SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na 3 powtórzenia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 168

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 196 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2579
Czy w ogóle opłaca się robić treningi w zakresie 3 powtórzeń i około 5 serii? Tak typowo siłowo, dieta masowa i obchodzi mnie jedynie progresja siłowa.
Czy będzie to za mały bodziec? Chodzi o wykonywanie głównie i jedynie wielostawów jak przysiad/martwy/hip thrust/wyciskanie lezac/ohp oraz dodanie akcesoriów jak podciąganie, francuzy, uginanie na biceps oraz unoszenie hantelek na barki.


Jak to najlepiej ułożyc, co z czym łączzyć i ile razy trenować, żeby nie odczuwać tego tak mocno i jednak móc progresować z treningu na trening.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9907 Napisanych postów 115552 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1374979
Daj wypełnioną ankietę działu, rozpisz jak obecnei trenuejsz i co chcesz zmienić

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 196 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2579
***DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
PŁEĆ: M
WIEK: 21
WZROST: 202
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3lata

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 99-100kg
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: X
OBWÓD RAMIENIA: 38cm/39cm
OBWÓD ŁYDKI: X
OBWÓD UDA: X
OBWÓD BIODER: X
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 82
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 106
OBWÓD BARKÓW: X
OBWÓD NADGARSTKA: X
OBWÓD KOSTKI U NOGI: X

****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] - 3x120
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne wyniki 145x3
WYCISK SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ: [cięzar X powtórzenia] - 85x5
WIOSŁOWANIE SZTANGĄ : [cięzar X powtórzenia] - 90x5
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - 55x3

Aktualny plan

Plan


pon

Przysiady 5x5
Wl 5x5
skos dodatni hantle 4*6
Ohp 5x5
Wycisk wąsko 4x8


wtorek
Wiosło 4*12
Podciąganie 4x max
Unoszenie tułowia 3*12
Unoszenie ramion 4*12
Biceps młotki 4*10


Czwartek

Siady 4*10
Prostowanie nóg na maszynie 3*12
Wyciskanie skos dół 4*10 70kg
Rozpietki 4*10 10kg
Wyciskanie hantelek 4*8 20/25/25/27.5
Francuz 4*12

Piątek

mc 5*3
Podciąganie 3xmax
Wiosło jednorącz 4*6
Unoszenie hantelek 3*15
Biceps sztanga 4*8

Najważniejsze to wzrost siły nóg, bioder oraz pleców.
Chodzi mi głównie o siłę, około 6tygodniowy mikrocykl w przygotowaniu przed sezonem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1039 Napisanych postów 4564 Wiek 44 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 116361
Starting Strenght
3x5 brutalny w swej prostocie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 196 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2579
Myślisz, że będzie dobry? Bo jak widać miernie mi z obwodami, a chciałem też troche to poprawić czy raczej trening bedzie miał tu marginalne znaczenie przy tak duzych ciezarach i nie trzeba nic izolowac? Dieta dopięta na 5200kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3694 Napisanych postów 44865 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336254
5 tys kcal? To Ty jesteś rozumiem nabitym koniem?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 196 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2579
ronie220
5 tys kcal? To Ty jesteś rozumiem nabitym koniem?


Nie, trenuje 2 razy dziennie, siłownia + koszykówka, łącznie wychodzi około 26h aktywności typowo treningowej w tygodniu.
Do tego około 10-15k kroków dziennie+no 202-3 wzrostu i około 100kg wagi.
Powoli się zbiera do tych 5k. Dodam, że jestem gdzieś przy końcówce okresu masowego i tak dokładam od 4,2 tysiąca.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Fbw - serie łączone - regresja

MenS