SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja - początkujący

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 503

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

Wiek

Waga / wzrost

Staż treningowy

Cel cyklu

Stosowane już wcześniej suplementy

Stosowane wcześniej spalacze

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

Przewidziane finanse na cykl

Uwagi i sugestie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 16 lat Na forum 8 dni Przeczytanych tematów 14
Witam, mam 17lat i przy wzroscie 175 waze 60kg, chcial bym zaczac swoja przygode z silownią ale jestem kompletnie zielony w tych tematach, jesli chodzi np o suplementacje potrzebuje porady, co warto brac, czego nie i najwazniejsze czy przed czy po traningu, oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego ze dieta to podstawa
Z gory dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5056 Napisanych postów 69412 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712778
Nie widzę tutaj jakiegoś specjalnego problemu. Skoro ważysz tylko 60 kilogramów, to np. z uzupełnieniem ilości spożywanego białka problemu nie będzie żadnego, a to często sprawia problem.

Jeżeli chcesz uzyskać pomoc w wyborze celu treningowego, to wrzuć zdjęcia sylwetki. Wyznacznikiem tego będzie poziom tkanki tłuszczowej. Budować dobrej jakości mięśnie można z niskiego jej poziomu. Bez względu na to jaka jest masa ciała.

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9756 Napisanych postów 154923 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210815
Witaj!
jak zaczynasz dopiero swoja przygode z treningami, to skup sie na podstawach.
Witamina d3 i k2
kwasy tluszczowe omega 3
i patrzac na wiek jakis wapn tez mozna zarzucic, aby szkielet rozwijal sie jeszcze prawidlowo.
Na razie nie ma potrzeby stosownaia nic wiecej, co bedzie wplywalo np. na komfopert treningu itd.

Oczywiscie jezeli jest potrzeba, uzupelnienie diety bialkiem, gainerem moze rowniez wpasc.

https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_Omega_3_Strong-opis39722.html
https://sklep.sfd.pl/ALLNUTRITION_D3_ _K2-opis34835.html 

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6173 Napisanych postów 10554 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2141700
Siemka.
Napisałeś że zdajesz sobie sprawę że dieta to podstawa więc od niej zacznij a nie od szukania suplementów ;)
Oblicz sobie zapotrzebowanie kcal dobierz makro dzienne i jeżeli chcesz budować mięśnie to musisz wejść na dodatni bilans jeżeli chudnąć to na ujemny :)
Kolejna sprawa to dobrze dobrany trening, taki z którego będziesz w stanie sie regenerować.
Na początek tyle Ci wystarczy do robienia progressu.
Co do supli to wit i min, omega3, wit D, magnez, cynk, witC, i to niech by było na tyle z takich podstaw.
No i najbardziej sprawdzony suplement no to kreatyna mono 5g dziennie Ci wystarczy, pora dnia obojętna bo i tak chodzi tutaj tylko o nasycenie się kreatyną. Możesz brać te 5g z rana lub przed lub po treningu.
Odżywka białkowa wg braków w diecie no i tyle ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24748 Napisanych postów 22710 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365641
Jeżeli dopiero zaczynasz to ważne żebyś zdał sobie sprawę z kolejności w jakiej to działa w pierwszej kolejności odpowiednio dobrana dieta pod Twoje zapotrzebowanie i cel oraz odpowiednio ułożony plan treningowy (z oczywiście opanowaną techniką ćwiczeń), a na końcu dopiero mamy dodatek suplementów, które stanowią wsparcie na poziomie 5% no może maks. 10%. Na początku możesz jak najbardziej zastosować suplementy, ale prozdrowotne, co już zostało wspomniane przez kolegów wyżej, natomiast z suplementami wspierającymi trening typu cytrulina/argnina, kreatyna, beta alanina, wstrzymałbym się, aż poznasz swój organizm, załóżmy na to że minimum te trzy miesiące musisz solidnie przepracować, żeby go trochę poznać jak reaguje na poszczególne bodźce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23754 Napisanych postów 16678 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259951
Jak to wyżej zostało wspomniane to obowiązkowo masz się skupić na podstawach , dieta odpowiednia ,bogata odżywczo z rozsądnym podziałem makroskładników które będziesz czerpał z różnych źródeł . Następnie solidny trening siłowy prawidłowo ułożony i dobrany pod twoje cele ,następnie odpowiednia regeneracja , czas i dużo pracy . Supelmenty na start to możesz dać białko ale tylko jako uzupełnienie braków z diety lub jako urozmaicenie diety , witamina d ,kwasy omega 3. Magnez i to raczej wszystko . Większość zapotrzebowania na witaminy czy minerały dostarczysz z odpowiednio ogarniętej diety . Pamiętaj że suple to nie magia i podstawy są najważniejsze a bez nich nie zrobisz nic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 16 lat Na forum 8 dni Przeczytanych tematów 14
Dobra rozumiem, a jezeli chodzi o witamine D, kwasy omega 3, bialko itp, to gdzie to najlepiej kupic przez internet, niestety do miasta wiekszego kawałek mam i srednio mam kogo zapytac o takie rzeczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7903 Napisanych postów 80441 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680115
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23754 Napisanych postów 16678 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259951
Link wyżej i masz taki wybór że głowa boli , ceny przystępne , super obsługa i błyskawiczna wysyłka kurierem :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16500 Napisanych postów 128162 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440359
j/w coś prozdrowonie na nrazie, zacznij trenować, przyjrzyj się odżywianiu czy np nie brakuje tam białka wtedy można uzupełnić je odżywką białkową, na wszelkie kreatyny, przedtreningówki itp przyjdzie czas jak już trochę potrenujesz i się rozwiniesz.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 16 lat Na forum 8 dni Przeczytanych tematów 14
Dobra panowie, a np kwasy omega b3 i witaminy to brac codziennie rano? Czy jak to wyglada
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7903 Napisanych postów 80441 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680115
Zależy jakie witaminy . Najlepiej do posiłku
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ból głowy po kofeinie

nutloveb