SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening z Hantlami

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3216

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95
Bardzo prosze o ułozenie mi treningu z hantlami ponieważ nie mam w tej chwili dostępu do siłowni.Z góry dziękuje za odpowiedż!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
lepiej blizej napisz coś o sobie , o sprzecie którym dysponujesz czasem wiekiem , ostatni trening , to pokominujemy itd.

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95
Dobra dzięki za odpowiedź mam 16 lat wzrost175cm waga około 70(chyba 68),jakieś 2mieśiace temu ćwiczyłem regularnie ale swoim własnym treningiem więc...........,mój sprzęt to hantle(2,5kg)-troche słabe ale stara kupowała hehe,prosze jeszcze raz o ułożenie treningu z hantlami!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1929 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 30754
ty chcesz ćwiczyć bica z obciażeniem 2,5kg
masz 16 lat czy 6

Rece nie pala mi sie do roboty nie bede robił za te pare złotych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
powiem tak , jesli ćwiczyłes regularnie to takie sztangielki to możesz mamie oddać niech ona se poćwiczy bo tobie to one nic nie dadzą

jeśli nie masz dostepu do siłowni to zajżyj do treningu domatora
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm

poczytaj , skleć coś , napisz i jakby co to poprawimy

te sztangielki to se mozesz do jakiejs rozgrzeweczki używac ale nie do normalnych cwiczeń

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95
HEHE ze tymi hantelkami to wiem ale jakie mam kupić(waga),ściągnełem domatora tam jest w sumie wszystko ale nadal nie ma treningu z hantelkami hehe Jeszcze raz dzieki za odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
najlepszym rozwiązaniem było by jakbyś za tą kasę na sztangielki wybrał sie na siłke ale możesz jak chcesz kupić sobie dwie sztangielki ze zmiennym obciążeniem , one sa chyba do 17,5 kg jak dobrze pamiętak , ale jak dla mnie takie za drogie takie zabawki
co do reningu to na głoże strony są podwieszone posty z cyklicznością , tam jak dobrze pamietak jest przykład treningu z samymi sztangielkami , poszukaj bo nie pamietam w którym poscie ale chyba w tym dla zaczynajacyh cykliczność - poszukaj

jakby co to pytaj

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 1621 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 17763
Ja mam sztangielki ze zmiennym obciazeniem a moge na nie zaladowac 30 kg (32,5 kg waza razem z gryfikiem).

Nie ma ludzi nieomylnych...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1843
Mam takie pytanie...
jaka waga jednego hantla jest optymalna przy Treningu Domatora?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 135 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1670
to ja powiem tyle ze mam 2 hantelki max do 4 kilo regulacja po 1kg; 2 gryfiki i obciarzenia do tego 2x1kg, 4x2kg, 2x5kg; 2 sciskacze moze jakis trening :) ktos napisze :)theREDevil
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8170
indus - trening domatora to nie stopień periodyzacji czy część treningu specjalistycznego że żeby go nazwać treningiem domatora wymaga określonych obciażeń - trening domatora to poprostu dostosowanie możliwości treningowych do danej sytuacji jaką jest brak siłowni - używasz tego co masz , i im wiecej tego jest tym wiecej możliwości i różnorodności masz , taki trening nie ma byc kopia tylko dostosowanie go do zasobów jakimi dysponujesz , jesli pytasz ile masz ciężaru kupić to powiem ci tyle ile ci kasy starczy , bo jeśli w przyszłości nie przewidujesz mozliwości uczeszczania na siłownię to musisz z góry zapewnic mozliwośc dalszego rozwoju do którego z czasem potrzeba ci bedzie wiekszych obciążeń , żeby jednak dokładniej ci odpowiedziec musisz lepiej sprecyzowac swoje pytanie


WatlY - mysmy sie chyba już gdzieś spotkali , mam kłopoty z pamiecią , napisze z checią ale musisz podac mi co ostatnio robileś , jak długo już coś robisz , jakie wyniki miałes po poprzednim i przedewszystki czego oczekujesz od planu który chcesz

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

zapadnieta klatka,wypukłe plecy i ramiona do przodu

Następny temat

CZY TO MOŻLIWE?

aerofull