednak to, co dla wielu osób jest sposobem na relaks i odprężenie, dla niektórych może być powodem do frustracji i stresu. Mamy na to rozwiązanie. Wykonując 7 poniższych aktywności możemy podnieść nasze możliwości łóżkowe, dając naszej drugiej połówce wiele przyjemności przez długi wieczór.

7 ćwiczeń wspomagających seks

1. Cardio - w celu poprawy wytrzymałości

Wykonywanie treningu tlenowego wspomoże naszą wytrzymałość w łóżku. Wysiłek tego typu zbuduje bazę tlenową, która swoim działaniem podniesie nasze możliwości bycia jak najdłużej aktywnym. Cardio wzmacnia układ sercowo-naczyniowy usprawniając jego funkcjonowanie, co podnosi efektywność wymiany tlenowej w naszym ciele. Lepiej dotleniony i ukrwiony organizm to również szanse na silniejszą erekcję. W jakiej formie wykonywać? Na początek możesz zastosować jedną z opcji poniżej, wykonując ją 2-3 razy w tygodniu.

  • 30 minut jazdy na rowerze
  • 10-15 minut skakanki
  • 10-20 minut biegu
  • 30 minut pływania.

2. Wykroki z hantlami

Wykonywanie wykroków to jedno z lepszych ćwiczeń na mięśnie nóg. Opcje są dwie: wykonywać je możemy z tułowiem trzymanym prosto, wtedy angażujemy głównie mięśnie czworogłowe lub w pochyleniu tułowia, co pozwoli nam na większe zaangażowanie tylnej części ud i pośladków.

https://www.youtube.com/watch?v=2efLgQVAIFA

Nas interesuje głównie opcja druga, z tego względu, że pozwala na zaangażowanie mięśni odpowiedzialnych za ruch wyprostny biodra, który jest przydatny podczas aktu seksualnego. Silne mięśnie dwugłowe, jak i pośladki pozwolą na dostarczenie silniejszych bodźców naszej partnerce, więc drodzy Panowie, warto również pomyśleć o treningu samych pośladków. Nie tylko aspekt funkcjonalny będzie tutaj posiadał znaczenie. W przypadki pań...nic tak nie działa na mężczyzn, jak smukłe uda i okrągłe pośladki, które mogą dać wiele radości.

3. Ciężkie ćwiczenia wielostawowe

Wykonywanie treningu siłowego ma za zadanie utrzymać wysoki poziom testosteronu. Wykonywanie ciężkich ćwiczeń wielostawowych jest tym elementem, który stymuluje nasz organizm do większej produkcji hormonów anabolicznych. Osoby regularnie trenujące siłowo, wskazują na większe libido i zwiększoną satysfakcję z samego seksu. Ważnym elementem, który może przydać się w sypialni, jest trening mięśni core.

Prosty trening siłowy, który będzie stymulował hormony, to:

4. Wzmocnij brzuch i mięśnie core

Silny brzuch, jak i silne mięśnie środka, są tym elementem, który podczas seksu przyda się najbardziej. Wiele pozycji seksualnych wymaga od nas utrzymywania napięcia mięśniowego w obrębie gorsetu mięśniowego, jak i mocnej pracy izometrycznej mięśni stabilizujących sylwetkę. To właśnie ten element jest najbardziej podatny na porażkę podczas współżycia seksualnego. Silny brzuch jest podstawą udanego pożycia, no chyba, że jesteście leniuchami, a Wasz partner czy partnerka odwala za was całą robotę.

Przykładowe ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz mięśnie core: https://www.youtube.com/watch?v=dJlFmxiL11s

Zacznijcie od pozycji, jak w przypadku wykonywania klasycznej pompki i starajcie się utrzymać ją jak najdłużej czasowo, jednocześnie utrzymując prostą sylwetkę w jej naturalnym ukształtowaniu. Jeżeli nasze możliwości wzrastają, utrudniamy sobie zadanie, odrywając poszczególne kończyny naszego ciała, walcząc o utrzymanie stabilnej, neutralnej pozycji.

5. Zbieranie grzybków

Ćwiczenie tego typu podobnie, jak wykroki, ma za zadanie aktywować tylną część ud i pośladki. Jego celem jest przede wszystkim wzmocnienie mięśni w obrębie nóg, co pozwoli na efektywniejszą pracę np. miednicy. Jako, że ćwiczenie wymaga równowagi i koordynacji, wspomoże również nasze ciało w budowaniu koordynacji ruchowej z uwzględnieniem pracy mięśni stabilizujących ciało.

Film prezentujący technikę wykonania ćwiczenia:

https://www.youtube.com/watch?v=ZgdbfJOF468

Pamiętaj o tym, aby wykonując ćwiczenie, pilnować pracy tylnej taśmy ud. Ważne, aby ruch odbywał się poprzez mocne rozciągnięcie uda, a wykonywana praca była odczuwalna właśnie w pośladkach, jak i mięśniach dwugłowych.

6. Joga

Pomimo, że nie jestem znawcą tematu jogi, poszczególne jej elementy mogą być przydatne podczas igraszek w łóżku, jak i osiągnięcie stanu relaksacji. Mowa tutaj o pozycjach, które przyjmuje ciało podczas treningu tego typu. Joga to nie tylko osiągnięcie pewnego stopnia zaawansowania świadomości ruchowej. To również realny wpływ m.in. na gibkość ciała czy możliwość jego odpowiednim manewrowaniem, które przydatne będzie podczas seksu.

Regularne treningi jogi również wspomogą sferę emocjonalną. Pozwolą się wyciszyć, co jest bardzo ważne z punktu widzenia osób zapracowanych i zestresowanych, gdzie działania stresogenne ograniczają chęć na seks, jak i możliwości osiągnięcia długotrwałej erekcji. Co więcej, joga daje pozytywny nastrój, dodaje energii i witalności.

