SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trenowanie w wakacje bez diety

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 758

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184
Siema chcialbym trenowac na silowni przez wakacje,skonczylem redukcje -5kg tylko ale juz niechce sie w to bawic.Wiec jak to wszystko poukladac bo wiadomo ze niebede miec diety itp,jakies melanze.Wiec jaki trening najlepszy,aktualnie skonczylem push/pull/nogi.Intersuje mnie jakis plan 3-4 dniowy.Czy to ma byc fbw/split
tylko niechce przybrac w pasie znow cm

Staz okolo 4 miesiecy
Wiek 18
Wzrost 165
Waga 66.5 kg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 611
moim zdaniem dobry jest fbw. podaj wymiary

Ciągły Trening W Drodze Do Chwały, Świat Jest Zbyt Wielki Żeby Być Małym!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184
Udo 57cm
Biceps 35cm
Pas 87

a na jakiej zasadzie bedzie to dzialac jak niebede mial diety bedzie waga stala,albo schudne itp przykladowo 3-4 posilki dziennie tam wiesz ryz kurczak przed trenigiem na kolacje twarog itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184
wiec jak bedzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 307 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3020
Zajmij sie porzadna dieta bo to podstawa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44006
po co ci dobry trening i dieta jak masz zamiar "melanżować"? jak będziesz chciał sie na poważnie zająć treningiem to wróć. pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184
melanzowac a z kad wiesz ze u mnie znaczy to raz na 2 tygodnie,porzadka dieta znam kolesi ktorzy nie jedza wcale diet,pija a maja lepsze efekty od was i niemaja po 17 lat ktory tutaj odpisuja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184
a mozliwe ze chce trenowac przez wakacje zeby utrzymac efekt masy i sily ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 11397 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44006
jakiej masy? 35 biceps, 57 udo i 66kg wagi. sila pewnie tez niesamowita. smieszny gostek. kolejny sezon-owiec. po twjej wypowiedzi widze ze nie warto tu wiecej zagladac. szczekaj sobie do tych swoich kolegów.

chciales forme na sezon trzeba bylo zaczac w marcu a nie czerwcu

aha, skoro twoi kolesie maja takie dobre efekty to lepiej idzi do nich i niech tobie pomoga. po co dupe zawracasz skoro znasz takich znawców i wielkich kulturystów. papa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184
ta ale by moim wzroscie biceps 35 juz ladnie wyglada,tylko te forum jak wiem jest poto zeby pomagac a tu kazdy tylko krytukuja,kto ci powiedzial ze chce robic forme na wakacje,chyba kolego pijesz alko to spada sila i masa miesniowa jakbys niewiedzial wage mialem 72.5kg ale robilem mini redukcje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 184
A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 3s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 3s
Plecy:
- Martwy ciąg 3s
- Podciąganie na drążku 3s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 3s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 3s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 3s
Plecy:
- Wiosłowanie hantlem 3s
- Unoszenie z opadu 3s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 3s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

dobry jest ten fbw 3 x w tygodniu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu, cel: zmniejszenie obwodu brzucha :)

sosy