SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 267

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 92
Witajcie , mam 20 lat , choruję na makro gruczolaka przysadki mózgowej , prolaktyna w tej chwili wynosi 233 , ( na poczatkowej diagnozie było to 11tyś ). Z powodu bardzo niskiego testosteronu lekarz prowadzący zadecydował o przyjeciu Leku Ovitrelle , 1 ampułka na 2 uzycia w tyg , aktualnie mój testosteron poszybował ponad norme wynosi 10,8 gdzie norma to 7,8 z tego co pamiętam,

Moja waga to 112,5 , sylwetka nie wygląda najgorzej lecz jest sporo tłuszczu , i nie wiem czy redukcja czy budować masę mięsniową w tej sytuacji? Bo jedno drugie wyklucza na deficycie kalorycznym ,

No chyba ze jest sens mieć deficyt , co aktualnie mam 2200kcal 165b , 240w , 60T
I chodzę 3 razy na silownie w tygodniu i ostro trenuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5347 Napisanych postów 70804 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 721424
Sugeruję pisać w jednym temacie. Taki sam założyłeś w dziale odżywianie i odchudzanie. Myślę, że wybór celu treningowego w sytuacji wysokiego poziomu tkanki tłuszczowej jest oczywisty. Warto zejść z nią nisko, po to, aby później budować lepszej jakości mięśnie.

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Kwestie odżywiania polecam ustalać w dziale odżywianie, co już zaczęliśmy tam robić. W przypadku aktywności fizycznej ustalamy ją tutaj.

Napisz dokładnie jak wygląda ten Twój trening. Jakie masz doświadczenie w tym kierunku?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 26193 Napisanych postów 18408 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 265358
Dodaj zdjecie sylwetki i będzie podgląd jednak skoro już sam piszesz ze jest sporo tłuszczu a do tego waga 110+ to zapewne nie ma tu w ogóle co rozmyślac o masie tylko tzreba skupić się na długiej i solidnej redukcji ale musisz ją przeprowadzić z głowa bo 2200 kcal to głodówka i pewnie jesteś blisko swojego BMR więc nie idź tą drogą bo sobie zaszkodzisz . Wylicz zero i wstaw obliczenia tutaj https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 92
Rozumiem , ja pod koniec tamtego roku byłem na Diecie i zzrzuciłem z 130 na 108,5 , i teraz bym planował tak do 95-100kg , moje zero kaloryczne by utrzymywać wage to 3000 kcal , na 2200kcal nie jestem nawet głodny , raz na jakiś czas coś podjem typu chips ale to rzadko.
Deficyt i trening siłowy ma sens tak? Spalę tym dobrze tłuszcz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6893 Napisanych postów 11948 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2220735
Siemka
Tutaj tak jak kolega wyżej napisał, fajnie jakbys wstawil foto i pokazal jak wyglada aktualnie sylwetka, jaki jest mniej wiecej poziom tkanki tłuszczowej i wtedy mozna cos doradzać.
Co do pytania to tak, trening silowy i deficyt kcal ma sens i na bank stracisz podczas takiego zabiegu tkanki tluszczowej bo innej opcji nie ma ;)
Decyzja nalezy jednak dalej do Ciebie co chcesz robic, jezeli.bf jest wysoki nawet gdzies okolo 15% jeszcze to ja bym redukowal dalej ;) a później dobrze wykorzystał okres masowy ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 92
Ok , zdjęcia raczej nie będzie sensu wstawiać bo jest tego tłuszczu sporo , więc zredukuje do 95-100 , i wtedy zrobimy mase

A co do diety , mam te 2200 kcal , nieraz nawet nieco mniej zalezy jak mi się jeść chce , Czy jeżeli w te 2200 (2400kcal chyba taka optymalna wartosc kaloryczna by chudnac jest dla mnie) Zjem sobie danego dnia np. Lays”y (ok 500kcal ) lub np zjem kebaba i to mniej więcej wliczy by bilans dzienny się zgadzał to pogorszy to moje odchudzanie , wydłuży czy jak to działa? Bo jednak nie jest to najlepsze jakościowo jedzenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 92
I ostatnie pytanie dotyczy Kreatyny , brać czy nie brać? Nie mam zbyt dużego stażu na siłowni. W domu mam kreatyne leży nówka , jak to wygląda na redukcji? Pomaga?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 500 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8317
Bf ok 12 - 13 % daje możliwość fajnego budowania . Patrząc na wagę... musiałbyś być niezłym chłopem żeby mieć ten bf z taką waga , także na 1000% redukcja i to dosyć dłuższą. Ale nie ma co się tym zniechęcać jeśli chcesz to zrobić tak jak ma być to działaj. Mi np kreatyna na redu ( 11 tydzień) pomaga utrzymać siłę z końca masy . Nie Nie wiem czy to zasługa kreatyny czy powlolnej redukcji bez zajeżdżania się , ale siłę która udało się wypracować mam caly czas a na wadze -3. Z tym że tego tłuszczu u mnie nie ma dużo, jesteśmy ja innym poziomie treningu wiec jak jest nowa ja bym sobie ja zostawił na pozniej .


Zmieniony przez - guban1988 w dniu 2022-05-12 10:11:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 92
Ok , rozumiem także redukcja , kreatyny nie będę używał , a czy białko warto brać teraz na redukcji? Czy lepiej coś zjeść w to miejsce?

I co do tych Laysow , kebab raz na jakis czas można wliczając go w bilans kaloryczny?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 dni Przeczytanych tematów 92
I takie makro 240W 160B 60T jest ok?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 500 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8317
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 26193 Napisanych postów 18408 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 265358
Jakub098765
Ok , rozumiem także redukcja , kreatyny nie będę używał , a czy białko warto brać teraz na redukcji? Czy lepiej coś zjeść w to miejsce?

I co do tych Laysow , kebab raz na jakis czas można wliczając go w bilans kaloryczny?
Kreatyna jest dobra i warto oczywiście stosować jednak na początku warto wykorzystać potencjał z diety i treningów a kreatyne smiało możesz dołożyć koło 3-4 miesiąca . jak chodzi o białko to oczywiscie w pierwszej kolejności stawiasz na dietę a proch jako uzupełnienie braków lub jako urozmaicenie do diety bo to super opcja
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Progresja na redukcji

nutloveb