7. Trening mięśni dna miednicy

Punkt siódmy dotyczy głównie kobiet, jednak Panowie również powinni zasięgnąć informacji o funkcji mięśni Kegla i zachęcić swoją partnerkę do regularnych treningów tego typu. Właściwa praca mięśni dna miednicy to nie tylko sposób na to, aby wspomóc nieco odczucia podczas stosunku. Ich odpowiednia aktywność pozwoli na zachowanie zdrowia dróg rodnych na długie lata. Co więcej, problemy wynikające z funkcji mikcji, jak i zakłóceniem pracy zwieraczy w obrębie cewki moczowej, są powiązane z wydajnością pracy mięśni głębokich miednicy.

Trening mięśni dna miednicy:

https://www.youtube.com/watch?v=i6kGZzVBGl0

Trening mięśni dna miednicy wykonywać powinniśmy minimum 2-3 razy w tygodniu, aby znacznie aktywować mięśnie w obrębie pochwy. Powinniśmy bazować na wysokich zakresach powtórzeń, które zbudują wytrzymałość mięśniową.

Podsumowanie

Patrząc na powyższą listę ćwiczeń, zauważyć możemy, że większość z wymienionych punktów dotyczą osób regularnie trenujących. Nie bez powodu więc, osoby uczęszczające na regularne treningi uważane są za dużo sprawniejsze w łóżku i lepszych kochanków. Oczywiście musimy tutaj uszczegółowić, że zbyt intensywny wysiłek fizyczny może dać odwrotny efekt. Dlatego też podejmując treningi w celu wsparcia sfery seksualnej naszego życia, powinniśmy dobrać intensywność wysiłku w taki sposób, aby wieczorami nie naszła nas ochota jedynie na sen.

Komentarze (7)
Anonim

Rumuński martwy ciąg lekiem na wszystko

0
Gryfina_Rabarbell

Kochani Panowie, kazdy z Was powinien zadbac o punkt 7, jak kolwiek surrealistycznie to zabrzmi bo Wy tez 'te' miesnie macie. A z ich trenowaniem jest tak jak z trenowaniem miesni nog- nie bede bo i tak ich nie widac. A bociany to przeciez plaga wiosenna. Nietrzymanie moczu, przedwzesny wytrysk i problemy z erekcja do najmilszych rzeczy nie naleza.

1
hcp

Kochana Pani, ma Pani racje, a jesli chodzi o seks bardzo wazne sa miesnie kegla ( jesli dobrze pamietam nazwe),mozna wtedy wszystko pieknie kontrolowac.

4
RPS1990

Akurat w przypadku problemów z erekcją u młodych mężczyzn zazwyczaj przyczyny mają charakter psychogenny, rzadko organiczny - u starszych mężczyzn jest na odwrót.
Tym co może powodować problemy z erekcją niezależnie od wieku są:

1. Palenie wyrobów tytoniowych (papierosy, cygara, fajki drewniane, cygaretki, etc).
2. Nadużywanie alkoholu.
3. Stosowanie innych używek niż dwie wymienione wcześniej (narkotyki, dopalacze).
4. Stosowanie niektórych leków (NIEKTÓRE leki na nadciśnienie mogą powodować problemy z erekcją, więc jeśli ktoś leczy nadciśnienie lekami należy poprosić lekarza o dobranie takich, które nie mają wpływu na męską erekcję; analogiczna sytuacja jest z lekami na receptę na inne schorzenia).
5. Niedobór snu (zbyt krótki sen) lub kładzenie się spać o niewłaściwej porze (po 12 w nocy).
6. Stres.
7. Depresja lub inne problemy z psychiką.
8. Miażdżyca naczyń krwionośnych (występuje znacznie częściej u mężczyzn 35+ niż u młodych).
9. Cukrzyca.
10. Choroby układu nerwowego (neurologiczne).
11. Poważne zmiany zwyrodnieniowe w kręgosłupie.
12. Czynniki psychogenne.

Natomiast co do nietrzymania moczu i przedwczesnego wytrysku, to uważam, że bardzo ważne jest ćwiczenie mięśni dna miednicy również przez mężczyzn.
Jak to napisał pewien gość:

"Możesz już teraz zacząć ćwiczyć mięśnie PC. To te same
mięśnie, które są odpowiedzialne za zatrzymywanie moczu.

Jeśli nie wiesz które to, wyobraź sobie jakbyś był
w miejscu publicznym i zachciałoby Ci się sikać.

To które mięśnie wtedy zaciskasz?

Podam Ci proste ćwiczenie na ich wzmocnienie:

Kiedy idziesz oddać mocz do łazienki, nie rób tego na raz.

Podziel to na 10 części. Tzn sikaj i zatrzymuj na sekundę
i tak razy dziesięć. Możesz to wręcz przyjąć za stałą
praktykę. Już po dwóch tygodniach zauważysz różnicę."

2
TomQ-MAG

nie powinniśmy trenować mięsni Kegla podczas mikcji, może to doprowadzić do zaburzeń funkcji oddawania moczu w tym do zapalenia cewki moczowej. oddawanie moczu nie jest tym miejscem, gdzie powinniśmy trenować, sik powinien być niezaburzony, naturalny.

1
RPS1990

Uważasz, że tego typu trening mięśni pc jak napisałem może być robiony już po zrobieniu pełnej mikcji czy też niewskazany tak samo jak w czasie mikcji ?

0
TomQ-MAG

trening jak najbardziej ok, tylko nie podczas oddawania moczu

1