SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening/suple/dieta

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1166

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58
Witam , jestem świeżak i zielony jeżeli chodzi o suple/dietke/trening
Chociaż mam 30 lat <niedoszły piłkarz> waga ( 83kg +/- )

Ćwicze od 1,5 miesiąca ,wiadomo miesiąc na sucharka
aeroby/ogólnorozwojówka ,
to nie było problemu teraz gdy od tygodnia pokupowałem i dostawałem
suple problem się zaczął .

MaM tak :
- Creatine iron hourse 500gr
-BCAA mega caps 1100 220szt ( dostałem dlatego niepełna )
- Universal Gainer Fast 3100 4,5kg

Creatynke dni treningowe 2x po 7gr , dni nietr. 1x7gr
Amino 3x po 2tabl
Odżywka 2x po 80gr (dwie miarki) codziennie

Pytanko czy taki zestaw odpowiedni tym bardziej że z dietą u mnie
ciężko jeszcze potrzebuje troszke czasu na diety i jak stosować ten zestaw ?

Ćwicze 4x w tygodniu 7 rano

zakładam nowy temat gdyż nie jest to początek mojej przygody z siłką a ćwicze 1,5 miecha jak wyżej . A wszędzie jest od początku itp, itd

I tak na koniec jeszcze jak ktoś widział coś takiego jak METHOXY
reklamuje sie na NK amerykańskie cudeńko to niech zapomni ze bedzie ok .
Zwykła ściema POZDRAWIAM

Zmieniony przez - UcioO71 w dniu 2011-06-27 10:16:44

Zmieniony przez - UcioO71 w dniu 2011-06-27 10:17:35

Jest tylko jedna rzecz dla której warto żyć.

Nasz śląsk WrocłaW

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58
Wy tak piszecie jakbym miał zostać kulturystą tak ?