SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tenis - wspomaganie kondycji siłownią

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 683

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 165
Mam takie pytanie.
Gram amatorsko w tenisa już dość długo. Zapisałem się na siłownie aby w okresie zimowym spalić nieco tkanki tłuszczowej oraz przede wszystkim poprawić szybkość i kondycje. Instruktor rozpisał mi trening 3 razy w tygodniu. Czy oprócz treningu siłowego mogę w dni "wolne" ćwiczyć same aeroby ? Np rowerek i bieżnia. Bardzo proszę o porady.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
1. Jak zakładasz temat , pamiętaj o regulaminie w dziale drogi kolego .
2. Jeśli grasz w tenisa plus treningi siłowe nic więcej ci nie potrzebne , przyłóż się do jedzenia , gdyż jesteś tym co jesz .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 165
Mamy zimę i nie gram w tenisa ;) Dlatego pomyślałem o jakichś aerobach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1729 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516399
a korty kryte ? no więc jeżeli masz przerwę z tenisem , to aeroby mogą być. Jak to Tomasz napisał , zakładając temat pamiętaj o regulaminie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 165
Mieszkam w Ostrowcu, kortów krytych brak ;) najbliżej Kielce i to niestety 50zl/h.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 165
Płeć : mężczyzna

Wiek : 32 lata

Waga : 75 kg

Wzrost : 174 cm

Cel treningowy : redukcja/kondycja

Staż treningowy na siłowni : brak/początkujący

Uprawiane inne sporty : TENIS (regularnie w sezonie)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : siłownia (full)

Dieta : niskokaloryczna

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Ostatnio przerabiany plan: ogólnorozwojowy

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 30 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 165
Dziś miałem dzień bez trenigu siłowego więc wybrałem się na aeroby. Najpierw mała rozgrzewka i 20 minut rowerka. Potem bieżnia, ale tu małe zaskoczenie... kiedy tempo marszu zwiększałem powyżej 5km/h to puls wzrastał mi do 160, a ponoć najlepszy puls do spalania tkanki tłuszczowej to około 65-75% max cardio więc dla mnie maks. 144. Aby utrzymywać puls na takim poziomie musiałem iść z prędkością około 4.5 km/h. Co robić ? Czy zignorować puls i maszerować szybciej czy mimo wszystko starać się utrzymywać te 65-75% max cardio ?

Zmieniony przez - kamilesp w dniu 2013-01-07 17:41:11
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Powrót do treningu

whey deli