SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening na sile sporty walki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 215

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 43 Wiek 19 lat Na forum 263 dni Przeczytanych tematów 345
Witam, ma ktos jakis gotowy plan na sile, do wykonania 2-3 x w tyg (pod sporty walki jako uzupelnienie) ?
Wiadomo,bazujac na podstawowych cwiczeniach wielostawowych ale cos konkretnego, i jak progressowac z obciazeniem itd?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 860 Napisanych postów 4295 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120162
Starting strength, poczytaj na forach anglojęzycznych, łatwe do znalezienia, proste.

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 43 Wiek 19 lat Na forum 263 dni Przeczytanych tematów 345
ok dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 43 Wiek 19 lat Na forum 263 dni Przeczytanych tematów 345
p.s. ma ktos ten kalkulator do wyliczenia ile ciezaru tam sobie wrzucac? Byl taki strength training calculator ale nie ma nigdzie po polsku rozpiski ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 43 Wiek 19 lat Na forum 263 dni Przeczytanych tematów 345
i jeszcze jedno pytanie, dieta z ujemnym bilansem kcal nie zaburzy tu budowania sily ?:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 860 Napisanych postów 4295 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120162
Po mojemu zburzy, siły raczej się nie buduje na ujemnym bilansie i w założeniach każdego rozsądnego planu siłowego nie ma robienia go na minusie. Zdecyduj się co chcesz osiągnąć. Jak redukujesz to rób obwody oparte na wielostawach - 3-4 ciężkie ćwiczenia po 2-3 powt, 3-5 takich obwodów i tyle. Ale dedykowanego planu siłowego bym nie robił na redukcji\

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 43 Wiek 19 lat Na forum 263 dni Przeczytanych tematów 345
No wody crissfitowe robie i stojke/parter + biegam takze na lajcie redukcja ale teraz czeka mnie wyjazd za granice wiec bede musial przemodelowac trening na okres 2msc, zeby pozniej moc trenowac i miec za co dojezdzac na mma takze - musowo musze jechac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 860 Napisanych postów 4295 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 120162
http://chadwaterbury.com/full-body-training-part-1/ - rozpisane założenia, progresja, rady itd. Masz prostego gotowca jak na dłoni

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push pull legs