SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownia domowa, plan ćwiczeń

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 830

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19
Witam, jestem początkującym użytkownikiem silowni domowej. Mój sprzęt to sztanga prosta 180cm, 2 gryfiki 36cm, obciążenia do 50 kg i drążek. Mam w planach zespawać ławeczke. Mam 19 lat, 165 cm wzrostu i 60 kg wagi. @ pytania:
1. Czy taki sprzęt wystarczy żeby zwiekszyć masę i wyrzeźbić mieśnie ?
2. Czy jesteście w stanie pomóc mi utworzyć plan treningowy, tzn jakie wykonywać ćwiczenia, ile razy w tygodniu, jaki partie mięśni danego dnia.
Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 90337
1. Na początek, tak. Ale obciążenia trzeba dokupić.
2.
1) Przysiad 4 serie
2) Wiosłowanie 3 serie
3) Pompki na poręczach 3 serie
4) Wyciskanie żołnierskie 2 serie
5) Podciąganie na drażku 2 serie
6) Bic/Tric (jakieś izolowane ćwiczenie) 2serie na zmianę co trening
7) Brzuch.

Taki trening 3x w tygodniu. Przez pierwsze 6 tygodni, na rozruch.

Powodzenia.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19
Rozumiem, że co do ilości powtórzeń to sam ustalam na oko, a później koryguję, czy lepiej robić w opór ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Nigdy nie wykonuj ćwiczenia do upadku mięśniowego! Żadnych korzyści to nie przynosi, a tylko szkodzi, chociażby kontuzją. Powtórzenia w zakresie 12-8. 6 tygodni potrenuj i zgłoś się jak efekt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19
Mam pytanie czy na brzuch odpowiednim treningiem będzie ABS 2 ?
Jak wygląda wiosłowanie i pompki na poręczach ? Z jakim sprzętem mam to wykonywać ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
ABS 2 będzie odpowiednim programem. Długim, ale skutecznym, oczywiście jak będziesz poprawnie wykonywał.

Tu masz wyjaśnioną i pokazaną technkę tych ćwiczeń - http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19
Jesteście w stanie polecić ciekawszy/skuteczniejszy/szybszy trening mięśni brzucha ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Interwały i kompleksy sztangowe - szybsze i skuteczniejsze na brzuch
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 19
KOMPLEKS SZTANGOWY Nr 1 i 2
-Podciąganie sztangi w pozycji stojącej - 6
-Wycikanie sztangi nad głową - 6
-Przysiad z wyciskaniem - 6
-Skłon na prostych nogach - 6
-Podciąganie sztangi w opadzie - 6

Serię 30 powórzeń należy wykonywać bez przewy.
* Kompleks Sztangowy Nr. 2 składa się z tej samej
sekwencji ćwiczeń wykonywanych po trzy powtórzenia
zamiast sześciu. Cykl należy powtórzyć trzy razy (bez przerwy)

KOMPLEKS SZTANGOWY Nr. 3 i 4
-wyciskanie w pozycji stojącej - 6
-podciąganie sztangi w pozycji stojącej - 6
-wyciskanie nad głową - 6
-podciaganie sztangi w opadzie - 6
-wyciskanie nad głową - 6
-skłon na prostych nogach - 6
-przysiad z wyciskaniem - 6
-wyciskanie na stojąco - 6
-podciaganie sztangi w pozycji stojącej - 6

W jaki sposób kompleksy sztangowe mają zbudować brzuch ? I jak wygląda interwał na brzuch ? Sorry, że dręczę Was takimi pytaniami, jestem zielony w tym temacie...:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9627 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44421
Sądzisz że brzuch pracuje tylko wtedy, kiedy wykonujesz na niego ćwiczenia? Błąd! Mięśnie brzucha i mięśnie prostowników grzbietu to mięśnie stabilizujące - wpływają na zachowanie równowagi czy prostej postawy naszego ciała. W ćwiczeniach wielostawowych takich jak przysiad czy martwy ciąg, brzuch bardzo mocno! Sądzisz że od czego Pudzianowski miał taki brzuch w Strongmanach? Na pewno to nie była zasługa brzuszków Ale nie mówię, że ćwiczenia wielostawowe wystarczą za trening brzucha, choć niektórzy tak uważają. A to masz właśnie w kompleksach.

Dlaczego buduje brzuch? To co napisałem wyżej i informacje z tego linku wystarczą - http://www.sfd.pl/[ART]_Trening_metaboliczny__spalaj_tłuszcz_bez_aerobów!-t776267.html 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przysiady na jednej nodze

Następny temat

Worek

Fruzelina