SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Push pull legs

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 338

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
Witam. CHcialbym cos zmienic w swoim trebingu. 5 lat ( z przerwami) trebuje glownie split 3 x w tyg po dwie partie na treningg. Klata-bicepc, plecy triceps, nogi barki brzuch.
Kolega w rpacy dal mi core do push pull legs ale bie ma czasu an rozwiniecie jakie cwiczenia, ile serii, ile powtozen w danycc seriach i jaka objetoscia ciezaru.
Wiec jezeli ktos by tu mogl dopasowac cos swojego bylbym wdzieczny
Push I
Chest
Shoulders
Triceps

Pull II
Back
Traps
Biceps
Forearm

Legs III
Legs
Abs

Cos o mnie. 205 wzrostu, 108 kg wagi, na silowni 5 lat z przerwami.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 129 Napisanych postów 882 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 86220
Wpisz w Google "trening push pull legs".

FLUCTUAT NEC MERGITUR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
Nie znalazlem nigdzie z rozbiciem na to co potrzebuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 129 Napisanych postów 882 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 86220
Czego dokładnie potrzebujesz?

FLUCTUAT NEC MERGITUR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
W poscie wyszczegolnilem w drugiej czesci glownej tresci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1906
Ktos cos?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prio na dwojki w treningu gora dol